Ik heb op beangstigend gedruktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit: Ik zou me vereerd voelen als KNVB me benadert![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VB-me-benadert.dhtml
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
Gullit: Ik zou me vereerd voelen als KNVB me benadert![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VB-me-benadert.dhtml
Ja maar die bestaat toch ook nog of loop ik weer achter?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
500 is toch nog op de panda type 2 gebaseerd?
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?quote:
Nee gek ze zijn al bij type 3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar die bestaat toch ook nog of loop ik weer achter?
Henk Ten Cate als veldtrainerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Opzich Gullit met een opperstormbahnfuhrer ernaast die tactisch goed is zou best kunnen werken.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?
[..]
Nee gek ze zijn al bij type 3
1.9, de ultieme turkenmercedes destijds...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?
[..]
Nee gek ze zijn al bij type 3
Ohh ik zat aan BMW te denkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1.9, de ultieme turkenmercedes destijds...
Nee, de BMW 316 was toen weer de ultieme auto voor Surinamers (hindoestanen). Bij voorkeur Ferrari-rood. BMW = blakka mang waggiquote:
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.quote:
Hij vond wel dat Ruud bondscoach kon worden, Derksen verandert nogal eens van meningquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.
Doet hij niet de laatste dagen zegt hij al constant dat Ruud wel goed is voor NL elftal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.quote:
Iedereenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen
Niet iedereen over 1 kam scheren he
Was al veel langer fan van hem
Snapte ik ook al niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |