Tuurlijk jongen wat danquote:Op maandag 18 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juij bent wel een snats dealert jongehandjeklap snats in de hand
Bracha van Doesburghquote:Op maandag 18 juni 2012 03:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je we ik deboel?wie is ze naam? fapfap
Waarom gaj e niet zitten dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:42 schreef Morgen- het volgende:
Morgen bio en engels, twee na laatste toetsen en ik sta hier om 3 uur te FOK!ken
Middelbare scholier dus?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:42 schreef Morgen- het volgende:
Morgen bio en engels, twee na laatste toetsen en ik sta hier om 3 uur te FOK!ken
Ik heb net een aa-tje op dus vol energiequote:Op maandag 18 juni 2012 03:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom gaj e niet zitten dan?Bende gij sportief aan het doen ofwa gekke autsit
Aaquote:Op maandag 18 juni 2012 03:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik heb net een aa-tje op dus vol energie
Maar maarquote:Op maandag 18 juni 2012 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Middelbare scholier dus?
Ga slapen jonguh.
Dan mag je blijven.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar maardiit is het eniga actieve topic
Das waar.quote:
Hehequote:Op maandag 18 juni 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BAM HAMMAH NAIL jeweet.. 1/3e va je lefun slaap je hetijd verdoeing
Nee die kut wijf bij Nederlandse wedstrijd.quote:
ik kan men ui niet zien maar als het die chick is met oranje aan, die heb ik van de wedstrijd Ned - Dui van NOS.nl ge PRTN Screened in een paint.quote:
Waarom? gaj e feappen erop?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik kan men ui niet zien maar als het die chick is met oranje aan, die heb ik van de wedstrijd Ned - Dui van NOS.nl ge PRTN Screened in een paint.
Ze is best lekker.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef Morgen- het volgende:
Ik had ook diora baird als UI maar als ik m wil veranderen moet ik de pc aan doen
Wie ze moeder?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef Morgen- het volgende:
Ik had ook diora baird als UI maar als ik m wil veranderen moet ik de pc aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |