Wie dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Fijn, ik weiger deze stemming serieus te nemen.
Zomaar een kwaliteitsuser negeren.
Eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Mikey speelt vals -> GTST #437: Geen Lucas aan Bilals bil!
Diskwalificatie
Waarom zit ik niet in de poll?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kom je haten vuile gek. Ga lekker dolfijnenkjiken op een terrasje ofzo
Ik heb me vanochtend gedoucht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kom je haten vuile gek. Ga lekker dolfijnenkjiken op een terrasje ofzo
Neuzenavatar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in de poll?
Gewoon 4 studies aankunnen maar de beste user van VBL vergeten
Doen ze ook in de slowchat met "Tieten!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Mikey speelt vals -> GTST #437: Geen Lucas aan Bilals bil!
Diskwalificatie
Gaat jou niks aan viezerik.quote:
quote:
Steven en Davy gebruiken een proxy !quote:
Bewijs?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven en Davy gebruiken een proxy !
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben 4 uur afwezig geweest en ik heb er 15 bij ofzo dus ik ben het niet die zovaak gestemd heeft
Zullen we maar gewoon toegeven dat dit een afleiding was en dat ik het gewoon word? Dit begint wel te ver door te slaan nu.quote:
Nee Steven en Davy hebben beiden veel proteststemmen gehad. Ze zijn de PVV en SP van VBL.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven krijgt support vanuit ONZ en KLB ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat zoveel VBL-users op davy stemmen? Niemand mag die gastquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Steven krijgt support vanuit ONZ en KLB ofzo.
En Davy loopt zo ver achter dat proxies niet echt veel zin hebben.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat zoveel VBL-users op davy stemmen? Niemand mag die gast
Ik wel hoor, maar ik ben blijkbaar ook de enige die zich niet stoort aan de_Kromme...quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat zoveel VBL-users op davy stemmen? Niemand mag die gast
Heb er ook niet zoveel last van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik ben blijkbaar ook de enige die zich niet stoort aan de_Kromme...
KLB.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Steven krijgt support vanuit ONZ en KLB ofzo.
En Davy loopt zo ver achter dat proxies niet echt veel zin hebben.
Ik heb dano ok maar iets van 10 stemmen ofzo broodmolenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Ik waarschijnlijk ook? Dat iemand het gaat verneuken kan ik weinig aan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb dano ok maar iets van 10 stemmen ofzo broodmolen
Typisch dat op het moment dat jij uit de top drie wordt gestoten dat je dan begint te mekkeren dat anderen een proxy gebruiken.quote:
De populariteit van Fokkers onderschatten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typisch dat op het moment dat jij uit de top drie wordt gestoten dat je dan begint te mekkeren dat anderen een proxy gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |