Hou je ook van rollenspellen? Dan verkleed ik me als Sinterklaas, toepasselijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou meteen ja zeggen hoor. Klinkt geil.
Heeft geo van davyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, ik vind jou wel zo'n dirty talker.
Die fietsen tenminste nog ergens naar toe...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben daar niet echt een fan van
Dan doe ik een klein bedelend kind na wat zin heeft in snoepquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou je ook van rollenspellen? Dan verkleed ik me als Sinterklaas, toepasselijk.![]()
Krijg je eerst een spankie met de roe.
Rare anus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Kijk daar komt hij weer langslopen:
[ afbeelding ]
Heb meer respect voor wielrenners dan voor schaatsers hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die fietsen tenminste nog ergens naar toe...
Kun je je voorstellen dat er leipen zijn die naar indoor marathonschaatsen gaan kijken?
2 ziljard rondjes en op het eind weten ze zelf niet meer wie er nou eigenlijk vooraan schaatst...
Olympische spelen heb ik ook niks mee en het onderdeel voetbal is al helemaal een lachertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ben daar niet echt een fan van
Klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, ik vind jou wel zo'n dirty talker.
dames hockeyquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olympische spelen heb ik ook niks mee en het onderdeel voetbal is al helemaal een lachertje.
pestkopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou, jij rare anus
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Kijk daar komt hij weer langslopen:
[ afbeelding ]
Atletiek enzo vind ik wel leipquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Olympische spelen heb ik ook niks mee en het onderdeel voetbal is al helemaal een lachertje.
Inderdaad, dat is geen anus.. dat is een drolletje die aan het prairie dog'gen is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou, jij rare anus
Ik vind het vooral een rare belediging als je er normaal uitziet ben je al snel raar als anus of zo... Leg eens uit Jojoortje.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is geen anus.. dat is een drolletje die aan het prairie dog'gen is.
Z'n anus-user?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ronalstinho heeft er een week bij voor klonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |