Nee man Geo was de hele dag achter de PCquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat we allemaal al geneukt hebben vanavond. Jij niet?
Ik ben net begonnen met seizoen 3 maar die vind ik nu al minder dan de eerste 2quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze week/twee weken 4 seizoenen Breaking Bad er door heen gejaagd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
24 vond ik echtJack "superman" Bauer
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man Geo was de hele dag achter de PC
"Peggy" is fucking lekker man! Dikke milfquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik met de eerste 4 seizoenen van DexterSeizoen 4 was ook het enige seizoen waar een cliffhanger in voorkomt op het einde
OVerigens begin ik vanavond aan SoA, zag alleen dat Peggy Bundy erin speelt
Je zou bijna zeggen dat er geen hond op zit te wachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept er niemand dat ik mooie dames moet gaan posten?
Nee man. Band of Brothers >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Beste serie ooit! Eenzaam aan de top en Jack Bauer is een enorme eindbaas
idd, best raar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat er geen hond op zit te wachten.
Ik vind er niks aan, niet mijn humor. Doe mij maar TAAHM en TBBT.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet series ook wat meer tijd geven.
Doei.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten.
Tot straks
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot straks
Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot straks
TAAHM?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, niet mijn humor. Doe mij maar TAAHM en TBBT.
Ga weg man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan, niet mijn humor. Doe mij maar TAAHM en TBBT.
That's a negative, sir!quote:
Een goeie 2e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
That's a negative, sir!
Band of Brothers
Ik ga hem pas kijken als er 1 torrent te vinden is met Nederlandse ondertiteling.quote:
Ook goed ja.quote:
Kun je geen engelsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hem pas kijken als er 1 torrent te vinden is met Nederlandse ondertiteling.
Anders kan je het echt niet volgens.
Klopt, zeker niet omdat de hele serie met een dialect wordt gesproken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga hem pas kijken als er 1 torrent te vinden is met Nederlandse ondertiteling.
Anders kan je het echt niet volgens.
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.quote:
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.
The Pacific is dan weer geen klap aanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
SpuitDavy?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, die serie heb ik direct gekocht toen hij op blu-ray uitkwam, zonder te veel te lezen omdat ik niet wou dat ik spoilers las.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The Pacific is dan weer geen klap aan
Mwa, in True Blood spreken er ook veel figuren met dat knauwerige southern state-accent en nog is het goed te volgenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet omdat de hele serie met een dialect wordt gesproken.
quote:
Of bastogne afleveringquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers is echt briljant idd. Op blu-ray nog indrukwekkender. Ik zit altijd met tranen in mn ogen als ze in die 1 na laatste aflevering in een concentratiekamp zijn..
Die aflevering is indrukwekkend idd. Echt supermooi nagemaakt gemaakt ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers is echt briljant idd. Op blu-ray nog indrukwekkender. Ik zit altijd met tranen in mn ogen als ze in die 1 na laatste aflevering in een concentratiekamp zijn..
Het is super goed man. Zeker een van de beste.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
The Wire heeft niet eens een prijs gewonnen, terwijl iedereen die hem gezien heeft beste serie ooit vindt.
Wajooo jij bent stoerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk al sinds mn 9e zonder ondertiteling ofoz
Ik sinds mijn 8e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk al sinds mn 9e zonder ondertiteling ofoz
The Wire is underground manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
The Wire heeft niet eens een prijs gewonnen, terwijl iedereen die hem gezien heeft beste serie ooit vindt.
Psv wint al jaren geen echte prijzen en jij vindt ze ook de bestequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
Ben trots op je.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv wint al jaren geen echte prijzen en jij vindt ze ook de beste
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Death note is wel te doen, maar je moet niet zeggen dat je anime kijkt, dan ben je al snel een loser.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze serie is baas
Voor jullie gaan haten: geef het 2 afleveringen de tijd en je kijkt ze allemaal achter elkaar.
Vond ik ook jaquote:
Ik heb psv altijd al zo gespeld hoorquote:
Serieus?quote:
Godverdomme schrok me de kanker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij deed het ook snachts, net als ik trouwens. Was niet zo slim van me
The Wire heeft wel degelijk accenten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Die YT video's geven verkeerd beeld dus.
Sorryquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme schrok me de kanker.
Ik kijk alleen de goede animequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Death note is wel te doen, maar je moet niet zeggen dat je anime kijkt, dan ben je al snel een loser.
Met wie haal ik je door elkaar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vond ik ook ja
[..]
Ik heb psv altijd al zo gespeld hoor
Heb nog nooit pisvee gezegd ofzo
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme schrok me de kanker.
Mikeyquote:
Nee, gewoon Baltimore-accent.quote:
Oke, dan schaffen we het af.quote:
DBZquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft met al z'n karakter sowieso alle animes verpest, wie tipt er nou aan hem joh?
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigquote:
Zelfs dat roze bij zijn haar maakt hem nog bad ass.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft met al z'n karakter sowieso alle animes verpest, wie tipt er nou aan hem joh?
Ja, 5minuten duurde 60 afleveringen idd, dat sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigDe planeet zou over 5 min ontploffen, maar dat duurt wel meerdere afleveringen
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
DBZDe enige anime die ik helemaal heb gezien en ik echt geweldig vind
Vegeta
DBZ logic.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigDe planeet zou over 5 min ontploffen, maar dat duurt wel meerdere afleveringen
DBZ is de uitzondering.quote:
Ik was toen 9/10 jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is de uitzondering.
Daarnaast is iedereen het gaan kijken toen hij 14 was, toen waren tekenfilmpjes toch cool.
Veel goede anime zijn niet voor kindjes bedoeldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is de uitzondering.
Daarnaast is iedereen het gaan kijken toen hij 14 was, toen waren tekenfilmpjes toch cool.
nerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb alle seizoenen van DBZ op DVD
6 jaar te laar met je tip.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dragonball leuk vind probeer dan Naruto of One Piece
Hij zat volgens mij in een aflevering van Community.quote:
dan zijn anime 100x beterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Anime![]()
Avatar op Nickelodeon keek ik 2 jaar geleden wel
Hahaha ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Anime![]()
Avatar op Nickelodeon keek ik 2 jaar geleden wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |