Wie ben jij?quote:
Oh! Istie metalfan?!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een metalfan met gebreken, Dimmu Borgir de afgelopen 10? jaar
quote:
Drizzt!quote:
wordt ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheld je een extra maand niet en wordt ik alsnog de nieuwe moderator.
Hoho, ik luister wel meer dan Dimmu Borgir hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een metalfan met gebreken, Dimmu Borgir de afgelopen 10? jaar
Ok maar dan nog die eerste albums waren wel ok tot goed maar met hun laatste werkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, ik luister wel meer dan Dimmu Borgir hoor
Dan stop je nog een maand extra met schelden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme ik was gewoon op tijd die t heb je er zelf achter geplakt!
Ik heb sowieso na de afgelopen maand besloten om niet meer naar mensen toe te schelden met kanker, soort van karma kwestie gewordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stop je nog een maand extra met schelden.
hmf banquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok ff samenvatting van de laatste 2 topics graag
Serieus?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso na de afgelopen maand besloten om niet meer naar mensen toe te schelden met kanker, soort van karma kwestie geworden
Ja ergens wel manquote:
Hoi nieuwe modquote:
Kan me er iets bij voorstellen. Goed bezig danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso na de afgelopen maand besloten om niet meer naar mensen toe te schelden met kanker, soort van karma kwestie geworden
Mooie samenvatting, meer was het eik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf ban
ajacied422 ban
Netsplitter gestopt
Dan zijn Caland en ik zo ongeveer die enigen nog die de alarmen bij Morph in de tuin laten afgaanquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga niet janken als mensen het zelf wel doen, dat is hypocriet maar ik hou het voortaan wel voor mijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zijn Caland en ik zo ongeveer die enigen nog die de alarmen bij Morph in de tuin laten afgaan
Verder veel lekker sushi gerechten gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ok ff samenvatting van de laatste 2 topics graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |