Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.quote:
Behalve als hij dronken is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.
Lijkt me sterk dat er ook werkelijk iemand wilt, buiten De Kromme.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef BrandX het volgende:
nu nog een solli van de mensen die jullie willen en wie weet wat er van komen gaat
Dat heb ik dan gemist. Heeft hij een vermaeckelyke dronck?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Behalve als hij dronken is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak
Ja, dat welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Heeft hij een vermaeckelyke dronck?
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb aan de'n pils gezten haha.. jupilerkes, eerst vond ik die goor jonge maar toen zat ik aan de'n grolsch maar dat is bitter man, toen proefde ik jup.. bah.. nu had ik ze los na de cola, en goed lekker.. volle gas.
Haha was wel grezellig hey 30 seconds spel gedan, ik en eenne maat valsspelen haha wij kaartje schoepen alle antwoorden lezen.. gaat hij zo hard lachen dat de tijd voorbij is nondejuwe waren aan het winnen. Wij dobbelen, ik leg gewoon 0 neer.. haha ik gooide niet eens.
Zals the beastie jongens zouden zeggen ITS SABOTAGEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
chick dtjiktjik murdering fun, swing sghwing swing chopchopchop
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
wat ben ik een mongool als ik dhrinkdaarom krink ik nooit
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Gestemd op Geo. Die drankpost gaf de doorslag.
Mwah, er zijn toch al de nodige solli's binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er ook werkelijk iemand wilt, buiten De Kromme.
Kijk aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, er zijn toch al de nodige solli's binnen
Toen ik 6 keer Fokker van het jaar werd smeekte ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tong stem op mij ik heb je nog nooit uitgescholden grote vriend.
quote:
Heb je die VVV-bonnen nog?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik 6 keer Fokker van het jaar werd smeekte ik ook niet
Proxy.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
Oke serieus, wie verklaart die stemmen op debiel Davy
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Gestemd op Geo. Die drankpost gaf de doorslag.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.
Verrekte hondquote:
quote:
aaaah, toehoe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik riep altijd nee, doe ik niet, dadelijk word ik nog over gehaald.
Pics van je tieten en ik doe het. Iedereen praat er over maar ik heb ze niet (gezien).quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
aaaah, toehoe?*enorm super lievvv kijkt
Ik heb een te trage verbinding om mod te kunnen zijn vrees ik... Tegen de tijd dat ik heb ingegrepen heeft konijn al 12 piemels gepost.quote:
jajaja jij ook natuurlijk. Alles wat in de OP minimaal een stem heeft zou sowieso moeten solliciteren natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik niet?. Ik sta verdorie 4e!, boven hun.
.
ohw, 12 maar. Dan ben je dus nog ruim op tijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een te trage verbinding om mod te kunnen zijn vrees ik... Tegen de tijd dat ik heb ingegrepem heeft konijn al 12 piemels gepost.
Je mag ook voor een ander toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja jij ook natuurlijk. Alles wat in de OP minimaal een stem heeft zou sowieso moeten solliciteren natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |