Topic na PSV - Feyenoord, FC Groningen - Feyenoord en Ajax - Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is eigenlijk het meest geniale topic ooit in Fok? Waar jezelf in gepost hebt natuurlijk...
Voor mij was dat die ene keer met al die dolfijnen plaatjes na ook weer zo'n ban rel
the fuck....quote:
Weekendje weg voetbalelftalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is eigenlijk het meest geniale topic ooit in Fok? Waar jezelf in gepost hebt natuurlijk...
Voor mij was dat die ene keer met al die dolfijnen plaatjes na ook weer zo'n ban rel
Dat topicquote:
quote:
Ik vraag mij serieus af hoe dat weekend nou gegaan isquote:
Wat ben je toch altijd oprecht geïnteresseerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af hoe dat weekend nou gegaan is
Kinderachtig godverdommequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
Er was ooit zo'n zelfde soort topic in KLB, toen maakte ik als fipo "Ik vond mijn klacht niet echt een eigen topic waard, dus ik leen jouw topic even, ik vind de tv-kantine echt een kutprogramma" en degene die de sepo had deed precies hetzelfde als ik alleen dan over x-men 3, alleen verwijderde Swarmahoer of Ade die reacties, zo zonde
Swarmahoer is de man van 50% van mijn notesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:10 schreef GGMM het volgende:
Er was ooit zo'n zelfde soort topic in KLB, toen maakte ik als fipo "Ik vond mijn klacht niet echt een eigen topic waard, dus ik leen jouw topic even, ik vind de tv-kantine echt een kutprogramma" en degene die de sepo had deed precies hetzelfde als ik alleen dan over x-men 3, alleen verwijderde Swarmahoer of Ade die reacties, zo zonde
Deze keer serieusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd oprecht geïnteresseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |