Als je je bek maar houdt over twente okequote:
Aangenomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens al hoop ik nog steeds op BrandX zodat ik mod van het knutsel subforum kan worden.
Dat is inderdaad wel hypocriet maar ik vergeef je. Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet janken als mensen het zelf wel doen, dat is hypocriet maar ik hou het voortaan wel voor mij
jij bent ook met een dode dolfijn in je handen gespot, maar dat laten we even terzijde..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok ff samenvatting van de laatste 2 topics graag
Ik ga juist niet zeiken wanneer mensen het wel zeggen, lees eens goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel hypocriet maar ik vergeef je. Zo ben ik nou eenmaal.
Keihard werk man, die shit moddenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, we hebben idd een knutselforum.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jij bent ook met een dode dolfijn in je handen gespot, maar dat laten we even terzijde..
draken in foto's photoshoopen enzo. HARDCOREquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Keihard werk man, die shit modden
Gozers gaan los
Hoi! Steenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, we hebben idd een knutselforum.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je je bek maar houdt over twente oke
Laatst hebben ze een van de mods aan z'n stoel vastgelijmd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Keihard werk man, die shit modden
Gozers gaan los
Toch distantieer je je ervan door ermee te stoppen nu het wel heel dicht bij je kwam. Maakt niks uit hoor ik probeer het ook zo min mogelijk te doen om het uit mijn systeem te krijgen maar als dat je reden is vind ik het wel iets wat hypocriet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga juist niet zeiken wanneer mensen het wel zeggen, lees eens goed
quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatst hebben ze een van de mods aan z'n stoel vastgelijmd.
Echt? Tijd voor een nieuwe hobby.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi! Steen
En er komen allemaal leuke jongedames
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch distantieer je je ervan door ermee te stoppen nu het wel heel dicht bij je kwam. Maakt niks uit hoor ik probeer het ook zo min mogelijk te doen om het uit mijn systeem te krijgen maar als dat je reden is vind ik het wel iets wat hypocriet.
Icm auto's?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
draken in foto's photoshoopen enzo. HARDCORE
Is eigenlijk wel een goed ideequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga de kroeg in gasten, tijd om me vol te laten lopen
Ik ga daar ook maar even netwerken om mijn droom dichterbij te laten komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
draken in foto's photoshoopen enzo. HARDCORE
Dat is het enige dat nog hetzelfde is gebleven aan dat shirtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer kan je van dat tegenvallende shirt natuurlijk niet laten zien
Nooo hou het schattig, heb even gekeken en is nu nog het allerallerkleinste subforumquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar even netwerken om mijn droom dichterbij te laten komen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar even netwerken om mijn droom dichterbij te laten komen.
Really?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had ook een paperclip verzameling totdat mijn broertje ze allemaal verboogToen heb ik ze maar aan elkaar gebogen en er een auto van gemaakt
Is ook geen forum om vervelend te trollen. Die mensen oefenen gewoon een hobby uit laat gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooo hou het schattig, heb even gekeken en is nu nog het allerallerkleinste subforum
Ja godver wat moest ik dan postenquote:
Mja, Nikequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het enige dat nog hetzelfde is gebleven aan dat shirt
Lange leve Nike en hun schijt aan tradities
Volgend jaar speelt twente in een heel andere kleur, let maar opquote:
Prachtig topic welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook geen forum om vervelend te trollen. Die mensen oefenen gewoon een hobby uit laat gaan.
[..]
Ja godver wat moest ik dan posten
oh wacht het is een gozer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Prachtig topic welDat ze op zoek is naar een disney paperclip
NO fucking way. Twente is en blijft roodquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar speelt twente in een heel andere kleur, let maar op
Je hebt gelijk dan maar overstappen op bandjes maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
oh wacht het is een gozer.
dat is wel eng
Als Nike 5miljoen geeft en een nieuwe shirt dan zegt ome Joop ja hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NO fucking way. Twente is en blijft rood
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dan maar overstappen op bandjes maken.
Smooth hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou ik ook wel willen leren mijn rechterarm zit al vol met festivalbandjes en zou voor de symetrie wel wat eigen creaties om mijn linkerarm willen. Zijn er wat simpele oefenfilmpjes beschikbaar?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als Nike 5miljoen geeft en een nieuwe shirt dan zegt ome Joop ja hoor
Nike kent geen tradities, alleen maar winst voor zichzelfquote:
En daarom gaat ome Joop dus nee zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nike kent geen tradities, alleen maar winst voor zichzelf
Nike is al shirt sponsor hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom gaat ome Joop dus nee zeggen
Ik denk niet dat Nike zoveel betaalt, hoeveel krijgt Twente bij de huidige deal?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Say what...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jij bent ook met een dode dolfijn in je handen gespot, maar dat laten we even terzijde..
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nike is al shirt sponsor hoor
Begin van het einde is in zicht
Psv shirts werden ook alsmaar lelijker en niemand wist dat dat nog mogelijk was
Groningen is ook al jaren meer wit dan groen dus ik zie het ook bij Twente wel gebeuren als er genoeg geld voor wordt neergelegd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet dan?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef Caland het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Nike vorige jaren dacht dat PSV een F1 team was.
Shirt van 04 (gok ik) was mooi, goud uitshirtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Adidas heeft het Ajax shirt ook verneukt met die lelijke strepen
Puma heeft opzich altijd wel mooie shirts ja, behalve die uit Rotterdamquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef Caland het volgende:
Puma is dit seizoen trouwens wel bazig, alleen dat lelijke lettertype
Ik moet zeggen dat je wel went aan die belachelijke nummersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef Caland het volgende:
Die shirts van Puma zijn allemaal echt prachtigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef Caland het volgende:
Ajax uit shirt vind ik ergens nog wel wat hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirt van 04 (gok ik) was mooi, goud uitshirt
Sinds toen is het achteruit gegaan met glow in the dark enzo
Uitshirt was ff wennen maar vind ik nog wel te doen dit jaar alleen dat broekje eronderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Shirt van 04 (gok ik) was mooi, goud uitshirt
Sinds toen is het achteruit gegaan met glow in the dark enzo
quote:
Die mouwloze van Cameroon waren ook baasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Puma kan alleen mooie afrikaanse shirts maken
Die heb ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mouwloze van Cameroon waren ook baas
Ghanaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die mouwloze van Cameroon waren ook baas
De ballen ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik koop geen shirts er worden kinderen voor uitgebuit heeft Roemer mij ooit verteld
Jammer dat ze die niet mochten dragen, ik kon ze ook niet vinden in de sportzaken destijdsquote:
Vriend van mij komt uit Kameroen en zijn moeder was er toen op vakantiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer dat ze die niet mochten dragen, ik kon ze ook niet vinden in de sportzaken destijds
hihi hoeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Dat glow in the dark shirt heeft in Amsterdam ook zeer praktische doeleinden. Gat (hihi) in de markt, ik zeg het je.
Laat je niks wijsmaken, Roemer heeft hele sweatshops in zijn pens zitten...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik koop geen shirts er worden kinderen voor uitgebuit heeft Roemer mij ooit verteld
Toen ze nog helemaal wit warenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom derbystar. Zijn sowieso de beste ballen.
Kan jij je SP'er Stokstaart nog herinneren die jou voor leugenaar uitmaakte omdat iemand met een Evoque nooit op Fok! kon zittenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken, Roemer heeft hele sweatshops in zijn pens zitten...
Denk dat de kiddies hier daar niet bij zijn geweest dat ze helemaal wit warenquote:
Niet omdat ie Surinamer is? Veel te lui om daar geld voor te hosselenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij je SP'er Stokstaart nog herinneren die jou voor leugenaar uitmaakte omdat iemand met een Evoque nooit op Fok! kon zitten
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat de kiddies hier daar niet bij zijn geweest dat ze helemaal wit waren
Tot nu toe heeft hij gelijk, ik heb nog steeds geen Evoquequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij je SP'er Stokstaart nog herinneren die jou voor leugenaar uitmaakte omdat iemand met een Evoque nooit op Fok! kon zitten
Dat weet ik nog ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag allemaal ff duren dan, hoe lang geleden had je hem moeten hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij gelijk, ik heb nog steeds geen Evoque
Bijstand en kinderbijslag van 12 kids bradaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet omdat ie Surinamer is? Veel te lui om daar geld voor te hosselen
En dat op 18jarige leeftijd en van 11 verschillende vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijstand en kinderbijslag van 12 kids brada
Bij de club in het dorp hebben ze deze.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat de kiddies hier daar niet bij zijn geweest dat ze helemaal wit waren
November besteld, 6 maanden levertijd, maar in april/mei bleek dat ze verkeerde bestelbon hadden doorgestuurd. Dus nu wachten tot medio augustus. Maar omdat ik een gratis vervangwagen heb gekregen, spang ik me nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Mag allemaal ff duren dan, hoe lang geleden had je hem moeten hebben?
Wat voor een hooptie hedde nu dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
November besteld, 6 maanden levertijd, maar in april/mei bleek dat ze verkeerde bestelbon hadden doorgestuurd. Dus nu wachten tot medio augustus. Maar omdat ik een gratis vervangwagen heb gekregen, spang ik me niet
Ja klopt, er zit 1 tweeling tussenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat op 18jarige leeftijd en van 11 verschillende vrouwen
quote:
Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet echt mooi, maar zoals ik al zei: heerlijk qua comfortquote:
Dat was echt een aidsbal eerste klas. Die van dit EK vind ik dan wel weer echt mooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef Doublepain het volgende:
Design van WK 06 vind ik mooiste tot nu:
[ afbeelding ]
Wordt niet meer gemaakt nee zag ik netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bouwjaar 2005, ik heb geen idee. Het rijdt in elk geval heerlijk
Met die lekkere blokken van zequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
M'n pa heeft net die nieuwe Citroën C5 gekocht, die veringquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een maat van mij had er ook zo een, helemaal total loss geredenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Seat Arosa 2001, bruut monster gek
Van een vriend, fucking eng op de snelweg
En terecht, kuthokkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een maat van mij had er ook zo een, helemaal total loss gereden
Haha vorig jaar ook in een oude gezeten, die ekte ektequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit in een Panda van Nijmegen naar Breda gereden. Doodsangsten uitgestaan.
Je liet hem gewoon afslaan joh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:28 schreef zoekeenleven het volgende:
ik ben woensdag in de Ka naar rotterdam gereden voor de 1e training, lachen man, voor de kuip 2 keer achter elkaar de auto uitgevallen.
Mijn kids zaten laatst bij een tante in haar bejaarde Micra. Nadat ze haar al hadden beledigd door te vragen of dit een speciale kinderauto was, wisten ze zich ook geen raad met de hendels om de ramen open te doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit in een Panda van Nijmegen naar Breda gereden. Doodsangsten uitgestaan.
ja, het was ook de 1e keer dat ik er in reed, mijn lesauto was een Bmw X3, die zijn veel makkelijker om te koppelenquote:
Wtf is dat nou weer voor een auto om in te lessen? Zeker zo'n mocro rijschool die je alleen kiest vanwege de autoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja, het was ook de 1e keer dat ik er in reed, mijn lesauto was een Bmw X3, die zijn veel makkelijker om te koppelen
Zat laatst in een oud eendje, moest je de ramen openklappen.... Was ook ff moeilijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn kids zaten laatst bij een tante in haar bejaarde Micra. Nadat ze haar al hadden beledigd door te vragen of dit een speciale kinderauto was, wisten ze zich ook geen raad met de hendels om de ramen open te doen...
Njah. Die Nissan Micra's uit midden jaren 90 kan je nog best prima in rijden imo. Zit net een slag boven koekblikken als de fiat panda.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn kids zaten laatst bij een tante in haar bejaarde Micra. Nadat ze haar al hadden beledigd door te vragen of dit een speciale kinderauto was, wisten ze zich ook geen raad met de hendels om de ramen open te doen...
Je kan gewoon niet rijden johquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja, het was ook de 1e keer dat ik er in reed, mijn lesauto was een Bmw X3, die zijn veel makkelijker om te koppelen
Nieuwe type panda is best groot nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Die Nissan Micra's uit midden jaren 90 kan je nog best prima in rijden imo. Zit net een slag boven koekblikken als de fiat panda.
[..]
Je kan gewoon niet rijden joh
was idd een mocro, maar zo'n 15 euro per uur goedkoper dan de rijscholen bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor een auto om in te lessen? Zeker zo'n mocro rijschool die je alleen kiest vanwege de auto
[..]
Zat laatst in een oud eendje, moest je de ramen openklappen.... Was ook ff moeilijk
Citroen C1 bazen lesauto's.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb op beangstigend gedruktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit: Ik zou me vereerd voelen als KNVB me benadert![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VB-me-benadert.dhtml
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit: Ik zou me vereerd voelen als KNVB me benadert![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VB-me-benadert.dhtml
Ja maar die bestaat toch ook nog of loop ik weer achter?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
500 is toch nog op de panda type 2 gebaseerd?
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?quote:
Nee gek ze zijn al bij type 3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar die bestaat toch ook nog of loop ik weer achter?
Henk Ten Cate als veldtrainerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Opzich Gullit met een opperstormbahnfuhrer ernaast die tactisch goed is zou best kunnen werken.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?
[..]
Nee gek ze zijn al bij type 3
1.9, de ultieme turkenmercedes destijds...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?
[..]
Nee gek ze zijn al bij type 3
Ohh ik zat aan BMW te denkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1.9, de ultieme turkenmercedes destijds...
Nee, de BMW 316 was toen weer de ultieme auto voor Surinamers (hindoestanen). Bij voorkeur Ferrari-rood. BMW = blakka mang waggiquote:
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.quote:
Hij vond wel dat Ruud bondscoach kon worden, Derksen verandert nogal eens van meningquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.
Doet hij niet de laatste dagen zegt hij al constant dat Ruud wel goed is voor NL elftal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.quote:
Iedereenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen
Niet iedereen over 1 kam scheren he
Was al veel langer fan van hem
Snapte ik ook al niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?
Heeft iets met spieren te maken. Meestal zie je het alleen op benen toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?
Ondersteuning van je spieren. Al denkt Sjek dat het sluikreclame voor adidas isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sjek: 'ik denk niet dat de FIFA blij is met deze sluikreclamequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ondersteuning van je spieren. Al denkt Sjek dat het sluikreclame voor adidas is
Buffon had het toch in z'n nek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ondersteuning van je spieren. Al denkt Sjek dat het sluikreclame voor adidas is
Tja dat is net als het VI Oranje topic en al die voetbal haters die de uitzending elke avond analyserenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bedoel iedereen die hem eerst maar een waardeloze gek vond, die er niks van kon.
Wordt meestal rond de lies/dijbeen gedragen voor de betere doorstroming van bloed of zo maar blijkbaar had Balotelli last van zijn rug.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Sommigen copy pasten gewoon iedere dag dezelfde bagger. Haten op VIquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat is net als het VI Oranje topic en al die voetbal haters die de uitzending elke avond analyseren
quote:
quote:
Hoezo neem je die over, je bent die titel nooit kwijt geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Balotelli stelde niet voor niks dat zijn medespelers enkel jaloers op zijn lichaam toekeken.
Oh en ik neem de titel voor triangeljosti over ik kan geen eens kaas raspen zonder mij open te halen
Gister deed PizzaGeit een gooi en gaf iemand mijn titel weg zonder enig overleg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo neem je die over, je bent die titel nooit kwijt geweest
Je hebt er echt zin in he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses ik was even aan het netwerken in het Knutsel subforum.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou ik ook wel willen leren mijn rechterarm zit al vol met festivalbandjes en zou voor de symetrie wel wat eigen creaties om mijn linkerarm willen. Zijn er wat simpele oefenfilmpjes beschikbaar?
no hommo tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hij regelt die creative bitses jwtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
no hommo toch?
doet anders vermoeden namelijk
oeh dat moet een lekker scheurend gevoel gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:16 schreef Saind het volgende:
[..]
hij regelt die creative bitses jwt
ballen met een gehaakt condoom![]()
check hem nuquote:
Ik ook met jou, al tijden langquote:
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.quote:
Niks mis meequote:
Hey hey, lawineboys is Kwaliteit jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.quote:
Klein beetje magquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.
Jij komt er wel ouwe, heb alle vertrouwen in jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog leren van de grote meester Steven
quote:
Deze 2 lezen toch mee in de vbl scquote:
hey hey da's geen Hoegaardenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
GVD EERSTE KOUDE HOEGAARDEN NA EEN WEEK NIET ZUIPEN EN NON-STOP LEREN!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is hoe het bier heel de week tegen me aan 't lachen was terwijl het wist dat ik het niet kon drinken.quote:
Poentje, wát!?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.
Misschien heeft ze wel kanker en is ze kaal door de chemoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha bierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee dat is hoe het bier heel de week tegen me aan 't lachen was terwijl het wist dat ik het niet kon drinken.
we zijn allebei vrouw en blondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 lezen toch mee in de vbl sc
F&F is ergens anders ookal praten we hier niet over voetbalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef BrandX het volgende:
het is nu definitief vastgesteld. Mijn kat is een zombie in disguise. Normaliter pakt hij mijn handen en armen, nu had hij me in mijn gezicht te pakken, hup 2 gaten in mijn wangkut kat
Ja en ik krijg nu jullie nog wel terug voor Engelse Stevequote:
Ik hou het wel in de gaten voor je hierquote:
maak ik zelf wel uit, triangelhommoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
F&F is ergens anders ookal praten we hier niet over voetbal
Enige dieren die besproken worden zijn dolfijnen
Wanneer beginnen de olympische spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Saai man, weer geen voetbal vanavond en na zondag afgelopen met het EK. Afkicken.
http://www.london2012.com/ 27 juliquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer beginnen de olympische spelen?
Donderdag alweer een topper Twente - Weetikveel2quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Saai man, weer geen voetbal vanavond en na zondag afgelopen met het EK. Afkicken.
Hij is tukker man, die weten dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon poenie man, je weet toch wel?
Hmm duurt nog wel ffquote:
Nee gewoon subtiel netwerken dat subforum is te onschuldig om te kwaadaardig te zuigen (Wat een pleuris woord is 'trollen').quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
no hommo toch?
doet anders vermoeden namelijk
armbandjes met kraaltjes![]()
Dat is dan gods eigen manier om 2 vliegen in 1 klap te slaan:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel kanker en is ze kaal door de chemo
eerst nog die knullen in strakke broekies op fietsjes die een rondje door frankrijk fietsenquote:
ze zijn lief daar hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee gewoon subtiel netwerken dat subforum is te onschuldig om te kwaadaardig te zuigen (Wat een pleuris woord is 'trollen').
Foute top 111 op Q musicquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.
Daar is zo'n comic van.. kon hem zo snel vinden..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dan gods eigen manier om 2 vliegen in 1 klap te slaan:
- je te straffen voor 't feit dat je je poentje niet scheert
- tegelijkertijd zorgen dat je poentje alsnog kaal is
Ja ben daar niet echt een fan vanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
eerst nog die knullen in strakke broekies op fietsjes die een rondje door frankrijk fietsen
nee gek de homo top 100. dat is die shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Foute top 111 op Q musicMooi werk.
Heel goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Punani, flamoes..
Hier stop ik Jojoortje.
Ik snap, maar poentje ken ik alleen van een pimpampoentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Punani, flamoes..
Hier stop ik Jojoortje.
berenpak2quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou het wel in de gaten voor je hier
Kan ik alvast oefenen, dm ff je wachtwoord
pimpampet is datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap, maar poentje ken ik alleen van een pimpampoentje
Okequote:
Ik zou het ook niet gebruiken..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou meteen ja zeggen hoor. Klinkt geil.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gebruiken..
Hey schatje, zal ik hem eens lekker hard in je poentje rammen..
Ik zeg zulk soort dingen zo vaak man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gebruiken..
Hey schatje, zal ik hem eens lekker hard in je poentje rammen..
Ja echt heel schattig zal wel zwaar modereren zijn daarquote:
Jij komt dan ook uit omgeving Jojoortje en toevallig kennen jullie het beide niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou je ook van rollenspellen? Dan verkleed ik me als Sinterklaas, toepasselijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou meteen ja zeggen hoor. Klinkt geil.
Heeft geo van davyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, ik vind jou wel zo'n dirty talker.
Die fietsen tenminste nog ergens naar toe...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben daar niet echt een fan van
Dan doe ik een klein bedelend kind na wat zin heeft in snoepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou je ook van rollenspellen? Dan verkleed ik me als Sinterklaas, toepasselijk.![]()
Krijg je eerst een spankie met de roe.
Rare anus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Kijk daar komt hij weer langslopen:
[ afbeelding ]
Heb meer respect voor wielrenners dan voor schaatsers hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die fietsen tenminste nog ergens naar toe...
Kun je je voorstellen dat er leipen zijn die naar indoor marathonschaatsen gaan kijken?
2 ziljard rondjes en op het eind weten ze zelf niet meer wie er nou eigenlijk vooraan schaatst...
Olympische spelen heb ik ook niks mee en het onderdeel voetbal is al helemaal een lachertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben daar niet echt een fan van
Klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, ik vind jou wel zo'n dirty talker.
dames hockeyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olympische spelen heb ik ook niks mee en het onderdeel voetbal is al helemaal een lachertje.
pestkopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou, jij rare anus
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Kijk daar komt hij weer langslopen:
[ afbeelding ]
Atletiek enzo vind ik wel leipquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olympische spelen heb ik ook niks mee en het onderdeel voetbal is al helemaal een lachertje.
Inderdaad, dat is geen anus.. dat is een drolletje die aan het prairie dog'gen is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou, jij rare anus
Ik vind het vooral een rare belediging als je er normaal uitziet ben je al snel raar als anus of zo... Leg eens uit Jojoortje.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is geen anus.. dat is een drolletje die aan het prairie dog'gen is.
Z'n anus-user?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ronalstinho heeft er een week bij voor klonen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een rare belediging als je er normaal uitziet ben je al snel raar als anus of zo... Leg eens uit Jojoortje.
Ussain Bolt ouwe, leipe shitquote:
Heel zijn zomervakantie naar de tyfusgeholpen en zelfs geen korfbal om de stress mee te verlichtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ronalstinho heeft er een week bij voor klonen
Nee, een hele nieuwequote:
Ja ik ben een myat-autist, dus die dingen weet ik nooit. Ik kom verder niet in topics die ik niet ken, eng enzo...quote:
Herhaal 't ff voor me dan Geo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit heeft ze volgens mij al ooit verteld
Hij heeft er nog niet eens mee gepost en ze zagen het alquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ben een myat-autist, dus die dingen weet ik nooit. Ik kom verder niet in topics die ik niet ken, eng enzo...
Same here..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ben een myat-autist, dus die dingen weet ik nooit. Ik kom verder niet in topics die ik niet ken, eng enzo...
Ik ben raar persoon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een rare belediging als je er normaal uitziet ben je al snel raar als anus of zo... Leg eens uit Jojoortje.
Zoenen volgens mij wel, al twijfel ik, maar verder niks. Heeft ze ook geen behoefte aan/valt niet op de vrouwtjes.quote:
Toch wel zielig voor hem, kan hij net rondom de EK finale niks postenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft er nog niet eens mee gepost en ze zagen het al
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoenen volgens mij wel, al twijfel ik, maar verder niks. Heb ik ook geen behoefte aan/val niet op de vrouwtjes.
En tijdens de tour de france ook een tijdje nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel zielig voor hem, kan hij net rondom de EK finale niks posten
HMF heeft geloof ik ook weer een ban?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En tijdens de tour de france ook een tijdje niet
Klopt, deels eigen schuld wel want hij had snel een unban maar ging toen doorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HMF heeft geloof ik ook weer een ban?
Volgens de samenvatting die ik heb ontvangen wel jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dekmantel. Zie je bij meer homosensueel georienteerde personen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Sukkels, dan zou ze bi zijnze heeft een vriend.
hoe moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Sukkels, dan zou ze bi zijnze heeft een vriend.
DonRanja, hoe is 't btw met je Evoque?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens de samenvatting die ik heb ontvangen wel ja
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om zijn verhalen lachen en hij is er ook wel goed in om mensen op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, deels eigen schuld wel want hij had snel een unban maar ging toen door
Toffe gast inderaad maarja moet eens leren te stoppen op tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om zijn verhalen lachen en hij is er ook wel goed in om mensen op de kast te jagen.
Ik doe niet aan drugs, slecht voor de hersenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minder drugs gebruiken, dan zou je nog eens wat onthouden.
Huh, heb ik je dat zonet niet verteld?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DonRanja, hoe is 't btw met je Evoque?
Beetje jammer dat hij zelf ook vrij snel op die kast zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om zijn verhalen lachen en hij is er ook wel goed in om mensen op de kast te jagen.
Ajacied422 banquote:
Aah ja, die van HMF was wel erg obviousquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide hun ban is verlengd wegens klonen overigens
tot 2 x aan toequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja, die van HMF was wel erg obvious
best grappig ook wel daaromquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja, die van HMF was wel erg obvious
Ik vond ze wel grappigquote:
In die richting jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef Saind het volgende:
[..]
eerste was gewoon FMH en tweede HoudMaarFeesten ofzo toch?
Zonet? Heb ik 't nu net voor de 2e keer gevraag dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, heb ik je dat zonet niet verteld?
Midden augustus volgens de laatste planning
Is wel even goed voor Ajacied422.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide hun ban is verlengd wegens klonen overigens
Hij heeft er ook nog niet eens mee kunnen postenquote:
Hoe lang zijn de bans? En mooi, hij pakt denk ik door op het forum van dolfinarium, maar daar hebben wij geen last van hem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajacied422 ban
hmf ban
Netsplitter gestopt
Ze zit zo te merken nog in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dekmantel. Zie je bij meer homosensueel georienteerde personen.
Stinho 2 weken en hmf langer denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de bans? En mooi, hij pakt denk ik door op het forum van dolfinarium, maar daar hebben wij geen last van hem.
2 weken voor allebeiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de bans? En mooi, hij pakt denk ik door op het forum van dolfinarium, maar daar hebben wij geen last van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |