Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Two And A Half Men, toen Charlie er nog in zat.
The Pacific is dan weer geen klap aanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
SpuitDavy?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, die serie heb ik direct gekocht toen hij op blu-ray uitkwam, zonder te veel te lezen omdat ik niet wou dat ik spoilers las.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
The Pacific is dan weer geen klap aan
Mwa, in True Blood spreken er ook veel figuren met dat knauwerige southern state-accent en nog is het goed te volgenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, zeker niet omdat de hele serie met een dialect wordt gesproken.
quote:
Of bastogne afleveringquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers is echt briljant idd. Op blu-ray nog indrukwekkender. Ik zit altijd met tranen in mn ogen als ze in die 1 na laatste aflevering in een concentratiekamp zijn..
Die aflevering is indrukwekkend idd. Echt supermooi nagemaakt gemaakt ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers is echt briljant idd. Op blu-ray nog indrukwekkender. Ik zit altijd met tranen in mn ogen als ze in die 1 na laatste aflevering in een concentratiekamp zijn..
Het is super goed man. Zeker een van de beste.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
The Wire heeft niet eens een prijs gewonnen, terwijl iedereen die hem gezien heeft beste serie ooit vindt.
Wajooo jij bent stoerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk al sinds mn 9e zonder ondertiteling ofoz
Ik sinds mijn 8e.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk al sinds mn 9e zonder ondertiteling ofoz
The Wire is underground manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
The Wire heeft niet eens een prijs gewonnen, terwijl iedereen die hem gezien heeft beste serie ooit vindt.
Psv wint al jaren geen echte prijzen en jij vindt ze ook de bestequote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |