Tuurlijk jongen wat danquote:Op maandag 18 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juij bent wel een snats dealert jongehandjeklap snats in de hand
Bracha van Doesburghquote:Op maandag 18 juni 2012 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je we ik deboel?wie is ze naam? fapfap
Waarom gaj e niet zitten dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:42 schreef Morgen- het volgende:
Morgen bio en engels, twee na laatste toetsen en ik sta hier om 3 uur te FOK!ken
Middelbare scholier dus?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:42 schreef Morgen- het volgende:
Morgen bio en engels, twee na laatste toetsen en ik sta hier om 3 uur te FOK!ken
Ik heb net een aa-tje op dus vol energiequote:Op maandag 18 juni 2012 03:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom gaj e niet zitten dan?Bende gij sportief aan het doen ofwa gekke autsit
Aaquote:Op maandag 18 juni 2012 03:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik heb net een aa-tje op dus vol energie
Maar maarquote:Op maandag 18 juni 2012 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Middelbare scholier dus?
Ga slapen jonguh.
Dan mag je blijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar maardiit is het eniga actieve topic
Das waar.quote:
Hehequote:Op maandag 18 juni 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BAM HAMMAH NAIL jeweet.. 1/3e va je lefun slaap je hetijd verdoeing
Nee die kut wijf bij Nederlandse wedstrijd.quote:
ik kan men ui niet zien maar als het die chick is met oranje aan, die heb ik van de wedstrijd Ned - Dui van NOS.nl ge PRTN Screened in een paint.quote:
Waarom? gaj e feappen erop?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik kan men ui niet zien maar als het die chick is met oranje aan, die heb ik van de wedstrijd Ned - Dui van NOS.nl ge PRTN Screened in een paint.
Ze is best lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef Morgen- het volgende:
Ik had ook diora baird als UI maar als ik m wil veranderen moet ik de pc aan doen
Wie ze moeder?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef Morgen- het volgende:
Ik had ook diora baird als UI maar als ik m wil veranderen moet ik de pc aan doen
Tot dan en succes hé.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:56 schreef Morgen- het volgende:
Shitover 3 uur al op verdomme. Slaapze eheren en tot vandaagmiddag ofzo
FB isquote:Op maandag 18 juni 2012 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
FDACEBOOK.. TIWTTAH.. tjek yoself before you wreck yousefl
Van die wijven mquote:Op maandag 18 juni 2012 03:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FB is.
Foto's worden steeds sletteriger.
Nou is makkelijker om te zien wie je makkelijk kan pakken.quote:
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
wtf waar is mijn texT?wijven met tip top .. stip op dek op
Gadde gij noiu maar kamelen nueke:Dquote:Op maandag 18 juni 2012 04:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nou is makkelijker om te zien wie je makkelijk kan pakken.
Jij doet een fonsje bij mij volgkens mij als ik mee zou gaan.. hou je hand voorjekhont want davy loopt rondquote:
Hoeft vaak niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neei k heb gin seizoenkaar tjonge, gij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |