Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.quote:
Niks mis meequote:
Hey hey, lawineboys is Kwaliteit jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.quote:
Klein beetje magquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.
Jij komt er wel ouwe, heb alle vertrouwen in jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog leren van de grote meester Steven
quote:
Deze 2 lezen toch mee in de vbl scquote:
hey hey da's geen Hoegaardenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
GVD EERSTE KOUDE HOEGAARDEN NA EEN WEEK NIET ZUIPEN EN NON-STOP LEREN!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is hoe het bier heel de week tegen me aan 't lachen was terwijl het wist dat ik het niet kon drinken.quote:
Poentje, wát!?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.
Misschien heeft ze wel kanker en is ze kaal door de chemoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha bierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee dat is hoe het bier heel de week tegen me aan 't lachen was terwijl het wist dat ik het niet kon drinken.
we zijn allebei vrouw en blondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 lezen toch mee in de vbl sc
F&F is ergens anders ookal praten we hier niet over voetbalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef BrandX het volgende:
het is nu definitief vastgesteld. Mijn kat is een zombie in disguise. Normaliter pakt hij mijn handen en armen, nu had hij me in mijn gezicht te pakken, hup 2 gaten in mijn wangkut kat
Ja en ik krijg nu jullie nog wel terug voor Engelse Stevequote:
Ik hou het wel in de gaten voor je hierquote:
maak ik zelf wel uit, triangelhommoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
F&F is ergens anders ookal praten we hier niet over voetbal
Enige dieren die besproken worden zijn dolfijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |