Dat ziet er wel heel duidelijk uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl(...)87&layout=3&sort=prc
Jawel, kon de opmars van De_kromme alleen niet verkroppen. Dalijk gaat die mongeaul dit nog als referentie gebruiken, heb ik meegedragen aan de keuze voor hemquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel, kon de opmars van De_kromme alleen niet verkroppen. Dalijk gaat die mongeaul dit nog als referentie gebruiken, heb ik meegedragen aan de keuze voor hem.
Toevallig dat je net na je post al die stemmen hebt gekregenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben 4 uur afwezig geweest en ik heb er 15 bij ofzo dus ik ben het niet die zovaak gestemd heeft
quote:
quote:
quote:
Oeh origineel hoor.quote:
Als je blauw bent heeft dat net ff wat meer impact.quote:
Daarentegen is het wel des te meer typerend dat een user als Davy jullie moet aanspreken op het vertoonde gedrag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je blauw bent heeft dat net ff wat meer impact.
Zelfs dan niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Owja nog een maandje wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |