Jullie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarentegen is het wel des te meer typerend dat een user als Davy jullie moet aanspreken op het vertoonde gedrag.
In jouw geval niet nee.quote:
Jullie is jodenvolk, dus hij heeft het over mijquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Diep van binnen wil iedereen ajacied422 als mod
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Diep van binnen wil iedereen ajacied422 als mod
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.
Iedere anti-Strootman opmerking is -5 notes.
Ja maar elke keer als we het over de cup met de grote oren hebben dan slaat ie op hol met notes gevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit kan ik onmogelijk ontkennen.
Iedere anti-Strootman opmerking is -5 notes.
Kan hij niet bij de Cruijff University aansluiten? Dan kan hij in de vrijgekomen uren waar andere topsport bedrijven dit forum goed moderaten. Achteraf is via de spytool elke reactie nalezen toch ook een zekere vorm van topsport.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als we het over de cup met de grote oren hebben dan slaat ie op hol met notes geven
En de spytool gaat overuren maken want hij kijkt elk uur of er niemand over hem lult
Krijg je elke keer een dm van hem: Ik lees mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan hij niet bij de Cruijff University aansluiten? Dan kan hij in de vrijgekomen uren waar andere topsport bedrijven dit forum goed moderaten. Achteraf is via de spytool elke reactie nalezen toch ook een zekere vorm van topsport.
Als ik FA af ben wil ik VBL mod worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:30 schreef Roffamannetje het volgende:
Stijntje mag wel mod worden![]()
als die netsplitta maar een keer optyft
Als moderator gaat Stijn DMén? Het lijkt mij toch dat hij gehele topics zal gaan vullen met 'ik lees mee'. We hebben het hier wel over de #100 van Fok! he een beetje respect is wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg je elke keer een dm van hem: Ik lees mee hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ik ben FAG en wil VBL mod worden.
Ruilen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ik FA af ben wil ik VBL mod worden.
van ruilen komt huilenquote:
Stijn opent gewoon een topic met tt Ik lees mee en dan post elke keer iemand zijn username die in overtreding is, een soort van ban meldtopicquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moderator gaat Stijn DMén? Het lijkt mij toch dat hij gehele topics zal gaan vullen met 'ik lees mee'. We hebben het hier wel over de #100 van Fok! he een beetje respect is wel op zijn plaats.
Rotterdamse humor op topniveau!quote:
Best een goed idee nog welquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van ruilen komt huilen
[..]
Stijn opent gewoon een topic met tt Ik lees mee en dan post elke keer iemand zijn username die in overtreding is, een soort van ban meldtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotterdamse humor op topniveau!
Homo!!! hahahahahahahahaahaa11111 einz!!!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
effe normaal doen jongensquote:
voor meer kkgoede grappen mag je wel dm'en Gquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |