Als je je bek maar houdt over twente okequote:
Aangenomenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens al hoop ik nog steeds op BrandX zodat ik mod van het knutsel subforum kan worden.
Dat is inderdaad wel hypocriet maar ik vergeef je. Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet janken als mensen het zelf wel doen, dat is hypocriet maar ik hou het voortaan wel voor mij
jij bent ook met een dode dolfijn in je handen gespot, maar dat laten we even terzijde..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok ff samenvatting van de laatste 2 topics graag
Ik ga juist niet zeiken wanneer mensen het wel zeggen, lees eens goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel hypocriet maar ik vergeef je. Zo ben ik nou eenmaal.
Keihard werk man, die shit moddenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, we hebben idd een knutselforum.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jij bent ook met een dode dolfijn in je handen gespot, maar dat laten we even terzijde..
draken in foto's photoshoopen enzo. HARDCOREquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Keihard werk man, die shit modden
Gozers gaan los
Hoi! Steenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, we hebben idd een knutselforum.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je je bek maar houdt over twente oke
Laatst hebben ze een van de mods aan z'n stoel vastgelijmd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Keihard werk man, die shit modden
Gozers gaan los
Toch distantieer je je ervan door ermee te stoppen nu het wel heel dicht bij je kwam. Maakt niks uit hoor ik probeer het ook zo min mogelijk te doen om het uit mijn systeem te krijgen maar als dat je reden is vind ik het wel iets wat hypocriet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga juist niet zeiken wanneer mensen het wel zeggen, lees eens goed
quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatst hebben ze een van de mods aan z'n stoel vastgelijmd.
Echt? Tijd voor een nieuwe hobby.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi! Steen
En er komen allemaal leuke jongedames
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch distantieer je je ervan door ermee te stoppen nu het wel heel dicht bij je kwam. Maakt niks uit hoor ik probeer het ook zo min mogelijk te doen om het uit mijn systeem te krijgen maar als dat je reden is vind ik het wel iets wat hypocriet.
Icm auto's?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
draken in foto's photoshoopen enzo. HARDCORE
Is eigenlijk wel een goed ideequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga de kroeg in gasten, tijd om me vol te laten lopen
Ik ga daar ook maar even netwerken om mijn droom dichterbij te laten komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
draken in foto's photoshoopen enzo. HARDCORE
Dat is het enige dat nog hetzelfde is gebleven aan dat shirtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer kan je van dat tegenvallende shirt natuurlijk niet laten zien
Nooo hou het schattig, heb even gekeken en is nu nog het allerallerkleinste subforumquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar even netwerken om mijn droom dichterbij te laten komen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga daar ook maar even netwerken om mijn droom dichterbij te laten komen.
Really?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had ook een paperclip verzameling totdat mijn broertje ze allemaal verboogToen heb ik ze maar aan elkaar gebogen en er een auto van gemaakt
Is ook geen forum om vervelend te trollen. Die mensen oefenen gewoon een hobby uit laat gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooo hou het schattig, heb even gekeken en is nu nog het allerallerkleinste subforum
Ja godver wat moest ik dan postenquote:
Mja, Nikequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het enige dat nog hetzelfde is gebleven aan dat shirt
Lange leve Nike en hun schijt aan tradities
Volgend jaar speelt twente in een heel andere kleur, let maar opquote:
Prachtig topic welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook geen forum om vervelend te trollen. Die mensen oefenen gewoon een hobby uit laat gaan.
[..]
Ja godver wat moest ik dan posten
oh wacht het is een gozer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Prachtig topic welDat ze op zoek is naar een disney paperclip
NO fucking way. Twente is en blijft roodquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar speelt twente in een heel andere kleur, let maar op
Je hebt gelijk dan maar overstappen op bandjes maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
oh wacht het is een gozer.
dat is wel eng
Als Nike 5miljoen geeft en een nieuwe shirt dan zegt ome Joop ja hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NO fucking way. Twente is en blijft rood
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dan maar overstappen op bandjes maken.
Smooth hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou ik ook wel willen leren mijn rechterarm zit al vol met festivalbandjes en zou voor de symetrie wel wat eigen creaties om mijn linkerarm willen. Zijn er wat simpele oefenfilmpjes beschikbaar?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als Nike 5miljoen geeft en een nieuwe shirt dan zegt ome Joop ja hoor
Nike kent geen tradities, alleen maar winst voor zichzelfquote:
En daarom gaat ome Joop dus nee zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nike kent geen tradities, alleen maar winst voor zichzelf
Nike is al shirt sponsor hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom gaat ome Joop dus nee zeggen
Ik denk niet dat Nike zoveel betaalt, hoeveel krijgt Twente bij de huidige deal?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarom gaat ome Joop dus nee zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |