Rot toch op manquote:Op maandag 18 juni 2012 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Madame_Paon en die chick die hier vanochtend poste
quote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem sommeerde om mee te verdedigen.
Ik wou iets doen met Steven neukt Madame Paon maar dan mag niet van jullie.quote:
Voor of na mij ?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot toch op man
Die heb ik dus niet gehad, wel een andere, denk zelfs dat jij er ook nog wel kent mikey
nee niet op zo'n manierquote:
Dat hou ik niet bij.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
“@Cristiano: We made it and I would like to dedicate the Man of the Match Award to my son. Thank you all for your support http://t.co/RP5aanBR”;
Had hij geen dochter??
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef mrstylo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-zijn-gebeurd.dhtml
Ik heb dat ook eens gezegd tegen mijn voetbalcoach..ik mocht toen gaan douchenquote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem sommeerde om mee te verdedigen.
Robben laten mee verdedigenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-zijn-gebeurd.dhtml
Je was homo toch wat post je dan nog wijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben laten mee verdedigen
[ afbeelding ]
Gaat jouw gaydar aan als je davy ziet posten?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was homo toch wat post je dan nog wijven.
Volgens wie?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was homo toch wat post je dan nog wijven.
ik weet het, zeg het alleen niet.quote:
Je hebt Geo geneukt en die heeft nu aids.quote:
Meh, plastic titties, wel goede kopquote:Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs google weet het niet.
https://www.google.nl/sea(...)off&bih=899&biw=1280
Zelfs GTST heeft betere plotwendingen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt Geo geneukt en die heeft nu aids.
Geen idee ik kijk alleen als die Belgen baas meedoet.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs GTST heeft betere plotwendingen.
ludo?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk alleen als die Belgen baas meedoet.
Moet hij alles van wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs GTST heeft betere plotwendingen.
Die zoon van hemquote:
nick of megatoby?quote:
Nick natuurlijkquote:
Het was volgens mij nog een succes ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
Mega Mindy is toch wel een van de meest frappante verschijningen die ik ooit gezien heb.
Mijn zusje vindt het helemaal coolquote:Op maandag 18 juni 2012 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was volgens mij nog een succes ook.
Die omschrijvingenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://pittig.debestegadgets.nl/
deze dus
Hahaha als je soms mee kijkt wat denk je dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn zusje vindt het helemaal cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf man![]()
Doe wel rustig aan met Dr.Mikey.quote:
Die is al met je moeder bezigquote:
die opmerking van jouw was ook redelijk zwakzinnig andersquote:
Ja die van jouw vanmiddag was veel beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die opmerking van jouw was ook redelijk zwakzinnig anders
Ik doe niet aan interspeciesquote:
Nee ik was bij mien bruuder voetbal kijken met wat mensen uit de buurt enzo, al die naievelingen haha.. mij beetje land verrader noemen, en ja hoor het oracle Geo .. bam 2-1 correct score goedquote:
Ga weg jonge, ik ben geen homo.. jij zou willen dat jij mijn in mijn kringspier mocht zittenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alles goed man. Is je anus nog heel na onze hete seks?
Dat was ik ook maat. Was je zo dronken dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg jonge, ik ben geen homo.. jij zou willen dat jij mijn in mijn kringspier mocht zitten
Ik was / ben wel dronken maar wij hebben niet geneukt, ik ben geen homo.. ik zat kei hard te trollen op fokkiefokquote:Op maandag 18 juni 2012 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was ik ook maat. Was je zo dronken dan?
Wat wat wat wil je weten dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
Geo4kant vertel eens wat verhalen over jezelf.
Wij? Wie is wij?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo, 18 augustus gaan wij met mrstylo naar PSV - Roda
Dit is echt zo'n foute grap.twitter:AnaalGeneraal twitterde op zondag 17-06-2012 om 18:56:07"Rodney King dood gevonden in het zwembad" "Whitney Houston dood gevonden in bad" is dit waarom zwarte mensen zich nooit wassen? reageer retweet
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo, 18 augustus gaan wij met mrstylo naar PSV - Roda
Is heyl heul ni grappig.. Whitney houston is dood omdat ze kkveel blow deed..quote:Op maandag 18 juni 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
Dit is echt zo'n foute grap.twitter:AnaalGeneraal twitterde op zondag 17-06-2012 om 18:56:07"Rodney King dood gevonden in het zwembad" "Whitney Houston dood gevonden in bad" is dit waarom zwarte mensen zich nooit wassen? reageer retweet
G a weg jijquote:Op maandag 18 juni 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Jij en ik. Matties 4 life.
Ja oke, maar was best grappig.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is heyl heul ni grappig.. Whitney houston is dood omdat ze kkveel blow deed..snuifdoosje
Kunnen we elkaar beter leren kennen enzo. Idee van mrstylo.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
G a weg jijnatnek, jij post dom..
![]()
![]()
warom zou ik met jou wedgijtdsij zoeken?
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar beter leren kennen enzo. Idee van mrstylo.
goeiequote:Op maandag 18 juni 2012 03:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo zijn alleen PSVers online?
Owja de rest moet 7 uur in de haven beginnen.
Nee vertel.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet jij waarom nigga's balnke palmen van handen hebben?
Stylo post steeds beter..quote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar beter leren kennen enzo. Idee van mrstylo.
Omdt ze met hun handen tegen de muur stonden tijdens het zwart spuiten hhahaha hojhohooipiorthXDquote:
Ik denk steeds meer tijdens het posten.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo post steeds beter..hij is dan wel een dyslect maar hij is wel koeljoelie aan het worden, niemand kankert op hem dan ja steven maar die washgopew gewoon gek doen.
Hij is beter aan doen, nu jij nog DAvyboooooooooyyyyyyyyyyy haha davyboy
Wat moet ik doen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo post steeds beter..hij is dan wel een dyslect maar hij is wel koeljoelie aan het worden, niemand kankert op hem dan ja steven maar die washgopew gewoon gek doen.
Hij is beter aan doen, nu jij nog DAvyboooooooooyyyyyyyyyyy haha davyboy
Deze is zó fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdt ze met hun handen tegen de muur stonden tijdens het zwart spuiten hhahaha hojhohooipiorthXD
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]haha
Weet jij what je kreigt als je een nigga krijst kruist met een octopus?
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet ik doen dan?Gaan we dan naar de ArenA?
Dit is echt nog fouter.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietmaar het kan gvast goed katoen plukke
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha![]()
Neger met een glaaaaze oog? Stront aan de knikker
super cupquote:Op maandag 18 juni 2012 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daaaaaaaavyyyyyyyyyyyyyyyyy boyyyyyyy.. waarom Arena? Ben jij voor Ajax?
Ohja lamme tegen de blinde hequote:
IOkke niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat verschil is tussen VBL kroeg en slowchat?
Gaan we mooi naar Roda thuisquote:Op maandag 18 juni 2012 03:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja lamme tegen de blinde hebekertje tegen schaaltje, haha.. nee jonge ik ga niet zo ver. Eindjeeeeeeeeee kom ik ooit niet verder, kut jodenstadium
Deze is zo goed.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH JA..
WHATTUP SON..
Ja ik vraag iets.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
DAVY ben je er nog? stille billei..haha billieeeeeeeeeeeeeee
Ik box wel terug, maar ben geen hindoe.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ofnieeeeeeeeeeeeee tik em aan hindoestaan.
Ambientquote:Op maandag 18 juni 2012 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik gadietrance homo srotzoii luistere haha
Enn. Nog nieuwe ertussen?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:32 schreef Morgen- het volgende:
Ik kan niet slapen. Zat net die 0909 spotjes ff te kijken.
Als je echt wil spacen:quote:Op maandag 18 juni 2012 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
DAvy jonge jij moet nieuwe muziek leren wan bagger jij luistert is een schande
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
Weg met die kk rommel.. SNOOP DOGG AND D R E YO
BLINGBLINGBLINGBLINGBLING
Ey yo wie ben jij man, stel je voor..quote:Op maandag 18 juni 2012 03:32 schreef Morgen- het volgende:
Ik kan niet slapen. Zat net die 0909 spotjes ff te kijken.
Die boy komt gewoon hier binnen wandelen kei populair alsof hij vaste klant is wtfquote:Op maandag 18 juni 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ey yo wie ben jij man, stel je voor..
battieboy.
VATTEM..quote:Op maandag 18 juni 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die boy komt gewoon hier binnen wandelen kei populair alsof hij vaste klant is wtf
Wat ik op doe?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Davy jonge kansloze mij altijd aanvlale wat doe jij op dan? moet jij niet werken zolderfokker
Ze is neukbaar, maar meer ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Oh die blonde uit die clip is lekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer marer debiel naampje toch
Tuurlijk jongen wat danquote:Op maandag 18 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juij bent wel een snats dealert jongehandjeklap snats in de hand
Bracha van Doesburghquote:Op maandag 18 juni 2012 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je we ik deboel?wie is ze naam? fapfap
Waarom gaj e niet zitten dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:42 schreef Morgen- het volgende:
Morgen bio en engels, twee na laatste toetsen en ik sta hier om 3 uur te FOK!ken
Middelbare scholier dus?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:42 schreef Morgen- het volgende:
Morgen bio en engels, twee na laatste toetsen en ik sta hier om 3 uur te FOK!ken
Ik heb net een aa-tje op dus vol energiequote:Op maandag 18 juni 2012 03:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom gaj e niet zitten dan?Bende gij sportief aan het doen ofwa gekke autsit
Aaquote:Op maandag 18 juni 2012 03:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik heb net een aa-tje op dus vol energie
Maar maarquote:Op maandag 18 juni 2012 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Middelbare scholier dus?
Ga slapen jonguh.
Dan mag je blijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar maardiit is het eniga actieve topic
Das waar.quote:
Hehequote:Op maandag 18 juni 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BAM HAMMAH NAIL jeweet.. 1/3e va je lefun slaap je hetijd verdoeing
Nee die kut wijf bij Nederlandse wedstrijd.quote:
ik kan men ui niet zien maar als het die chick is met oranje aan, die heb ik van de wedstrijd Ned - Dui van NOS.nl ge PRTN Screened in een paint.quote:
Waarom? gaj e feappen erop?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik kan men ui niet zien maar als het die chick is met oranje aan, die heb ik van de wedstrijd Ned - Dui van NOS.nl ge PRTN Screened in een paint.
Ze is best lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef Morgen- het volgende:
Ik had ook diora baird als UI maar als ik m wil veranderen moet ik de pc aan doen
Wie ze moeder?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef Morgen- het volgende:
Ik had ook diora baird als UI maar als ik m wil veranderen moet ik de pc aan doen
Tot dan en succes hé.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:56 schreef Morgen- het volgende:
Shitover 3 uur al op verdomme. Slaapze eheren en tot vandaagmiddag ofzo
FB isquote:Op maandag 18 juni 2012 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
FDACEBOOK.. TIWTTAH.. tjek yoself before you wreck yousefl
Van die wijven mquote:Op maandag 18 juni 2012 03:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FB is.
Foto's worden steeds sletteriger.
Nou is makkelijker om te zien wie je makkelijk kan pakken.quote:
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
wtf waar is mijn texT?wijven met tip top .. stip op dek op
Gadde gij noiu maar kamelen nueke:Dquote:Op maandag 18 juni 2012 04:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nou is makkelijker om te zien wie je makkelijk kan pakken.
Jij doet een fonsje bij mij volgkens mij als ik mee zou gaan.. hou je hand voorjekhont want davy loopt rondquote:
Hoeft vaak niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neei k heb gin seizoenkaar tjonge, gij wel?
Die ken ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
Walked in a gypsy's tent with a food stamp
And walked out with a magical lamp, yeah
I met Milenko, he gave me 3 wishes
That night, I fucked 3 fat bitches
its hokus pocus malinko ibtches
Oud ben ik heul niquote:
Doe eens een foto van jou delen.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:11 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik ni zo'm typishe Fok!ker was kwam ik naar mmameet jonge hooi , mej oe grote bekkes..HOU ME TEGEN DAN
Ja dat merkte ik bij je yt link.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hele wauze.. hoorde ik vroeger bij mijn neef, heel waus beetje muyziek voor psycho's
Cri fricricriiiiiiiiiiiiiii homo naldoquote:Op maandag 18 juni 2012 04:17 schreef mrstylo het volgende:
Ja en ik zag het aankomen.
Nederlandse media schreef hem al af.
Mongolen serieus.
Zit filmpjes te kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 04:19 schreef Geo4kant het volgende:
Davy homo doe eens mee jonge jij kan echt niet prate nhe..
Ga maar zitten pietertje
Die vent heeft kinderen nachtmerries bezorgd, niet normaal meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
DINGIDNIGNDINGINDININIGDING..
U GAAT VOORO DOOR VOOR MAGNETRON
Sadisten jonge da programmer makerquote:Op maandag 18 juni 2012 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die vent heeft kinderen nachtmerries bezorgd, niet normaal meer.
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
kanker wat ben ik een mongool als ik dhrinkdaarom krink ik nooit
Yo, baasquote:
Van allesquote:Op maandag 18 juni 2012 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan dj triesto?haha thijsie davcyenthijsie sitting in a tree K I S S
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, sextape van mij en je moeder
Is goed jongen. Slaap lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ey hooi later heni zo grote bakkes volgende keer want ben jij veel te klief voor, maar slaap lekker
whut?quote:Op maandag 18 juni 2012 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nektrofiel on tape bah, worms eating yo dick bitch
met haar camera'tje.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stella was a diver and she's always down
Ik haalde stelle door elkaar met die andere kut wijf.quote:
18 augustus gaan we samen.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
DAvywanner gaje weer naar PSV? Hoe is het in het PSV topic trouwens altied nie gewist?
Ramen doorgooien? Wat bedoelde gij jonguh!quote:Op maandag 18 juni 2012 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Renske jonge.. lijpe boy, of wa jij dat niet met ramen door goien? wel toch?
Was jij toch? Of wie dan.. met die lijpe verhalen laatst man mijn gehuegen is zeef nu .. of was afcanueiels? ielsboy nee jij toch..quote:Op maandag 18 juni 2012 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ramen doorgooien? Wat bedoelde gij jonguh!
Dat over vroeger dat wij een raam ingooide omdat iemand een hakenkruis had getekend op een auto Turkse vriend van mij? Ja dat kan kloppen.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was jij toch? Of wie dan.. met die lijpe verhalen laatst man mijn gehuegen is zeef nu .. of was afcanueiels? ielsboy nee jij toch..
Ja zei jequote:Op maandag 18 juni 2012 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat over vroeger dat wij een raam ingooide omdat iemand een hakenkruis had getekend op een auto Turkse vriend van mij? Ja dat kan kloppen.
Ach laat gaan joh ouwe reus!
Nachtje doorhalen jwz....quote:Op maandag 18 juni 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zei je.. ik weet het wel, hoi man wat doe jij nou op ouwe reus..
Lekker bierje laekker joh laat gaan tochnog verdreitig van holland? ni snijde he
waarom wakker dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen jwz....
Word half 2 getweet of ik wilde slapen. Dus ik het huis uit midden in de nacht en dan een chilsessie.
Jeweettoch.
Nee ik kan je niet volgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik kan je niet volgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik ken je net pas.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
gekke stylo i love you soooooooooooooooo tuuu du du du ududuu
Ja ik ga nu ook slapen.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo jonge wat doe jij nog op bijna 5 uur man moet je niet slapen? gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Houdoe hequote:Op maandag 18 juni 2012 04:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ga nu ook slapen.
Slaaplekker alvast.
Nu al slapenquote:Op maandag 18 juni 2012 04:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ga nu ook slapen.
Slaaplekker alvast.
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:46 schreef RensAjacied het volgende:
Spacen!!!
1. Goed gevulde jonko met normale eigen teelt wiet.
2. Daarna mixje Hasj en Amnesia Haze.
3. Shotje GoldStrike
4. Dit nummer:
wajoooooooooo trippySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DDDDDDDd wtf is dit?
pink elefants hahahaha
Hoevaak ga je dit nog vragen?quote:Op maandag 18 juni 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
Davy nog wakker homotje? Jij betaald jonge
GAS OP DIE LOLLLLLIE!quote:Op maandag 18 juni 2012 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]LENNY KRAVITZ BANK ROBBER MAN
![]()
gas op dieeeeeeee lollyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Laat ik je een keer het stadion zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom wi ljij met mij naar PSV dan? En weet niet hoevaak, bede gij wel helemal 100 jonge?
POLONAISEquote:Op maandag 18 juni 2012 04:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GAS OP DIE LOLLLLLIE!
GAAN GAAN GAAN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |