Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.quote:
Klein beetje magquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.
Jij komt er wel ouwe, heb alle vertrouwen in jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog leren van de grote meester Steven
quote:
Deze 2 lezen toch mee in de vbl scquote:
hey hey da's geen Hoegaardenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
GVD EERSTE KOUDE HOEGAARDEN NA EEN WEEK NIET ZUIPEN EN NON-STOP LEREN!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat is hoe het bier heel de week tegen me aan 't lachen was terwijl het wist dat ik het niet kon drinken.quote:
Poentje, wát!?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo hoort 't ook. Vrouwen met haar op hun poentje kan ik uit principiële overwegingen niet serieus nemen.
Misschien heeft ze wel kanker en is ze kaal door de chemoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha bierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee dat is hoe het bier heel de week tegen me aan 't lachen was terwijl het wist dat ik het niet kon drinken.
we zijn allebei vrouw en blondquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 lezen toch mee in de vbl sc
F&F is ergens anders ookal praten we hier niet over voetbalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef BrandX het volgende:
het is nu definitief vastgesteld. Mijn kat is een zombie in disguise. Normaliter pakt hij mijn handen en armen, nu had hij me in mijn gezicht te pakken, hup 2 gaten in mijn wangkut kat
Ja en ik krijg nu jullie nog wel terug voor Engelse Stevequote:
Ik hou het wel in de gaten voor je hierquote:
maak ik zelf wel uit, triangelhommoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
F&F is ergens anders ookal praten we hier niet over voetbal
Enige dieren die besproken worden zijn dolfijnen
Wanneer beginnen de olympische spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Saai man, weer geen voetbal vanavond en na zondag afgelopen met het EK. Afkicken.
http://www.london2012.com/ 27 juliquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer beginnen de olympische spelen?
Donderdag alweer een topper Twente - Weetikveel2quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Saai man, weer geen voetbal vanavond en na zondag afgelopen met het EK. Afkicken.
Hij is tukker man, die weten dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon poenie man, je weet toch wel?
Hmm duurt nog wel ffquote:
Nee gewoon subtiel netwerken dat subforum is te onschuldig om te kwaadaardig te zuigen (Wat een pleuris woord is 'trollen').quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
no hommo toch?
doet anders vermoeden namelijk
armbandjes met kraaltjes![]()
Dat is dan gods eigen manier om 2 vliegen in 1 klap te slaan:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel kanker en is ze kaal door de chemo
eerst nog die knullen in strakke broekies op fietsjes die een rondje door frankrijk fietsenquote:
ze zijn lief daar hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee gewoon subtiel netwerken dat subforum is te onschuldig om te kwaadaardig te zuigen (Wat een pleuris woord is 'trollen').
Foute top 111 op Q musicquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister jij serieus Apres Ski bagger? Ik vind jou wel zo'n achterhoekse hosser ja, die eerst gaat indrinken in zo'n keet.
Daar is zo'n comic van.. kon hem zo snel vinden..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dan gods eigen manier om 2 vliegen in 1 klap te slaan:
- je te straffen voor 't feit dat je je poentje niet scheert
- tegelijkertijd zorgen dat je poentje alsnog kaal is
Ja ben daar niet echt een fan vanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
eerst nog die knullen in strakke broekies op fietsjes die een rondje door frankrijk fietsen
nee gek de homo top 100. dat is die shitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Foute top 111 op Q musicMooi werk.
Heel goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Punani, flamoes..
Hier stop ik Jojoortje.
Ik snap, maar poentje ken ik alleen van een pimpampoentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Punani, flamoes..
Hier stop ik Jojoortje.
berenpak2quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou het wel in de gaten voor je hier
Kan ik alvast oefenen, dm ff je wachtwoord
pimpampet is datquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap, maar poentje ken ik alleen van een pimpampoentje
Okequote:
Ik zou het ook niet gebruiken..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou meteen ja zeggen hoor. Klinkt geil.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gebruiken..
Hey schatje, zal ik hem eens lekker hard in je poentje rammen..
Ik zeg zulk soort dingen zo vaak man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet gebruiken..
Hey schatje, zal ik hem eens lekker hard in je poentje rammen..
Ja echt heel schattig zal wel zwaar modereren zijn daarquote:
Jij komt dan ook uit omgeving Jojoortje en toevallig kennen jullie het beide niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |