quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?
[..]
Nee gek ze zijn al bij type 3
1.9, de ultieme turkenmercedes destijds...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
190? Dat is dan een 9 liter diesel of denk ik verkeerd?
[..]
Nee gek ze zijn al bij type 3
Ohh ik zat aan BMW te denkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1.9, de ultieme turkenmercedes destijds...
Nee, de BMW 316 was toen weer de ultieme auto voor Surinamers (hindoestanen). Bij voorkeur Ferrari-rood. BMW = blakka mang waggiquote:
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.quote:
Hij vond wel dat Ruud bondscoach kon worden, Derksen verandert nogal eens van meningquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.
Doet hij niet de laatste dagen zegt hij al constant dat Ruud wel goed is voor NL elftal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Benieuwd of ze hem durven aan te pakken, Derksen is nooit echt positief over hem geweest.
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.quote:
Iedereenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer en iedereen vind hem opeens fantastisch.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen
Niet iedereen over 1 kam scheren he
Was al veel langer fan van hem
Snapte ik ook al niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?
Heeft iets met spieren te maken. Meestal zie je het alleen op benen toch.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is die blauwe tape eigenlijk voor, weer een of andere hype die ik heb gemist?
Ondersteuning van je spieren. Al denkt Sjek dat het sluikreclame voor adidas isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sjek: 'ik denk niet dat de FIFA blij is met deze sluikreclamequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ondersteuning van je spieren. Al denkt Sjek dat het sluikreclame voor adidas is
Buffon had het toch in z'n nek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ondersteuning van je spieren. Al denkt Sjek dat het sluikreclame voor adidas is
Tja dat is net als het VI Oranje topic en al die voetbal haters die de uitzending elke avond analyserenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bedoel iedereen die hem eerst maar een waardeloze gek vond, die er niks van kon.
Wordt meestal rond de lies/dijbeen gedragen voor de betere doorstroming van bloed of zo maar blijkbaar had Balotelli last van zijn rug.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Sommigen copy pasten gewoon iedere dag dezelfde bagger. Haten op VIquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat is net als het VI Oranje topic en al die voetbal haters die de uitzending elke avond analyseren
quote:
quote:
Hoezo neem je die over, je bent die titel nooit kwijt geweestquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Balotelli stelde niet voor niks dat zijn medespelers enkel jaloers op zijn lichaam toekeken.
Oh en ik neem de titel voor triangeljosti over ik kan geen eens kaas raspen zonder mij open te halen
Gister deed PizzaGeit een gooi en gaf iemand mijn titel weg zonder enig overleg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo neem je die over, je bent die titel nooit kwijt geweest
Je hebt er echt zin in he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses ik was even aan het netwerken in het Knutsel subforum.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou ik ook wel willen leren mijn rechterarm zit al vol met festivalbandjes en zou voor de symetrie wel wat eigen creaties om mijn linkerarm willen. Zijn er wat simpele oefenfilmpjes beschikbaar?
no hommo tochquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hij regelt die creative bitses jwtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
no hommo toch?
doet anders vermoeden namelijk
oeh dat moet een lekker scheurend gevoel gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:16 schreef Saind het volgende:
[..]
hij regelt die creative bitses jwt
ballen met een gehaakt condoom![]()
check hem nuquote:
Ik ook met jou, al tijden langquote:
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.quote:
Niks mis meequote:
Hey hey, lawineboys is Kwaliteit jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |