Ohquote:
Anders ik wel.quote:
Dek je nu al maar weer in voor het geval ik win inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Al is het niet zo dat de winnaar hier persé de nieuwe VBL mod wordt natuurlijk
Ah.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is al FA en is te druk met zijn hobby (dolfijntjes)
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dek je nu al maar weer in voor het geval ik win inderdaad
Ooh, het gaat niet om jou persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dek je nu al maar weer in voor het geval ik win inderdaad
wie ben jij?quote:
Drizztquote:
Neen.quote:
Watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Steven trekt zijn zeven proxies uit de kast.
Tarado is een goeie ja. Of Paul-89quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Tjacka het volgende:
Tarado zou na steven ook wel een goede zijn eigenlijk.
Nee. Of ja, op zich zeker, maar op zijn oude dag moet je hem niet opzadelen met zo'n zware functie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Tjacka het volgende:
Tarado zou na steven ook wel een goede zijn eigenlijk.
Je post niet eens in vblquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Helpmefok!
Ik voel mij vereerd dat ik erin sta
Tuurlijk wel, jij post alleen in onzin, klaagbaak en in het ajax topic of in het Feyenoord topic bij verliesquote:
Ben je trouwens meer GAM of VBL mod?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er ooit wel eens zoveel respons voor modschap geweest?
Zijn er al sollicitaties binnengekomen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er ooit wel eens zoveel respons voor modschap geweest?
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij post alleen in onzin, klaagbaak en in het ajax topic of in het Feyenoord topic bij verlies
Yesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn er al sollicitaties binnengekomen dan?
Geen verschil. Al post ik hier meer.quote:
quote:
Al gedaan, mevrouw!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef BrandX het volgende:
hup, stemmen klojo's!
*net geleerd dat vloeken tegen jullie beter helpt
okquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen verschil. Al post ik hier meer.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staan wel meer van dat soort figuren in. Moet toch uitstralen dat ik niet partijdig ben.
Loekie de Sterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Mij lijkt Ritmo een goede keuze maar ik denk niet dat we hem ooit terug zien
Die staat er niet in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er staan wel meer van dat soort figuren in. Moet toch uitstralen dat ik niet partijdig ben.
Die is veel te druk met zijn geweldige sociale levenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Yes ma'am, gestemd op Geoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef BrandX het volgende:
hup, stemmen klojo's!
*net geleerd dat vloeken tegen jullie beter helpt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
het waren toch de feyenoordertjes die hem weg hebben gejaagdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zijn eerste daad is elke Ajacied perm bannen.
en hij staat voorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spannende strijd, stevenmac is met een inhaalrace bezig. Het is nog niet voorbij.
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.quote:
Behalve als hij dronken is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.
Lijkt me sterk dat er ook werkelijk iemand wilt, buiten De Kromme.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef BrandX het volgende:
nu nog een solli van de mensen die jullie willen en wie weet wat er van komen gaat
Dat heb ik dan gemist. Heeft hij een vermaeckelyke dronck?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Behalve als hij dronken is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak
Ja, dat welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Heeft hij een vermaeckelyke dronck?
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb aan de'n pils gezten haha.. jupilerkes, eerst vond ik die goor jonge maar toen zat ik aan de'n grolsch maar dat is bitter man, toen proefde ik jup.. bah.. nu had ik ze los na de cola, en goed lekker.. volle gas.
Haha was wel grezellig hey 30 seconds spel gedan, ik en eenne maat valsspelen haha wij kaartje schoepen alle antwoorden lezen.. gaat hij zo hard lachen dat de tijd voorbij is nondejuwe waren aan het winnen. Wij dobbelen, ik leg gewoon 0 neer.. haha ik gooide niet eens.
Zals the beastie jongens zouden zeggen ITS SABOTAGEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
chick dtjiktjik murdering fun, swing sghwing swing chopchopchop
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
wat ben ik een mongool als ik dhrinkdaarom krink ik nooit
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Gestemd op Geo. Die drankpost gaf de doorslag.
Mwah, er zijn toch al de nodige solli's binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er ook werkelijk iemand wilt, buiten De Kromme.
Kijk aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, er zijn toch al de nodige solli's binnen
Toen ik 6 keer Fokker van het jaar werd smeekte ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tong stem op mij ik heb je nog nooit uitgescholden grote vriend.
quote:
Heb je die VVV-bonnen nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik 6 keer Fokker van het jaar werd smeekte ik ook niet
Proxy.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
Oke serieus, wie verklaart die stemmen op debiel Davy
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Gestemd op Geo. Die drankpost gaf de doorslag.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.
Verrekte hondquote:
quote:
aaaah, toehoe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik riep altijd nee, doe ik niet, dadelijk word ik nog over gehaald.
Pics van je tieten en ik doe het. Iedereen praat er over maar ik heb ze niet (gezien).quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
aaaah, toehoe?*enorm super lievvv kijkt
Ik heb een te trage verbinding om mod te kunnen zijn vrees ik... Tegen de tijd dat ik heb ingegrepen heeft konijn al 12 piemels gepost.quote:
jajaja jij ook natuurlijk. Alles wat in de OP minimaal een stem heeft zou sowieso moeten solliciteren natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik niet?. Ik sta verdorie 4e!, boven hun.
.
ohw, 12 maar. Dan ben je dus nog ruim op tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een te trage verbinding om mod te kunnen zijn vrees ik... Tegen de tijd dat ik heb ingegrepem heeft konijn al 12 piemels gepost.
Je mag ook voor een ander toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja jij ook natuurlijk. Alles wat in de OP minimaal een stem heeft zou sowieso moeten solliciteren natuurlijk
Je moet je legitimeren als mod.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik riep altijd nee, doe ik niet, dadelijk word ik nog over gehaald.
12 piemels = "maar"...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, 12 maar. Dan ben je dus nog ruim op tijd
als mod heb je namelijk een leuke feature tot je beschikking. Je kan in een topic bij een user een knopje indrukken die zegt: ''delete alle posts van deze user''. Appeltje - eitje mbt littlerabbit
Ik gebruik tenminste geen proxyquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef mschol het volgende:
diskwalificeer Dr Mickey maar, hij is spam links op fora aan het plaatsen..
ik heb nog wel wat achter de hand om je nog verder op achterstand te doen raken als ik dat zou willen..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef mschol het volgende:
diskwalificeer Dr Mickey maar, hij is spam links op fora aan het plaatsen..
oeh wat een heerlijke opruiende postquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het iig nooit doen. En er zijn ook al een aantal mods gestopt door die regel.
Hoezo opruiend ? Ik vertel gewoon de feiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh wat een heerlijke opruiende post
slechts twee mods. De andere ruim 300 crewleden (het geldt namelijk voor heel FOK! crew, neit alleen mods) zijn gewoon gebleven.
want wat je moet ''inleveren'' is zeer minimaal. Wat precies, word je bij gesprekken vooraf exact uitgelegd.
mwah, 'een aantal' implliceert dat er velen zijn opgestapt, en dat is zeer zeker niet het gevalquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoezo opruiend ? Ik vertel gewoon de feiten.
ik vind het niet zo gek. Het is niet alsof je verplicht je privé informatie moet delen met iedereen op Fok. Volgens mij alleen aan die 4 adminsquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het iig nooit doen. En er zijn ook al een aantal mods gestopt door die regel.
Gesprekken? Ik ga niet naar een kantoor komen, ik verlaat mijn zolder niet!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh wat een heerlijke opruiende post
slechts twee mods. De andere ruim 300 crewleden (het geldt namelijk voor heel FOK! crew, neit alleen mods) zijn gewoon gebleven.
want wat je moet ''inleveren'' is zeer minimaal. Wat precies, word je bij gesprekken vooraf exact uitgelegd.
nee. Uitsluitend aan Danny. Zelfs yvonne, iteejer en breuls krijgen/hebben die (beperkte!) info niet en krijgen die ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek. Het is niet alsof je verplicht je privé informatie moet delen met iedereen op Fok. Volgens mij alleen aan die 4 admins
MSN/whatsapp/pm or whateverquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gesprekken? Ik ga niet naar een kantoor komen, ik verlaat mijn zolder niet!
Skype jongen, lekker modern. Zelfs mijn sollicitatiegesprek voor mijn huidige baan heb ik via Skype gedaan. pas 1,5 jaar later zag ik mijn Personeelsmanager in een café, verder nog niemand in het echt gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gesprekken? Ik ga niet naar een kantoor komen, ik verlaat mijn zolder niet!
Dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, 'een aantal' implliceert dat er velen zijn opgestapt, en dat is zeer zeker niet het geval.
dan had Happel ook nooit mod mogen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Ik kan alleen geen VOG krijgen, is dat een probleem?
neuhquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Sappige details, vertel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dan had Happel ook nooit mod mogen worden
toch is dat best kut, heb je daar niet soms problemen mee? Een vriend van me heeft daar in een korte tijd best veel last van gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Strawberryquote:
Hij is of was toch zo'n die hard Feyenoord supporter die wel graag met relletjes mee deed of niet? Of heb ik nou een verkeerd beeld van die kerel. Anders Steven wel, die kerel zal ook niet onbekend zijn bij onze blauwe vrienden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sappige details, vertel?
Volgens mij is Happel best lief hoor op dat gebied. Ambtenaartje he.
1 keer problemen mee gehad. Maar het is nu al 4-5 jaar gelden, volgens mijn advocaat zou ik er geen last meer van moeten hebben. Slechts bij hele specifieke beroepen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is dat best kut, heb je daar niet soms problemen mee? Een vriend van me heeft daar in een korte tijd best veel last van gehad.
Ah valt mee. Die vriend had bij de meest lullige dingen problemen. Hij woonde bij zijn vriendin (die nog bij haar ouders woonde). Toen daar een neef van die vriendin bij wilde wonen die wat problemen thuis had, was er nog een heel gedoe omdat er een 'crimineel' in het huis zou wonen. Het kwam er op neer da hij uit het huis moest als die neef erbij zou komen. Uiteindelijk na heel wat gesprekken met de instanties was het dan toch goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer problemen mee gehad. Maar het is nu al 4-5 jaar gelden, volgens mijn advocaat zou ik er geen last meer van moeten hebben. Slechts bij hele specifieke beroepen.
die kerel moet geen mod worden. toffe users sowieso niet, die worden dan zo saai.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef AFCNiels het volgende:
HMF, ik denk dat hij het forum wel spannend weet te houden
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
HMF gestemd, omdat ik benieuwd ben hoe het er hier dan aan toe gaat.
Wie dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Fijn, ik weiger deze stemming serieus te nemen.
Zomaar een kwaliteitsuser negeren.
Eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Mikey speelt vals -> GTST #437: Geen Lucas aan Bilals bil!
Diskwalificatie
Waarom zit ik niet in de poll?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kom je haten vuile gek. Ga lekker dolfijnenkjiken op een terrasje ofzo
Ik heb me vanochtend gedoucht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kom je haten vuile gek. Ga lekker dolfijnenkjiken op een terrasje ofzo
Neuzenavatar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in de poll?
Gewoon 4 studies aankunnen maar de beste user van VBL vergeten
Doen ze ook in de slowchat met "Tieten!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Mikey speelt vals -> GTST #437: Geen Lucas aan Bilals bil!
Diskwalificatie
Gaat jou niks aan viezerik.quote:
quote:
Steven en Davy gebruiken een proxy !quote:
Bewijs?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven en Davy gebruiken een proxy !
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben 4 uur afwezig geweest en ik heb er 15 bij ofzo dus ik ben het niet die zovaak gestemd heeft
Zullen we maar gewoon toegeven dat dit een afleiding was en dat ik het gewoon word? Dit begint wel te ver door te slaan nu.quote:
Nee Steven en Davy hebben beiden veel proteststemmen gehad. Ze zijn de PVV en SP van VBL.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven krijgt support vanuit ONZ en KLB ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat zoveel VBL-users op davy stemmen? Niemand mag die gastquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Steven krijgt support vanuit ONZ en KLB ofzo.
En Davy loopt zo ver achter dat proxies niet echt veel zin hebben.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat zoveel VBL-users op davy stemmen? Niemand mag die gast
Ik wel hoor, maar ik ben blijkbaar ook de enige die zich niet stoort aan de_Kromme...quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat zoveel VBL-users op davy stemmen? Niemand mag die gast
Heb er ook niet zoveel last van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik ben blijkbaar ook de enige die zich niet stoort aan de_Kromme...
KLB.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Steven krijgt support vanuit ONZ en KLB ofzo.
En Davy loopt zo ver achter dat proxies niet echt veel zin hebben.
Ik heb dano ok maar iets van 10 stemmen ofzo broodmolenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Ik waarschijnlijk ook? Dat iemand het gaat verneuken kan ik weinig aan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb dano ok maar iets van 10 stemmen ofzo broodmolen
Typisch dat op het moment dat jij uit de top drie wordt gestoten dat je dan begint te mekkeren dat anderen een proxy gebruiken.quote:
De populariteit van Fokkers onderschatten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typisch dat op het moment dat jij uit de top drie wordt gestoten dat je dan begint te mekkeren dat anderen een proxy gebruiken.
Dat ziet er wel heel duidelijk uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl(...)87&layout=3&sort=prc
Jawel, kon de opmars van De_kromme alleen niet verkroppen. Dalijk gaat die mongeaul dit nog als referentie gebruiken, heb ik meegedragen aan de keuze voor hemquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel, kon de opmars van De_kromme alleen niet verkroppen. Dalijk gaat die mongeaul dit nog als referentie gebruiken, heb ik meegedragen aan de keuze voor hem.
Toevallig dat je net na je post al die stemmen hebt gekregenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben 4 uur afwezig geweest en ik heb er 15 bij ofzo dus ik ben het niet die zovaak gestemd heeft
quote:
quote:
quote:
Oeh origineel hoor.quote:
Als je blauw bent heeft dat net ff wat meer impact.quote:
Daarentegen is het wel des te meer typerend dat een user als Davy jullie moet aanspreken op het vertoonde gedrag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je blauw bent heeft dat net ff wat meer impact.
Zelfs dan niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Owja nog een maandje wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jullie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarentegen is het wel des te meer typerend dat een user als Davy jullie moet aanspreken op het vertoonde gedrag.
In jouw geval niet nee.quote:
Jullie is jodenvolk, dus hij heeft het over mijquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Diep van binnen wil iedereen ajacied422 als mod
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Diep van binnen wil iedereen ajacied422 als mod
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.
Iedere anti-Strootman opmerking is -5 notes.
Ja maar elke keer als we het over de cup met de grote oren hebben dan slaat ie op hol met notes gevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.
Iedere anti-Strootman opmerking is -5 notes.
Kan hij niet bij de Cruijff University aansluiten? Dan kan hij in de vrijgekomen uren waar andere topsport bedrijven dit forum goed moderaten. Achteraf is via de spytool elke reactie nalezen toch ook een zekere vorm van topsport.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als we het over de cup met de grote oren hebben dan slaat ie op hol met notes geven
En de spytool gaat overuren maken want hij kijkt elk uur of er niemand over hem lult
Krijg je elke keer een dm van hem: Ik lees mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan hij niet bij de Cruijff University aansluiten? Dan kan hij in de vrijgekomen uren waar andere topsport bedrijven dit forum goed moderaten. Achteraf is via de spytool elke reactie nalezen toch ook een zekere vorm van topsport.
Als ik FA af ben wil ik VBL mod worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:30 schreef Roffamannetje het volgende:
Stijntje mag wel mod worden![]()
als die netsplitta maar een keer optyft
Als moderator gaat Stijn DMén? Het lijkt mij toch dat hij gehele topics zal gaan vullen met 'ik lees mee'. We hebben het hier wel over de #100 van Fok! he een beetje respect is wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg je elke keer een dm van hem: Ik lees mee hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ik ben FAG en wil VBL mod worden.
Ruilen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ik FA af ben wil ik VBL mod worden.
van ruilen komt huilenquote:
Stijn opent gewoon een topic met tt Ik lees mee en dan post elke keer iemand zijn username die in overtreding is, een soort van ban meldtopicquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moderator gaat Stijn DMén? Het lijkt mij toch dat hij gehele topics zal gaan vullen met 'ik lees mee'. We hebben het hier wel over de #100 van Fok! he een beetje respect is wel op zijn plaats.
Rotterdamse humor op topniveau!quote:
Best een goed idee nog welquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van ruilen komt huilen
[..]
Stijn opent gewoon een topic met tt Ik lees mee en dan post elke keer iemand zijn username die in overtreding is, een soort van ban meldtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotterdamse humor op topniveau!
Homo!!! hahahahahahahahaahaa11111 einz!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
effe normaal doen jongensquote:
voor meer kkgoede grappen mag je wel dm'en Gquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Netsplitter zullen we trouwens meeten? Ff chillen in Speakers of zo tussen de <16 jarige meisjes ik zie net dat we stadgenoten zijnquote:
Nee ikke wilquote:
Heatwave weer meteen paraat met zijn Rotterdam obsessie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank u voor u stem.quote:
Waren, woon nu in Hoofddorp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netsplitter zullen we trouwens meeten? Ff chillen in Speakers of zo tussen de <16 jarige meisjes ik zie net dat we stadgenoten zijn
Hoezo binnenkort?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef De_kromme het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een sollicatie de deur uit doen als ik het zo hoor.
Gewoon meteen een sollicitatie doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef De_kromme het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een sollicatie de deur uit doen als ik het zo hoor.
We hebben ook niet om die van jouw gelachen, dus dat zal met die van D_k wel meevallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie hebben zin om keihard te lachen?
Liegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We hebben ook niet om die van jouw gelachen, dus dat zal met die van D_k wel meevallen.
Bewijs dan maar.quote:
Wie beweert, bewijst. Wat jij doet is een omgekeerde bewijslastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bewijs dan maar.
Tot dan zie ik dit als een wanhopige poging tot trollen.
Het boeit iedereen geen fuck wat jij denkt/wilt. Dus sodemieter gewoon een keer op uit VBL zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie beweert, bewijst. Wat jij doet is een omgekeerde bewijslast.
Toon maar aan dat ik solliciteerde. En veel succes daarmee.
Openbaar forum,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het boeit iedereen geen fuck wat jij denkt/wilt. Dus sodemieter gewoon een keer op uit VBL zou ik zeggen.
Jij zegt dat ik lieg, dus bewijs maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie beweert, bewijst. Wat jij doet is een omgekeerde bewijslast.
Toon maar aan dat ik solliciteerde. En veel succes daarmee.
Vragen om een ban is er een krijgen.quote:
Treurig mannetje ben jij toch zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vragen om een ban is er een krijgen.
Staat tr gelijk aan een ban beste Netflipper?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat een ban waardig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
wat is deze?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |