quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Mij lijkt Ritmo een goede keuze maar ik denk niet dat we hem ooit terug zien
het waren toch de feyenoordertjes die hem weg hebben gejaagdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zijn eerste daad is elke Ajacied perm bannen.
en hij staat voorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spannende strijd, stevenmac is met een inhaalrace bezig. Het is nog niet voorbij.
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.quote:
Behalve als hij dronken is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Idem. Is hier altijd en doet - naar mijn weten - geen rare dingen.
Lijkt me sterk dat er ook werkelijk iemand wilt, buiten De Kromme.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef BrandX het volgende:
nu nog een solli van de mensen die jullie willen en wie weet wat er van komen gaat
Dat heb ik dan gemist. Heeft hij een vermaeckelyke dronck?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Behalve als hij dronken is, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak
Ja, dat welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Heeft hij een vermaeckelyke dronck?
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb aan de'n pils gezten haha.. jupilerkes, eerst vond ik die goor jonge maar toen zat ik aan de'n grolsch maar dat is bitter man, toen proefde ik jup.. bah.. nu had ik ze los na de cola, en goed lekker.. volle gas.
Haha was wel grezellig hey 30 seconds spel gedan, ik en eenne maat valsspelen haha wij kaartje schoepen alle antwoorden lezen.. gaat hij zo hard lachen dat de tijd voorbij is nondejuwe waren aan het winnen. Wij dobbelen, ik leg gewoon 0 neer.. haha ik gooide niet eens.
Zals the beastie jongens zouden zeggen ITS SABOTAGEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:10 schreef Geo4kant het volgende:
chick dtjiktjik murdering fun, swing sghwing swing chopchopchop
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
wat ben ik een mongool als ik dhrinkdaarom krink ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |