quote:
Niet iedereen heeft het budget of geld ervoor?quote:
Ik had het over de producten. Over de website zelf durf ik niet eens te beginnenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Greyson het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het budget of geld ervoor?
Fixed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef blup het volgende:
holy shit, ik klikte het serieus direct weg. Wat een rommelige schreeuwerige drukke site.
Haal die irritante achtergrond, header ,kleuren en productfoto's eens weg.
Heb ik een spiegel als achtergrond gebruikt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fixed.
Sorry TS, meer kan ik er niet van maken, ik zou het allemaal net even anders doen, kleuren een beetje matchen en het geheel wat rustiger brengen, productfoto's duidelijk op een heldere achtergrond (geen spiegel, gewoon een wit of zwart doek). Om maar iets te noemen.
Nee, dat was een grapje. Maar die houten tafel (of stoel) oogt goedkoop, het lijdt af, zo kijkt iemand minder snel naar het product.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef zebrana het volgende:
[..]
Heb ik een spiegel als achtergrond gebruikt?
Het is zelfs ook een zelfgemaakt kastje waar de armbandjes op liggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje. Maar die houten tafel (of stoel) oogt goedkoop, het lijdt af, zo kijkt iemand minder snel naar het product.
De eerste reacties zijn binnen TS.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef zebrana het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Volgens mij staat dat heel duidelijk in mijn beginpost.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef jumala het volgende:
[..]
De eerste reacties zijn binnen TS.
Maar wat verwacht je nou eigenlijk met dit topic? Daar ben ik nou benieuwd naar...
Mijn vraag gaat er meer om: Wat s je doel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef zebrana het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat heel duidelijk in mijn beginpost.
Als ik zo vrij mag zijn: Ik denk dat de TS denkt dat sommigen zo zullen schrikken dat ze automatisch hun diensten gratis aanbieden om voor de TS iets geheel nieuws en beters op te zetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef jumala het volgende:
De eerste reacties zijn binnen TS.
Maar wat verwacht je nou eigenlijk met dit topic? Daar ben ik nou benieuwd naar...
En over dat Lush-product. Overgieten in een ziplock klinkt misschien vies, en ok, dat is het ook wel een beetje, maar dat wordt onderling heel veel gedaan bij 'Lushies''.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef Holyme het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, als ik zo'n achtergrond zie, klik ik de site meteen weg. Maar goed, toch even verder gekeken, en sluit me bij de eerdere comments aan.
Je wil dat je spulletjes eruit springen, de volledige aandacht krijgen, dus hou de rest van de site rustig in zowel kleur als motief. Voor je foto's zou ik overal dezelfde, neutrale achtergrond gebruiken (vooral bij dat fotolijstje). Je gebruikt veel natuurlijke materialen, kijk 'ns naar passende tinten voor je site.
De header vind ik ook niet alles, ik moet enigszins moeite doen om te lezen wat er staat, het is niet meteen duidelijk terwijl je juist wil dat de naam van je site duidelijk is. Verder zou ik bij dat fotolijstje even de binnenkant van Ikea eruit halen, dat staat slordig. Ik koop een lijstje van Zebrana, niet een lijstje van Ikea met wat dingen erop geplaktEn die reclame van de homepage halen.
De Lush producten zou ik compleet verwijderen, je bent geen officieel verkooppunt, je biedt hun spul voor minder aan dan ze zelf doen, en biedt aan het in een ziplock zakje over te gieten zodat het door de brievenbus kan?Ik zou dat nooit kopen, komt onbetrouwbaar over en past ook totaal niet bij de andere dingen die je verkoopt. En wat als het zakje het niet houdt (of een ander product de reis niet overleefd), wie is er dan verantwoordelijk? Daar is ook niks over te vinden. Dus wat Greyson al zei, idd meer info aanbieden.
Dat wist ik niet, en snap het best als je dat onderling doet, maar dat is niet iets wat ik van een professionele webshop zou verwachten als verzendoptiequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:00 schreef zebrana het volgende:
[..]
En over dat Lush-product. Overgieten in een ziplock klinkt misschien vies, en ok, dat is het ook wel een beetje, maar dat wordt onderling heel veel gedaan bij 'Lushies''.
quote:Webshop gesloten
De webshop Zebrana is op dit moment gesloten.
U kunt een bericht sturen naar Zebrana middels onderstaand formulier in te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |