Ik moet eerlijk zijn, als ik zo'n achtergrond zie, klik ik de site meteen weg. Maar goed, toch even verder gekeken, en sluit me bij de eerdere comments aan.
Je wil dat je spulletjes eruit springen, de volledige aandacht krijgen, dus hou de rest van de site rustig in zowel kleur als motief. Voor je foto's zou ik overal dezelfde, neutrale achtergrond gebruiken (vooral bij dat fotolijstje). Je gebruikt veel natuurlijke materialen, kijk 'ns naar passende tinten voor je site.
De header vind ik ook niet alles, ik moet enigszins moeite doen om te lezen wat er staat, het is niet meteen duidelijk terwijl je juist wil dat de naam van je site duidelijk is. Verder zou ik bij dat fotolijstje even de binnenkant van Ikea eruit halen, dat staat slordig. Ik koop een lijstje van Zebrana, niet een lijstje van Ikea met wat dingen erop geplakt

En die reclame van de homepage halen.
De Lush producten zou ik compleet verwijderen, je bent geen officieel verkooppunt, je biedt hun spul voor minder aan dan ze zelf doen, en biedt aan het in een ziplock zakje over te gieten zodat het door de brievenbus kan?

Ik zou dat nooit kopen, komt onbetrouwbaar over en past ook totaal niet bij de andere dingen die je verkoopt. En wat als het zakje het niet houdt (of een ander product de reis niet overleefd), wie is er dan verantwoordelijk? Daar is ook niks over te vinden. Dus wat Greyson al zei, idd meer info aanbieden.