Nee ikke wilquote:
Heatwave weer meteen paraat met zijn Rotterdam obsessie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotterdamse humor op topniveau!
Homo!!! hahahahahahahahaahaa11111 einz!!!
Dank u voor u stem.quote:
Waren, woon nu in Hoofddorp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netsplitter zullen we trouwens meeten? Ff chillen in Speakers of zo tussen de <16 jarige meisjes ik zie net dat we stadgenoten zijn
Hoezo binnenkort?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef De_kromme het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een sollicatie de deur uit doen als ik het zo hoor.
Gewoon meteen een sollicitatie doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef De_kromme het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een sollicatie de deur uit doen als ik het zo hoor.
We hebben ook niet om die van jouw gelachen, dus dat zal met die van D_k wel meevallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie hebben zin om keihard te lachen?
Liegenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We hebben ook niet om die van jouw gelachen, dus dat zal met die van D_k wel meevallen.
Bewijs dan maar.quote:
Wie beweert, bewijst. Wat jij doet is een omgekeerde bewijslastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bewijs dan maar.
Tot dan zie ik dit als een wanhopige poging tot trollen.
Het boeit iedereen geen fuck wat jij denkt/wilt. Dus sodemieter gewoon een keer op uit VBL zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie beweert, bewijst. Wat jij doet is een omgekeerde bewijslast.
Toon maar aan dat ik solliciteerde. En veel succes daarmee.
Openbaar forum,quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het boeit iedereen geen fuck wat jij denkt/wilt. Dus sodemieter gewoon een keer op uit VBL zou ik zeggen.
Jij zegt dat ik lieg, dus bewijs maar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie beweert, bewijst. Wat jij doet is een omgekeerde bewijslast.
Toon maar aan dat ik solliciteerde. En veel succes daarmee.
Vragen om een ban is er een krijgen.quote:
Treurig mannetje ben jij toch zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vragen om een ban is er een krijgen.
Staat tr gelijk aan een ban beste Netflipper?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat een ban waardig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
wat is deze?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |