hihi hoeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Dat glow in the dark shirt heeft in Amsterdam ook zeer praktische doeleinden. Gat (hihi) in de markt, ik zeg het je.
Laat je niks wijsmaken, Roemer heeft hele sweatshops in zijn pens zitten...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik koop geen shirts er worden kinderen voor uitgebuit heeft Roemer mij ooit verteld
Toen ze nog helemaal wit warenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom derbystar. Zijn sowieso de beste ballen.
Kan jij je SP'er Stokstaart nog herinneren die jou voor leugenaar uitmaakte omdat iemand met een Evoque nooit op Fok! kon zittenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken, Roemer heeft hele sweatshops in zijn pens zitten...
Denk dat de kiddies hier daar niet bij zijn geweest dat ze helemaal wit warenquote:
Niet omdat ie Surinamer is? Veel te lui om daar geld voor te hosselenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij je SP'er Stokstaart nog herinneren die jou voor leugenaar uitmaakte omdat iemand met een Evoque nooit op Fok! kon zitten
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat de kiddies hier daar niet bij zijn geweest dat ze helemaal wit waren
Tot nu toe heeft hij gelijk, ik heb nog steeds geen Evoquequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan jij je SP'er Stokstaart nog herinneren die jou voor leugenaar uitmaakte omdat iemand met een Evoque nooit op Fok! kon zitten
Dat weet ik nog ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag allemaal ff duren dan, hoe lang geleden had je hem moeten hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij gelijk, ik heb nog steeds geen Evoque
Bijstand en kinderbijslag van 12 kids bradaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet omdat ie Surinamer is? Veel te lui om daar geld voor te hosselen
En dat op 18jarige leeftijd en van 11 verschillende vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijstand en kinderbijslag van 12 kids brada
Bij de club in het dorp hebben ze deze.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat de kiddies hier daar niet bij zijn geweest dat ze helemaal wit waren
November besteld, 6 maanden levertijd, maar in april/mei bleek dat ze verkeerde bestelbon hadden doorgestuurd. Dus nu wachten tot medio augustus. Maar omdat ik een gratis vervangwagen heb gekregen, spang ik me nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Mag allemaal ff duren dan, hoe lang geleden had je hem moeten hebben?
Wat voor een hooptie hedde nu dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
November besteld, 6 maanden levertijd, maar in april/mei bleek dat ze verkeerde bestelbon hadden doorgestuurd. Dus nu wachten tot medio augustus. Maar omdat ik een gratis vervangwagen heb gekregen, spang ik me niet
Ja klopt, er zit 1 tweeling tussenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat op 18jarige leeftijd en van 11 verschillende vrouwen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |