met haar camera'tje.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stella was a diver and she's always down
Ik haalde stelle door elkaar met die andere kut wijf.quote:
18 augustus gaan we samen.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:28 schreef Geo4kant het volgende:
DAvywanner gaje weer naar PSV? Hoe is het in het PSV topic trouwens altied nie gewist?
Ramen doorgooien? Wat bedoelde gij jonguh!quote:Op maandag 18 juni 2012 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Renske jonge.. lijpe boy, of wa jij dat niet met ramen door goien? wel toch?
Was jij toch? Of wie dan.. met die lijpe verhalen laatst man mijn gehuegen is zeef nu .. of was afcanueiels? ielsboy nee jij toch..quote:Op maandag 18 juni 2012 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ramen doorgooien? Wat bedoelde gij jonguh!
Dat over vroeger dat wij een raam ingooide omdat iemand een hakenkruis had getekend op een auto Turkse vriend van mij? Ja dat kan kloppen.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was jij toch? Of wie dan.. met die lijpe verhalen laatst man mijn gehuegen is zeef nu .. of was afcanueiels? ielsboy nee jij toch..
Ja zei jequote:Op maandag 18 juni 2012 04:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat over vroeger dat wij een raam ingooide omdat iemand een hakenkruis had getekend op een auto Turkse vriend van mij? Ja dat kan kloppen.
Ach laat gaan joh ouwe reus!
Nachtje doorhalen jwz....quote:Op maandag 18 juni 2012 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja zei je.. ik weet het wel, hoi man wat doe jij nou op ouwe reus..
Lekker bierje laekker joh laat gaan tochnog verdreitig van holland? ni snijde he
waarom wakker dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen jwz....
Word half 2 getweet of ik wilde slapen. Dus ik het huis uit midden in de nacht en dan een chilsessie.
Jeweettoch.
Nee ik kan je niet volgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |