aaaah, toehoe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik riep altijd nee, doe ik niet, dadelijk word ik nog over gehaald.
Pics van je tieten en ik doe het. Iedereen praat er over maar ik heb ze niet (gezien).quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
aaaah, toehoe?*enorm super lievvv kijkt
Ik heb een te trage verbinding om mod te kunnen zijn vrees ik... Tegen de tijd dat ik heb ingegrepen heeft konijn al 12 piemels gepost.quote:
jajaja jij ook natuurlijk. Alles wat in de OP minimaal een stem heeft zou sowieso moeten solliciteren natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik niet?. Ik sta verdorie 4e!, boven hun.
.
ohw, 12 maar. Dan ben je dus nog ruim op tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een te trage verbinding om mod te kunnen zijn vrees ik... Tegen de tijd dat ik heb ingegrepem heeft konijn al 12 piemels gepost.
Je mag ook voor een ander toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja jij ook natuurlijk. Alles wat in de OP minimaal een stem heeft zou sowieso moeten solliciteren natuurlijk
Je moet je legitimeren als mod.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik riep altijd nee, doe ik niet, dadelijk word ik nog over gehaald.
12 piemels = "maar"...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, 12 maar. Dan ben je dus nog ruim op tijd
als mod heb je namelijk een leuke feature tot je beschikking. Je kan in een topic bij een user een knopje indrukken die zegt: ''delete alle posts van deze user''. Appeltje - eitje mbt littlerabbit
Ik gebruik tenminste geen proxyquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef mschol het volgende:
diskwalificeer Dr Mickey maar, hij is spam links op fora aan het plaatsen..
ik heb nog wel wat achter de hand om je nog verder op achterstand te doen raken als ik dat zou willen..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef mschol het volgende:
diskwalificeer Dr Mickey maar, hij is spam links op fora aan het plaatsen..
oeh wat een heerlijke opruiende postquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het iig nooit doen. En er zijn ook al een aantal mods gestopt door die regel.
Hoezo opruiend ? Ik vertel gewoon de feiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh wat een heerlijke opruiende post
slechts twee mods. De andere ruim 300 crewleden (het geldt namelijk voor heel FOK! crew, neit alleen mods) zijn gewoon gebleven.
want wat je moet ''inleveren'' is zeer minimaal. Wat precies, word je bij gesprekken vooraf exact uitgelegd.
mwah, 'een aantal' implliceert dat er velen zijn opgestapt, en dat is zeer zeker niet het gevalquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoezo opruiend ? Ik vertel gewoon de feiten.
ik vind het niet zo gek. Het is niet alsof je verplicht je privé informatie moet delen met iedereen op Fok. Volgens mij alleen aan die 4 adminsquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het iig nooit doen. En er zijn ook al een aantal mods gestopt door die regel.
Gesprekken? Ik ga niet naar een kantoor komen, ik verlaat mijn zolder niet!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh wat een heerlijke opruiende post
slechts twee mods. De andere ruim 300 crewleden (het geldt namelijk voor heel FOK! crew, neit alleen mods) zijn gewoon gebleven.
want wat je moet ''inleveren'' is zeer minimaal. Wat precies, word je bij gesprekken vooraf exact uitgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |