Oke, dan schaffen we het af.quote:
DBZquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft met al z'n karakter sowieso alle animes verpest, wie tipt er nou aan hem joh?
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigquote:
Zelfs dat roze bij zijn haar maakt hem nog bad ass.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft met al z'n karakter sowieso alle animes verpest, wie tipt er nou aan hem joh?
Ja, 5minuten duurde 60 afleveringen idd, dat sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigDe planeet zou over 5 min ontploffen, maar dat duurt wel meerdere afleveringen
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
DBZDe enige anime die ik helemaal heb gezien en ik echt geweldig vind
Vegeta
DBZ logic.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vond ik 14 jaar geleden wel tof. Alleen dat gevecht tussen Goku en Frieza was nogal karigDe planeet zou over 5 min ontploffen, maar dat duurt wel meerdere afleveringen
DBZ is de uitzondering.quote:
Ik was toen 9/10 jaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is de uitzondering.
Daarnaast is iedereen het gaan kijken toen hij 14 was, toen waren tekenfilmpjes toch cool.
Veel goede anime zijn niet voor kindjes bedoeldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
DBZ is de uitzondering.
Daarnaast is iedereen het gaan kijken toen hij 14 was, toen waren tekenfilmpjes toch cool.
nerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb alle seizoenen van DBZ op DVD
6 jaar te laar met je tip.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dragonball leuk vind probeer dan Naruto of One Piece
Hij zat volgens mij in een aflevering van Community.quote:
dan zijn anime 100x beterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Anime![]()
Avatar op Nickelodeon keek ik 2 jaar geleden wel
Hahaha ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
Anime![]()
Avatar op Nickelodeon keek ik 2 jaar geleden wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |