Wat voor een hooptie hedde nu dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
November besteld, 6 maanden levertijd, maar in april/mei bleek dat ze verkeerde bestelbon hadden doorgestuurd. Dus nu wachten tot medio augustus. Maar omdat ik een gratis vervangwagen heb gekregen, spang ik me niet
Ja klopt, er zit 1 tweeling tussenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat op 18jarige leeftijd en van 11 verschillende vrouwen
quote:
Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet echt mooi, maar zoals ik al zei: heerlijk qua comfortquote:
Dat was echt een aidsbal eerste klas. Die van dit EK vind ik dan wel weer echt mooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef Doublepain het volgende:
Design van WK 06 vind ik mooiste tot nu:
[ afbeelding ]
Wordt niet meer gemaakt nee zag ik netquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bouwjaar 2005, ik heb geen idee. Het rijdt in elk geval heerlijk
Met die lekkere blokken van zequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
M'n pa heeft net die nieuwe Citroën C5 gekocht, die veringquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een maat van mij had er ook zo een, helemaal total loss geredenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Seat Arosa 2001, bruut monster gek
Van een vriend, fucking eng op de snelweg
En terecht, kuthokkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een maat van mij had er ook zo een, helemaal total loss gereden
Haha vorig jaar ook in een oude gezeten, die ekte ektequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit in een Panda van Nijmegen naar Breda gereden. Doodsangsten uitgestaan.
Je liet hem gewoon afslaan joh.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:28 schreef zoekeenleven het volgende:
ik ben woensdag in de Ka naar rotterdam gereden voor de 1e training, lachen man, voor de kuip 2 keer achter elkaar de auto uitgevallen.
Mijn kids zaten laatst bij een tante in haar bejaarde Micra. Nadat ze haar al hadden beledigd door te vragen of dit een speciale kinderauto was, wisten ze zich ook geen raad met de hendels om de ramen open te doen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit in een Panda van Nijmegen naar Breda gereden. Doodsangsten uitgestaan.
ja, het was ook de 1e keer dat ik er in reed, mijn lesauto was een Bmw X3, die zijn veel makkelijker om te koppelenquote:
Wtf is dat nou weer voor een auto om in te lessen? Zeker zo'n mocro rijschool die je alleen kiest vanwege de autoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja, het was ook de 1e keer dat ik er in reed, mijn lesauto was een Bmw X3, die zijn veel makkelijker om te koppelen
Zat laatst in een oud eendje, moest je de ramen openklappen.... Was ook ff moeilijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn kids zaten laatst bij een tante in haar bejaarde Micra. Nadat ze haar al hadden beledigd door te vragen of dit een speciale kinderauto was, wisten ze zich ook geen raad met de hendels om de ramen open te doen...
Njah. Die Nissan Micra's uit midden jaren 90 kan je nog best prima in rijden imo. Zit net een slag boven koekblikken als de fiat panda.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn kids zaten laatst bij een tante in haar bejaarde Micra. Nadat ze haar al hadden beledigd door te vragen of dit een speciale kinderauto was, wisten ze zich ook geen raad met de hendels om de ramen open te doen...
Je kan gewoon niet rijden johquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja, het was ook de 1e keer dat ik er in reed, mijn lesauto was een Bmw X3, die zijn veel makkelijker om te koppelen
Nieuwe type panda is best groot nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Die Nissan Micra's uit midden jaren 90 kan je nog best prima in rijden imo. Zit net een slag boven koekblikken als de fiat panda.
[..]
Je kan gewoon niet rijden joh
was idd een mocro, maar zo'n 15 euro per uur goedkoper dan de rijscholen bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor een auto om in te lessen? Zeker zo'n mocro rijschool die je alleen kiest vanwege de auto
[..]
Zat laatst in een oud eendje, moest je de ramen openklappen.... Was ook ff moeilijk
Citroen C1 bazen lesauto's.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb op beangstigend gedruktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit: Ik zou me vereerd voelen als KNVB me benadert![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VB-me-benadert.dhtml
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit: Ik zou me vereerd voelen als KNVB me benadert![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VB-me-benadert.dhtml
Ja maar die bestaat toch ook nog of loop ik weer achter?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
500 is toch nog op de panda type 2 gebaseerd?
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?quote:
Nee gek ze zijn al bij type 3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar die bestaat toch ook nog of loop ik weer achter?
Henk Ten Cate als veldtrainerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Opzich Gullit met een opperstormbahnfuhrer ernaast die tactisch goed is zou best kunnen werken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |