Rot toch op manquote:Op maandag 18 juni 2012 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Madame_Paon en die chick die hier vanochtend poste
quote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem sommeerde om mee te verdedigen.
Ik wou iets doen met Steven neukt Madame Paon maar dan mag niet van jullie.quote:
Voor of na mij ?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot toch op man
Die heb ik dus niet gehad, wel een andere, denk zelfs dat jij er ook nog wel kent mikey
nee niet op zo'n manierquote:
Dat hou ik niet bij.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:16 schreef Doublepain het volgende:
“@Cristiano: We made it and I would like to dedicate the Man of the Match Award to my son. Thank you all for your support http://t.co/RP5aanBR”;
Had hij geen dochter??
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef mrstylo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-zijn-gebeurd.dhtml
Ik heb dat ook eens gezegd tegen mijn voetbalcoach..ik mocht toen gaan douchenquote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem sommeerde om mee te verdedigen.
Robben laten mee verdedigenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-zijn-gebeurd.dhtml
Je was homo toch wat post je dan nog wijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben laten mee verdedigen
[ afbeelding ]
Gaat jouw gaydar aan als je davy ziet posten?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was homo toch wat post je dan nog wijven.
Volgens wie?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was homo toch wat post je dan nog wijven.
ik weet het, zeg het alleen niet.quote:
Je hebt Geo geneukt en die heeft nu aids.quote:
Meh, plastic titties, wel goede kopquote:Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs google weet het niet.
https://www.google.nl/sea(...)off&bih=899&biw=1280
Zelfs GTST heeft betere plotwendingen.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt Geo geneukt en die heeft nu aids.
Geen idee ik kijk alleen als die Belgen baas meedoet.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs GTST heeft betere plotwendingen.
ludo?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk alleen als die Belgen baas meedoet.
Moet hij alles van wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs GTST heeft betere plotwendingen.
Die zoon van hemquote:
nick of megatoby?quote:
Nick natuurlijkquote:
Het was volgens mij nog een succes ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef GGMM het volgende:
Mega Mindy is toch wel een van de meest frappante verschijningen die ik ooit gezien heb.
Mijn zusje vindt het helemaal coolquote:Op maandag 18 juni 2012 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was volgens mij nog een succes ook.
Die omschrijvingenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://pittig.debestegadgets.nl/
deze dus
Hahaha als je soms mee kijkt wat denk je dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn zusje vindt het helemaal cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf man![]()
Doe wel rustig aan met Dr.Mikey.quote:
Die is al met je moeder bezigquote:
die opmerking van jouw was ook redelijk zwakzinnig andersquote:
Ja die van jouw vanmiddag was veel beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die opmerking van jouw was ook redelijk zwakzinnig anders
Ik doe niet aan interspeciesquote:
Nee ik was bij mien bruuder voetbal kijken met wat mensen uit de buurt enzo, al die naievelingen haha.. mij beetje land verrader noemen, en ja hoor het oracle Geo .. bam 2-1 correct score goedquote:
Ga weg jonge, ik ben geen homo.. jij zou willen dat jij mijn in mijn kringspier mocht zittenquote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja alles goed man. Is je anus nog heel na onze hete seks?
Dat was ik ook maat. Was je zo dronken dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg jonge, ik ben geen homo.. jij zou willen dat jij mijn in mijn kringspier mocht zitten
Ik was / ben wel dronken maar wij hebben niet geneukt, ik ben geen homo.. ik zat kei hard te trollen op fokkiefokquote:Op maandag 18 juni 2012 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was ik ook maat. Was je zo dronken dan?
Wat wat wat wil je weten dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
Geo4kant vertel eens wat verhalen over jezelf.
Wij? Wie is wij?quote:Op maandag 18 juni 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo, 18 augustus gaan wij met mrstylo naar PSV - Roda
Dit is echt zo'n foute grap.twitter:AnaalGeneraal twitterde op zondag 17-06-2012 om 18:56:07"Rodney King dood gevonden in het zwembad" "Whitney Houston dood gevonden in bad" is dit waarom zwarte mensen zich nooit wassen? reageer retweet
quote:Op maandag 18 juni 2012 02:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geo, 18 augustus gaan wij met mrstylo naar PSV - Roda
Is heyl heul ni grappig.. Whitney houston is dood omdat ze kkveel blow deed..quote:Op maandag 18 juni 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
Dit is echt zo'n foute grap.twitter:AnaalGeneraal twitterde op zondag 17-06-2012 om 18:56:07"Rodney King dood gevonden in het zwembad" "Whitney Houston dood gevonden in bad" is dit waarom zwarte mensen zich nooit wassen? reageer retweet
G a weg jijquote:Op maandag 18 juni 2012 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Jij en ik. Matties 4 life.
Ja oke, maar was best grappig.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is heyl heul ni grappig.. Whitney houston is dood omdat ze kkveel blow deed..snuifdoosje
Kunnen we elkaar beter leren kennen enzo. Idee van mrstylo.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
G a weg jijnatnek, jij post dom..
![]()
![]()
warom zou ik met jou wedgijtdsij zoeken?
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar beter leren kennen enzo. Idee van mrstylo.
goeiequote:Op maandag 18 juni 2012 03:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo zijn alleen PSVers online?
Owja de rest moet 7 uur in de haven beginnen.
Nee vertel.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet jij waarom nigga's balnke palmen van handen hebben?
Stylo post steeds beter..quote:Op maandag 18 juni 2012 03:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar beter leren kennen enzo. Idee van mrstylo.
Omdt ze met hun handen tegen de muur stonden tijdens het zwart spuiten hhahaha hojhohooipiorthXDquote:
Ik denk steeds meer tijdens het posten.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo post steeds beter..hij is dan wel een dyslect maar hij is wel koeljoelie aan het worden, niemand kankert op hem dan ja steven maar die washgopew gewoon gek doen.
Hij is beter aan doen, nu jij nog DAvyboooooooooyyyyyyyyyyy haha davyboy
Wat moet ik doen dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo post steeds beter..hij is dan wel een dyslect maar hij is wel koeljoelie aan het worden, niemand kankert op hem dan ja steven maar die washgopew gewoon gek doen.
Hij is beter aan doen, nu jij nog DAvyboooooooooyyyyyyyyyyy haha davyboy
Deze is zó fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdt ze met hun handen tegen de muur stonden tijdens het zwart spuiten hhahaha hojhohooipiorthXD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |