Hier hetzelfde. Die kon nooit zo lachen om mijn grapjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Swarmahoer is de man van 50% van mijn notes
Hoe kom je aan zijn facebook?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Steven, jij bent veel te lief op je foto's op facebook.
Kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ik liep altijd te kutten in klb fbquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Die kon nooit zo lachen om mijn grapjes.
Ik las 'fotoboek'quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:12 schreef Typisch het volgende:
Ehh uitgewisseldquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht hadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik liep altijd te kutten in klb fb
Oja, moet ik nog aanpassenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las 'fotoboek'
Ging ik kijken, zie ik "Favo forum Klaagbaak" staan.
Gewoon zeiken op dingen waar je niks mee te maken hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht had
Hij ging mij ineens toevoegen, zoveel swagger heb ik.quote:
Nee man, dan gaat hij mij djoeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, we hebben bewijs nodig.
Ook dat ja, dingen als "Swarma is altijd een beetje zielig in dit soort dingen" terwijl je die mod niet eens kendequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon zeiken op dingen waar je niks mee te maken hebt
Soort HMF?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Bij elk baggertopic proberen zolang mogelijk te discussieren waarom het wel bestaansrecht had
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerstquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij ging mij ineens toevoegen, zoveel swagger heb ik.
[..]
Nee man, dan gaat hij mij djoeken.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat ja, dingen als "Swarma is altijd een beetje zielig in dit soort dingen" terwijl je die mod niet eens kende
Ik had ook een hekel aan psvers ja.quote:
Ja, nu alleen nog maar aan jou.quote:
Een nieuwe rel? Er is immers alweer een nieuwe dag aangebrokenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
Morph, bedenk alvast een antwoord voor als de mod van TRV morgen komt klagen bij ons.
Hij doet kickboxen, ik doel alleen een beetje fitnessen en voor de rest heb ik alleen gevoetbald. Tevens is hij kaal en is hij in de kracht van zijn leven. Weinig kans dat ik dan sneller ben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar, voordat hij de mogelijkheid krijgt, djoek jij hem eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |