nee. Uitsluitend aan Danny. Zelfs yvonne, iteejer en breuls krijgen/hebben die (beperkte!) info niet en krijgen die ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek. Het is niet alsof je verplicht je privé informatie moet delen met iedereen op Fok. Volgens mij alleen aan die 4 admins
MSN/whatsapp/pm or whateverquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gesprekken? Ik ga niet naar een kantoor komen, ik verlaat mijn zolder niet!
Skype jongen, lekker modern. Zelfs mijn sollicitatiegesprek voor mijn huidige baan heb ik via Skype gedaan. pas 1,5 jaar later zag ik mijn Personeelsmanager in een café, verder nog niemand in het echt gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gesprekken? Ik ga niet naar een kantoor komen, ik verlaat mijn zolder niet!
Dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, 'een aantal' implliceert dat er velen zijn opgestapt, en dat is zeer zeker niet het geval.
dan had Happel ook nooit mod mogen wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Ik kan alleen geen VOG krijgen, is dat een probleem?
neuhquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Sappige details, vertel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dan had Happel ook nooit mod mogen worden
toch is dat best kut, heb je daar niet soms problemen mee? Een vriend van me heeft daar in een korte tijd best veel last van gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
Strawberryquote:
Hij is of was toch zo'n die hard Feyenoord supporter die wel graag met relletjes mee deed of niet? Of heb ik nou een verkeerd beeld van die kerel. Anders Steven wel, die kerel zal ook niet onbekend zijn bij onze blauwe vrienden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sappige details, vertel?
Volgens mij is Happel best lief hoor op dat gebied. Ambtenaartje he.
1 keer problemen mee gehad. Maar het is nu al 4-5 jaar gelden, volgens mijn advocaat zou ik er geen last meer van moeten hebben. Slechts bij hele specifieke beroepen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
toch is dat best kut, heb je daar niet soms problemen mee? Een vriend van me heeft daar in een korte tijd best veel last van gehad.
Ah valt mee. Die vriend had bij de meest lullige dingen problemen. Hij woonde bij zijn vriendin (die nog bij haar ouders woonde). Toen daar een neef van die vriendin bij wilde wonen die wat problemen thuis had, was er nog een heel gedoe omdat er een 'crimineel' in het huis zou wonen. Het kwam er op neer da hij uit het huis moest als die neef erbij zou komen. Uiteindelijk na heel wat gesprekken met de instanties was het dan toch goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer problemen mee gehad. Maar het is nu al 4-5 jaar gelden, volgens mijn advocaat zou ik er geen last meer van moeten hebben. Slechts bij hele specifieke beroepen.
die kerel moet geen mod worden. toffe users sowieso niet, die worden dan zo saai.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef AFCNiels het volgende:
HMF, ik denk dat hij het forum wel spannend weet te houden
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
HMF gestemd, omdat ik benieuwd ben hoe het er hier dan aan toe gaat.
Wie dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Fijn, ik weiger deze stemming serieus te nemen.
Zomaar een kwaliteitsuser negeren.
Eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Mikey speelt vals -> GTST #437: Geen Lucas aan Bilals bil!
Diskwalificatie
Waarom zit ik niet in de poll?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kom je haten vuile gek. Ga lekker dolfijnenkjiken op een terrasje ofzo
Ik heb me vanochtend gedoucht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat kom je haten vuile gek. Ga lekker dolfijnenkjiken op een terrasje ofzo
Neuzenavatar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet in de poll?
Gewoon 4 studies aankunnen maar de beste user van VBL vergeten
Doen ze ook in de slowchat met "Tieten!"quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Mikey speelt vals -> GTST #437: Geen Lucas aan Bilals bil!
Diskwalificatie
Gaat jou niks aan viezerik.quote:
quote:
Steven en Davy gebruiken een proxy !quote:
Bewijs?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven en Davy gebruiken een proxy !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |