Dan heb je waarschijnlijk telkens maar 1 knoop gemaakt, in plaats van 2?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:49 schreef Vue het volgende:
Dat simpele patroontje ken ik ook nog, maar toen ik het ging proberen draaide het geknoopte helmaal in? What did I do wrong?!??! Hahaha
Dat had ik vroeger ook altijd. Ik trok het telkens te strak aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:49 schreef Vue het volgende:
Dat simpele patroontje ken ik ook nog, maar toen ik het ging proberen draaide het geknoopte helmaal in? What did I do wrong?!??! Hahaha
Haha..Je hebt ook niet de makkelijkste versie gekozen...quote:Op maandag 14 mei 2012 07:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben al jaren bezig met een vriendschapsarmbandje, maar weinig zin om het af te ronden.
[ afbeelding ]
Ik zie je die vraag elders ook stellen. Het antwoord is simpel: als men dat al heeft, staat het in hun sig. Verder wordt het hier niet toegestaan om eigen webshops te promoten, daar we hier geen (semi)commerciele inslag hebben én dat wordt gezien als reclame etc. Dus er verder naar vragen is niet nodigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef Estolan het volgende:
Leuke dingen, zijn er hier mensen met webshops, via Etsy enz?
Als je jaren doet over zo'n klein rotstukje zou ik inderdaad ook niet nog 15 jaar willen spenderen om heel de rest te fabriceren. Nooit gedacht dat dat knopen zo moeilijk kon zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 07:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben al jaren bezig met een vriendschapsarmbandje, maar weinig zin om het af te ronden.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin in ook maar iets gerelateerde topics overal jouw website tegen te komen. Dat begint op spam te lijken zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef zebrana het volgende:
CRE / Op zoek naar jullie (kritische) mening!
Jij vindt het gelijk spam als ik twee keer ergens hetzelfde neerzet?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ook maar iets gerelateerde topics overal jouw website tegen te komen. Dat begint op spam te lijken zo.
Je hebt een topic gemaakt met daarin het adres van je website. Zou leuk zijn als je het daarbij laat.
Nee, ik vind het spam als jij op deze manier van posten je spullen aan de man wilt brengen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:20 schreef zebrana het volgende:
[..]
Jij vindt het gelijk spam als ik twee keer ergens hetzelfde neerzet?
Oh. Hartelijk dank. Ik ben een lange tijd afwezig geweest en Fok! en om die reden niet eerder kunnen antwoorden. Wel zie ik dat er veel verschillende technieken zijn. Hebben jullie nog een tip voor een beginner als ik, of kan ik het beste gewoon de filmpjes stap voor stap volgen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |