quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een rare belediging als je er normaal uitziet ben je al snel raar als anus of zo... Leg eens uit Jojoortje.
Ussain Bolt ouwe, leipe shitquote:
Heel zijn zomervakantie naar de tyfusgeholpen en zelfs geen korfbal om de stress mee te verlichtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ronalstinho heeft er een week bij voor klonen
Nee, een hele nieuwequote:
Ja ik ben een myat-autist, dus die dingen weet ik nooit. Ik kom verder niet in topics die ik niet ken, eng enzo...quote:
Herhaal 't ff voor me dan Geo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit heeft ze volgens mij al ooit verteld
Hij heeft er nog niet eens mee gepost en ze zagen het alquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ben een myat-autist, dus die dingen weet ik nooit. Ik kom verder niet in topics die ik niet ken, eng enzo...
Same here..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ben een myat-autist, dus die dingen weet ik nooit. Ik kom verder niet in topics die ik niet ken, eng enzo...
Ik ben raar persoon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een rare belediging als je er normaal uitziet ben je al snel raar als anus of zo... Leg eens uit Jojoortje.
Zoenen volgens mij wel, al twijfel ik, maar verder niks. Heeft ze ook geen behoefte aan/valt niet op de vrouwtjes.quote:
Toch wel zielig voor hem, kan hij net rondom de EK finale niks postenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft er nog niet eens mee gepost en ze zagen het al
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoenen volgens mij wel, al twijfel ik, maar verder niks. Heb ik ook geen behoefte aan/val niet op de vrouwtjes.
En tijdens de tour de france ook een tijdje nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel zielig voor hem, kan hij net rondom de EK finale niks posten
HMF heeft geloof ik ook weer een ban?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En tijdens de tour de france ook een tijdje niet
Klopt, deels eigen schuld wel want hij had snel een unban maar ging toen doorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HMF heeft geloof ik ook weer een ban?
Volgens de samenvatting die ik heb ontvangen wel jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dekmantel. Zie je bij meer homosensueel georienteerde personen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Sukkels, dan zou ze bi zijnze heeft een vriend.
hoe moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Sukkels, dan zou ze bi zijnze heeft een vriend.
DonRanja, hoe is 't btw met je Evoque?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens de samenvatting die ik heb ontvangen wel ja
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om zijn verhalen lachen en hij is er ook wel goed in om mensen op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, deels eigen schuld wel want hij had snel een unban maar ging toen door
Toffe gast inderaad maarja moet eens leren te stoppen op tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om zijn verhalen lachen en hij is er ook wel goed in om mensen op de kast te jagen.
Ik doe niet aan drugs, slecht voor de hersenenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minder drugs gebruiken, dan zou je nog eens wat onthouden.
Huh, heb ik je dat zonet niet verteld?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DonRanja, hoe is 't btw met je Evoque?
Beetje jammer dat hij zelf ook vrij snel op die kast zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel om zijn verhalen lachen en hij is er ook wel goed in om mensen op de kast te jagen.
Ajacied422 banquote:
Aah ja, die van HMF was wel erg obviousquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide hun ban is verlengd wegens klonen overigens
tot 2 x aan toequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja, die van HMF was wel erg obvious
best grappig ook wel daaromquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ja, die van HMF was wel erg obvious
Ik vond ze wel grappigquote:
In die richting jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:52 schreef Saind het volgende:
[..]
eerste was gewoon FMH en tweede HoudMaarFeesten ofzo toch?
Zonet? Heb ik 't nu net voor de 2e keer gevraag dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, heb ik je dat zonet niet verteld?
Midden augustus volgens de laatste planning
Is wel even goed voor Ajacied422.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide hun ban is verlengd wegens klonen overigens
Hij heeft er ook nog niet eens mee kunnen postenquote:
Hoe lang zijn de bans? En mooi, hij pakt denk ik door op het forum van dolfinarium, maar daar hebben wij geen last van hem.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajacied422 ban
hmf ban
Netsplitter gestopt
Ze zit zo te merken nog in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dekmantel. Zie je bij meer homosensueel georienteerde personen.
Stinho 2 weken en hmf langer denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de bans? En mooi, hij pakt denk ik door op het forum van dolfinarium, maar daar hebben wij geen last van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |