SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb nu deze case besteld, maar wat 3D printen kan ook fun zijn![]()
We horen het wel als je wat gevonden hebt
*kuch* hunter *kuch*MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
En nee, we gaan geen Fok! varkentjes maken, of t-shirts met Fok! erop
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
muismattenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef davedavy het volgende:
Kun je er ook pennen / muismatten laten bedrukken?
@RobertNL, sta je op de wachtlijst voor de Raspberry Pi of heb je er al een? Ik heb nooit de moeite gedaan wegens de onzekere levertijden maar heb er nu spijt van omdat ik er op heel korte termijn een goed zou kunnen gebruiken.jaja, en azo...![]()
http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enterquote:Op zondag 24 juni 2012 21:19 schreef Hydrogeny het volgende:
Iemand een idee? Trackingsite voor de bags?
[..]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Huh heeft iemand een 3D printer besteld??
goed he, ik reageer minder!
PS3 controllers kan je t beste gewoon in NL halen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja, Sony probeert steeds die namaak te blokkeren met firmware-updates, dus beter een controller hier kopen die altijd blijft werken en ook goed werkt (geen analoge sticks die te stroef zijn, etc) dan zo'n namaak te kopen voor $20 om na een update met een nutteloos ding te zitten.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef bobbernaut het volgende:
PS3 controllers kan je t beste gewoon in NL halen?![]()
Ja k zag op bigdennis ook PS3 controllers en die waren maar 30 euro, in de winkel 60..quote:Op zondag 24 juni 2012 23:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, Sony probeert steeds die namaak te blokkeren met firmware-updates, dus beter een controller hier kopen die altijd blijft werken en ook goed werkt (geen analoge sticks die te stroef zijn, etc) dan zo'n namaak te kopen voor $20 om na een update met een nutteloos ding te zitten.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Bedankt voor de linkquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
muismatten
@RobertNL, sta je op de wachtlijst voor de Raspberry Pi of heb je er al een? Ik heb nooit de moeite gedaan wegens de onzekere levertijden maar heb er nu spijt van omdat ik er op heel korte termijn een goed zou kunnen gebruiken.![]()
Over die Raspberry , ik mocht gister me bestelling gaan plaatsen maar heb er van afgezien , als ik er niet veel mee kanIemand die dat ding wil bestellen en mijn wacht-rij nummer wil? ( Als dat überhaupt kan ).
![]()
ik, graag!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bedankt voor de link![]()
Over die Raspberry , ik mocht gister me bestelling gaan plaatsen maar heb er van afgezien , als ik er niet veel mee kanIemand die dat ding wil bestellen en mijn wacht-rij nummer wil? ( Als dat überhaupt kan ).
jaja, en azo...![]()
Ja ik heb hem binnen inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 23:03 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
muismatten
@RobertNL, sta je op de wachtlijst voor de Raspberry Pi of heb je er al een? Ik heb nooit de moeite gedaan wegens de onzekere levertijden maar heb er nu spijt van omdat ik er op heel korte termijn een goed zou kunnen gebruiken.
Er is een speciaal topic hier op FOK, Raspberry Pi: Een computer voor 25 dollar #2
Bevalt wel goed, RaspBMC werkt goed, krijg waarschijnlijk begin juli die van RS binnen (mijn tweede), die ik met XBMC en een android tablet als internet radio wil gaan gebruiken(of op een andere manier een klein schermpje aan kunnen hangen maar zo handig ben ik niet met programeren dus dat zal wel niks worden
)
Jup dat kan, na het inloggen kan je gewoon een andere e-mail ingevenquote:Op zondag 24 juni 2012 23:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Bedankt voor de link![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maar neen, Samson! Een shop met enen 3D printer om opdrachtjes te geve!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef bobbernaut het volgende:
PS3 controllers kan je t beste gewoon in NL halen?
Ja, zelfbeheersing, goed bezig!
@ raspberrypi, kun je er niemand voor vinden ben ik er altijd nog. Vind het wel interessant spul. Heb mm email bij hen al achtergelaten, maar gaat zo vast maanden duren, tegen die tijd is ie ook nog eens ontiegelijk achterhaald, nu ook qua hardware al, helaas dat XBMC nog niet werkt op de A10 processor. En niet dat die nu in dezelfde pricerange zitten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wow u serious?! Kan je dan zelf je model ofzo insturen?!quote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar neen, Samson! Een shop met enen 3D printer om opdrachtjes te geve!
Ja, zelfbeheersing, goed bezig!
@ raspberrypi, kun je er niemand voor vinden ben ik er altijd nog. Vind het wel interessant spul. Heb mm email bij hen al achtergelaten, maar gaat zo vast maanden duren, tegen die tijd is ie ook nog eens ontiegelijk achterhaald, nu ook qua hardware al, helaas dat XBMC nog niet werkt op de A10 processor. En niet dat die nu in dezelfde pricerange zitten.
LINK!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bedankt voor de info Robert! En davedavy bedankt voor de code! besteld
Sorry Shiz. Ik was je voor. Heb net bevestiging van de bestelling ontvangen met daarin:quote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
@ raspberrypi, kun je er niemand voor vinden ben ik er altijd nog. Vind het wel interessant spul. Heb mm email bij hen al achtergelaten, maar gaat zo vast maanden duren, tegen die tijd is ie ook nog eens ontiegelijk achterhaald, nu ook qua hardware al, helaas dat XBMC nog niet werkt op de A10 processor. En niet dat die nu in dezelfde pricerange zitten.Nog eventjes dus!quote:Despatch expected within 10 week(s)jaja, en azo...![]()
Vraag nog maar net of die shops er zijn en tegen welke prijs dat allemaal moet zijn.Op CES2012 waren er wel geinige 3D printers (google maar!) en er zijn ook DIY modellen. Uiteraard stervens duur en vergt nogal wat specifieke aansturing, materialen en vooral geld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.shapeways.com/
en als je m wilt kopen, https://shop.ultimaker.com/en/ultimaker-kit-new.htmlOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo , ik heb wat besteld bij artscow.com , een notitieblok voor 2 $ incl shipping , als de kwaliteit goed is ga ik er zeker meer kopen. Ik laat nog wel horen wat ik er van vind als het aangekomen is![]()
![]()
jij zocht toch ook muismatten enzo, bij artscow krijg je echt heeeeeeel vaak aanbiedingen per mailquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef davedavy het volgende:
Zo , ik heb wat besteld bij artscow.com , een notitieblok voor 2 $ incl shipping , als de kwaliteit goed is ga ik er zeker meer kopen. Ik laat nog wel horen wat ik er van vind als het aangekomen is
waarin je producten gratis krijgt, en je alleen nog maar verzendkosten betaald!
komen vaak zat muismatten voorbij!![]()
Kwalitiet van mijn tablethoes is goed (alleen iets dun) ook de afbeelding blijft mooiquote:Op maandag 25 juni 2012 00:13 schreef davedavy het volgende:
Zo , ik heb wat besteld bij artscow.com , een notitieblok voor 2 $ incl shipping , als de kwaliteit goed is ga ik er zeker meer kopen. Ik laat nog wel horen wat ik er van vind als het aangekomen isDat Shapeways maar dan Chinees dat zoeken we dusquote:Op maandag 25 juni 2012 00:10 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.shapeways.com/
en als je m wilt kopen, https://shop.ultimaker.com/en/ultimaker-kit-new.html
Die printer is wel fun, nog iets goedkoper en je draaid gewoon je eigen plastic dingetjes in elkaar. De simpele 3D programma's zijn allemaal vaak compatable
[ Bericht 40% gewijzigd door RobertNL op 25-06-2012 01:32:06 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Op SK is een actie gaande voor 3D printers. Heel leuk, alleen voor die 3 dingen die ik zou willen printen is het niet echt rendabel om gelijk een printer te kopenquote:Op maandag 25 juni 2012 01:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kwalitiet van mijn tablethoes is goed (alleen iets dun) ook de afbeelding blijft mooi
[..]
Dat Shapeways maar dan Chinees dat zoeken we dus
Die printer is wel fun, nog iets goedkoper en je draaid gewoon je eigen plastic dingetjes in elkaar. De simpele 3D programma's zijn allemaal vaak compatable
![]()
Zou inderdaad tof zijn als er een chinese webshop met zo'n dienst als shapeways is/komt.Ja.![]()
Tja ik kan alleen maar uitkomen op shapeways danquote:Op maandag 25 juni 2012 01:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kwalitiet van mijn tablethoes is goed (alleen iets dun) ook de afbeelding blijft mooi
[..]
Dat Shapeways maar dan Chinees dat zoeken we dus
![]()
En ja super chill dat programma's als sketchup gebruikt kunnen worden!
Zou toch handig zijn, zo'n 3D printer?
AAA naar AA omvormer? Print je gewoon ff!
Het bestand pluk je van t internet af en dan ben je klaar! (gratiesch ofc)
Of custom onderdelen voor projecten ofzo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
nog geen nieuws op tracking gebied voor de luckybag No.3
nog steeds (sinds de 20e) exchange office amsterdam.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik ga DX kapot maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
die zoeklink http://www.chinacheep.com/ werkt niet (meer)
iemand een alternatief?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Chinaprices.usquote:Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef mcwops het volgende:
die zoeklink http://www.chinacheep.com/ werkt niet (meer)
iemand een alternatief?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hey allemaal!
Kun je ook tamagotchi's uit China halen? Wilde er graag weer eens 1 halen, maar weet niet waar!
Mvg![]()
http://www.ebay.com/sch/i(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hey allemaal!
Kun je ook tamagotchi's uit China halen? Wilde er graag weer eens 1 halen, maar weet niet waar!
Mvg
gesorteerd op goedkoopste eerst en freeshipping.. ( let wel op dat sommige gebruikt zijn, staat bij de conditie of hij gebruikt of nieuw is)
meer resultaten krijg je als je de freeshipping weg haalt..
en anders eens zoeken op ebay of chinaprices.us naar virtual pet of iets dergelijks![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
Kan je niet gewoon bij PayPal aangeven dat je pakket niet is ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als DX iedereen als het ware zit te belazeren met zogenaamde lucky bags en goede deals mag je wel een keer liegen.
![]()
Druk ze met de neus op de feiten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is wss slechter voor hun kassa als ze je geen refund geven.. op de brandstapel zullen ze..!
Nu bobber er weer is geweest ben ik weer vrolijk...![]()
![]()
En dus verder op telefoonjacht....
Nu is mijn oog dus gevallen op de Jiayu G2 (jajum)
Die doet het (als ik het nu goed heb) wel in de EU:
2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 2100MHz
Vind het een mooi toestel met betere specs dan de c8812 en met deze kan ik dan ook nog bellen..![]()
Nu maar hopen dat pandawill zo lief is om mn centjes terug te storten![]()
Maarja die hebben nog allemaal een kater van het dragonboat festival dus zal nog wel even duren voor ze weer aanspreekbaar zijn..quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
He, dat ding heeft alleen de CDMA-bands he, heb je wel nagekeken of die werkt op de 1800-band hier in Europa?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef mickeyD het volgende:
nee joh, heb ik ook wel eens gehad, alleen 1 seconde voor bestelling bedacht dat t toch niet was wat ik moest hebben... mn vinger hing al boven de muisknop
heeft iedereen wel eens..
dagen bezig geweest met kiezen, zoeken, kijken, reviews doorspitten.. en dan bedenken dat t niet de moeite is, of te duur wordt..1 seconde voor je op "order" klikt LOLNog bedankt voor jullie oplettendheid en ondersteuning...!!
![]()
Ik moet er niet aan denken als ik er pas achter was gekomen als ik hem al thuis had..
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 25-06-2012 12:05:15 ]![]()
Die ziet er goed uit, en niet eens zo duur ook vergeleken met andere toestellen die ik heb gezien met zulke specs.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Druk ze met de neus op de feiten..het is wss slechter voor hun kassa als ze je geen refund geven.. op de brandstapel zullen ze..!
![]()
Vind het een mooi toestel met betere specs dan de c8812 en met deze kan ik dan ook nog bellen..![]()
Maarja die hebben nog allemaal een kater van het dragonboat festival dus zal nog wel even duren voor ze weer aanspreekbaar zijn..![]()
Geen dankquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Druk ze met de neus op de feiten..het is wss slechter voor hun kassa als ze je geen refund geven.. op de brandstapel zullen ze..!
![]()
Maarja die hebben nog allemaal een kater van het dragonboat festival dus zal nog wel even duren voor ze weer aanspreekbaar zijn..
[..]
[..]Nog bedankt voor jullie oplettendheid en ondersteuning...!!
![]()
Ik moet er niet aan denken als ik er pas achter was gekomen als ik hem al thuis had...
Mijn paypal is bill@microsoft.com als je wat wil doneren, maar niet doorvertellen.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
![]()
Heeft iemand überhaupt wel iets besteld van shapeways ofzo?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Niet 1ct maar komt wel in de buurt....
http://www.dealextreme.co(...)iphone-4-black-57440
Edit: Sold out :|![]()
Iemand van de DX livechat zei laatst dat ik mijn bestelling vast had moeten zetten om er dingen met DX points aan toe te laten voegen. Het was nu namelijk al verzonden, dus wilden ze niks meer toevoegen.
En nu kreeg ik vandaag een mail dat de items die ik wou toevoegen met DX points wel zijn toegevoegd.
Heb zelfs priority shipment gekregen ofzo.
TL;DR: vertrouw nooit de livechat van DX.![]()
Hier idem, wacht het nog even af tot woensdag.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef mickeyD het volgende:
nog geen nieuws op tracking gebied voor de luckybag No.3
nog steeds (sinds de 20e) exchange office amsterdam.![]()
Ik ben op zoek naar een koptelefoon. Studio met de zogenaamde 'b', iemand die een goedkoop adresje heeft?![]()
Probeer Dixons ofzo eens.
Verkapte aanvragen worden ook niet gewaardeerd.
Dus kom niet met 'b' headphones en ijsblokjeshorloges plz.
Als je dat soort spul wil, waarvoor je in de problemen kunt raken, zoek je maar lekker zelf een eind weg.
Zoals ik eerder al zei:quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Wat denk je nou zelf?
Is het nu echt teveel moeite om dat even op te zoeken?
› http://www.belastingdiens(...)ijzondere_producten/
In dit topic geldt namelijk:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
En daar ben je je nu niet echt aan het houden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dear customer,
The leader said no way to refund,what should I do?
Phebe
Customer: SHOOT HIM!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
LOLLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
30%? Waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is bigdennis.com betrouwbaar? Want ze verkopen PS3 controllers voor de helft van de prijs, zijn die dan ook echt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Was je in het vorige deel ook al niet uitgelegd dat we hier voornamelijk Chinese webshops bespreken, en niet Nederlandse webshops die meuk uit China doorverkopen? Ik meen zoiets namelijk al wel gezien te hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
Is bigdennis.com betrouwbaar? Want ze verkopen PS3 controllers voor de helft van de prijs, zijn die dan ook echt?
-edit-
Oh, je hebt het over deze controller?
Je wil zeggen dat het "Blaze" wat erop staat in plaats van "Sony" nog niet genoeg indicatie is?_!
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Meuk? Ik heb het over een PS3 controller....quote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef destrovel het volgende:
[..]
Was je in het vorige deel ook al niet uitgelegd dat we hier voornamelijk Chinese webshops bespreken, en niet Nederlandse webshops die meuk uit China doorverkopen? Ik meen zoiets namelijk al wel gezien te hebben
-edit-
Oh, je hebt het over deze controller?
Je wil zeggen dat het "Blaze" wat erop staat in plaats van "Sony" nog niet genoeg indicatie is?_!
en ik heb het over deze controller.. :http://www.bigdennis.com/(...)l-shock-3-zwart.htmlOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Er staat heel groot een knop 'Stel een domme vraag over het product' op die pagina he, probeer dat eens, wij werken niet voor BigDennis dus is ons antwoord meestal minder accuraat dan die van BigDennis zelf.![]()
Ja maar die gaan dan toch ook niet zeggen DIT PRODUCT IS NEP![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
![]()
Camera's worden over het algemeen niet nagemaakt. En ze verkopen gewoon een Fujifilm-camera en ander merkspul. Als ze dat erbij beweren, moet dat dus zo zijn, anders hebben zij en jij een probleem. Als je geen problemen wilt, is het dus navragen of van het slechtste geval uitgaan en die site links laten liggen (die site sowieso
en dan ook een 'sponsor' met flashkaarten om je Nintendo shit mee te hacken).
Maar het lijkt er niet op alsof ze een tussenhandelaar zijn, dus dat jij iets bestelt, zij iets bestellen in China en dat naar jou laten dropshippen. Dus je vraag is hier totaal irrelevant en ongeplaatst eigenlijk, daar het niet gaat om een China-webshop en vragen over neppe producten hier sowieso dodgy is.
Nee, dat klopt. Ik zal vannacht wel even langs BigDennis rijden en daar inbreken om te kijken of ze fake of echt zijn, je hoort 't morgenochtend!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn UI is:
Bigdennis bestel ik al jaren, vroeger had het een andere naam. Was standaard mijn plek voor dvdr schijfjes.![]()
Maar ik vraag me af of de PS3 controllers echt zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 20:54 schreef Skiet het volgende:
Bigdennis bestel ik al jaren, vroeger had het een andere naam. Was standaard mijn plek voor dvdr schijfjes.
Welnu, je bent er nu achter dat je in het verkeerde topic zit voor ervaringen met Nederlandse webshops, dus waarom vraag je het niet ergens anders?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of de PS3 controllers echt zijn
Mijn UI is:
miniemquote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Coenehv het volgende:
Ik moet een recommender invullen bij BIC, iemand?![]()
Kreeg trouwens van de week een eBay-bericht na een bestellen met:Meer mensen die hier wat van gehoord hebben? Van die geannuleerde vliegtuigen?quote:Dear ***,
Thank you for shopping with us. Your item has been sent on 2012-06-20 via Hong Kong Post.
Generally,shipping takes 7-14 business days.
The estimated arrival time of your item is from 2012-06-29 to 2012-07-08.
Due to the recent cancellation of flights to the European countries, there is insufficient air cargo space to meet with postal demand, air mail services (including Speedpost) from Hong Kong to European destinations may be subject to delay.![]()
Krijgt die persoon dan Coins?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Coenehv het volgende:
Ik moet een recommender invullen bij BIC, iemand?![]()
Standaard berichtje om zich in te dekkenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Goddelijker het volgende:
Kreeg trouwens van de week een eBay-bericht na een bestellen met:
[..]
Meer mensen die hier wat van gehoord hebben? Van die geannuleerde vliegtuigen?Ja, jij 5% korting de recommender 5% coinsquote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1. Delay betekent vertraging, niet dat vluchten geannuleerd zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef Goddelijker het volgende:
Kreeg trouwens van de week een eBay-bericht na een bestellen met:
[..]
Meer mensen die hier wat van gehoord hebben? Van die geannuleerde vliegtuigen?
2. Dat zeggen ze allemaal en het werkt nog ook, want jij gelooft er dus ook al in.
3. Mensen moeten sowieso niet zo stressen en gewoon geduld hebben als ze doen aan chinashopping.Jup, http://www4.buyincoins.com/pages/help.html -> Point Coins Summary.quote:quote:How can I get Point Coins?
BIC Coins are rewarded by writing reviews or as bonus from other buyer's orders which you recommended.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaar dat ik het dus vroeg, twijfelde er al aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
1. Delay betekent vertraging, niet dat vluchten geannuleerd zijn.
2. Dat zeggen ze allemaal en het werkt nog ook, want jij gelooft er dus ook al in.
3. Mensen moeten sowieso niet zo stressen en gewoon geduld hebben als ze doen aan chinashopping.
[..]
Jup, http://www4.buyincoins.com/pages/help.html -> Point Coins Summary
Maar na ruim 50 pakketjes in de afgelopen 3 maanden te hebben besteld, weet ik heus wel hoe of wat.![]()
![]()
't Is ook al vaker gevraagd ook nog.quote:Op zondag 8 april 2012 19:06 schreef bobbernaut het volgende:
Dit kreeg ik net in mijn mail:
[..]
gewoon een slechte scam?
het was wel een top rated seller..quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:31 schreef thethoryd het volgende:
Krijg net een mailtje van services@mistertao:
[..]
Is dit veilig enzo?
Nadat ik iets besteld heb van ebay krijg ik de volgende PM:
[..]
Dus hou er rekening mee dat het allemaal wat langer duurt!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit, en ik had mijn pakketje alsnog in 8 dagen
Ik leef hier niet elke minuut in dit topic.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:39 schreef shiznuts het volgende:
't Is ook al vaker gevraagd ook nog.
[..]
[..]![]()
Zal ik Bobbert doneren..?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geen dank.
Mijn paypal is bill@microsoft.com als je wat wil doneren, maar niet doorvertellen.![]()
Verder lijkt die telefoon echt leuk, leuk te zijn...
Hij is nog maar sinds eind Mei uit en komt wss uit een eigen fabriek.. (Niet een of ander hok waar het lijkt of ze pannekoeken bakken...) en de kwaliteit ziet er op de foto's niet slecht uit, in tegenstelling tot andere merken en types die ik ook tegenkwam... Sommige zien er echt bar slecht uit mbt de bouwkwaliteit..
Maar dat weet ik pas echt als ik hem in m'n handen heb..
Ze hebben een eigen site ( gelukkig enkel in het chinees....) met aftersales support, een downloadgedeelte voor updates, en een shop....
Ze maken zelf ook een of ander vaag 'plak' hoesje![]()
JAA ik wil..!![]()
(die telefoon dan he..?)
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dus vroeg, twijfelde er al aan.
Maar na ruim 50 pakketjes in de afgelopen 3 maanden te hebben besteld, weet ik heus wel hoe of wat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 25-06-2012 23:05:04 ]![]()
@ Goddelijker: Niet? Het is potdorie een schande!
@ Zolderkamer: Ah, best tof om te zien dat geresearch van je.En je weet echt 100 pro zeker dat 'ie wel wil in de EU?
Je kan altijd NewCoupon gebruiken als recommender.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Coenehv het volgende:
Ik moet een recommender invullen bij BIC, iemand?
Je krijgt dan bij je eerste twee bestellingen 5% korting. Veel mensen registreren zich gewoon opnieuw, met een gmail adres kan je dat heel makkelijk doen door van mijnadres@gmail.com gewoon mijn.adres@gmail.com te maken. Ze herkennen de punt niet, je krijgt hem gewoon in je mail binnen en je hebt weer twee keer 5% korting op je bestellingen.![]()
@Shiznuts Gewoon zeggen dat het op een manie gaat lijken mag ook hoor...![]()
Het eerste waar ik naar keek was de freq. band...
Als ik het goed heb gaat dit: 2G:GSM 850/900/1800/1900MHz 3G:WCDMA 2100MHz wel werken in de EU..
Baal dat ik moest wachten op m'n refund.. anders had ik hem gister hier gekocht, (toen nog in stock) wel met verzendkosten maar ook met een "boven de $20 dollar - min 10%" coupon: GDCN0010 en dan had ik hem echt goedkoop gehad.. (geloof $154 dollar totaal)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 25-06-2012 23:51:18 ]![]()
Mijn vriendin had op tech2deals.com zo'n uberkleine netbook gezien, waarmee je een beetje notulen kan typen en internetten. Ik kwam erachter dat dat dus gewoon dezelfde Chinese troep is als ze in een dealextreme-achtige winkel verkopen, maar tech2deals schrijft op hun website:Wat dus betekent dat je met douanekosten geconfronteerd kán worden en dus beter voor 25 euro minder dezelfde tablet via een dealextreme-achtige website direct uit China kan bestellen, nietwaarquote:De verzend tijd is gemiddeld 3 werkdagen en gaat meestal via DHL. Echter kan het voorkomen dat het wat langer duurt door onderzoek van de douane. Tech2deals heeft daar zelf geen invloed op en is daar ook niet aansprakelijk voor.?
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”![]()
Wat is er zo raar aan? Rabo heeft best een bekend teamquote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
LOL http://dx.com/p/2011-rabo(...)xxl-175-185cm-102221
Kijk hier eens! Alle Hollandse voetbalprullaria!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn UI is:
Hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
Kijk hier eens! Alle Hollandse voetbalprullaria!. Jammer dat ik dat niet wist voordat Nederland eruit lag
![]()
![]()
Je begrijpt 'em, nu nog het volgende begrijpen ->quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef AllesWatWas het volgende:
Mijn vriendin had op tech2deals.com zo'n uberkleine netbook gezien, waarmee je een beetje notulen kan typen en internetten. Ik kwam erachter dat dat dus gewoon dezelfde Chinese troep is als ze in een dealextreme-achtige winkel verkopen, maar tech2deals schrijft op hun website:
[..]
Wat dus betekent dat je met douanekosten geconfronteerd kán worden en dus beter voor 25 euro minder dezelfde tablet via een dealextreme-achtige website direct uit China kan bestellen, nietwaar?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die vergelijk ik altijd met die V-tech laptops voor kinderen, omdat ze zo prut zijn en raad ze altijd ten zeerste af.
[..]Hum... ben nu ook aan het researchen, nu wil ik er natuurlijk ook eentje.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef Zolderkamer het volgende:
@Shiznuts Gewoon zeggen dat het op een manie gaat lijken mag ook hoor...![]()
Het eerste waar ik naar keek was de freq. band...
Als ik het goed heb gaat dit: 2G:GSM 850/900/1800/1900MHz 3G:WCDMA 2100MHz wel werken in de EU..
Baal dat ik moest wachten op m'n refund.. anders had ik hem gister hier gekocht, (toen nog in stock) wel met verzendkosten maar ook met een "boven de $20 dollar - min 10%" coupon: GDCN0010 en dan had ik hem echt goedkoop gehad.. (geloof $154 dollar totaal)
Voornamelijk omdat: MTK6575, IPS, Multiband (wereldwijd), dualsim (werk + privé/3G) en die accucapaciteit!2050mAh. Ik vind alleen die zwarte niet zo heul pretty op een of andere manier (zilveren navigatieknoprandje breekt het glimmende zwart zo). Ik denk dat ik die witte wil. Alleen, je ziet ze wel in shops en virtuele renders ervan, maar je ziet er nergens daadwerkelijk een echte foto van. Sogoodeal is een webshop en is op bijv. Aliexpress en DHGate te vinden, zal daar eens even het een en ander navragen.
Jaa die accu is super he..? Dat knopje is idd jammer.. maar voor dat geld, met die specs hoor je mij niet klagen... (vind de achterkant ook niet 1 vd mooiste..)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Hum... ben nu ook aan het researchen, nu wil ik er natuurlijk ook eentje.
Voornamelijk omdat: MTK6575, IPS, Multiband (wereldwijd), dualsim (werk + privé/3G) en die accucapaciteit!2050mAh. Ik vind alleen die zwarte niet zo heul pretty op een of andere manier (zilveren navigatieknoprandje breekt het glimmende zwart zo). Ik denk dat ik die witte wil. Alleen, je ziet ze wel in shops en virtuele renders ervan, maar je ziet er nergens daadwerkelijk een echte foto van. Sogoodeal is een webshop en is op bijv. Aliexpress en DHGate te vinden, zal daar eens even het een en ander navragen.
Hij is hier ook te vinden.. maar volgens mij is ie nog enkel in het zwart met witte achterkant te krijgen.. (kan ook zijn dat hij nu inmiddels in andere kleuren leverbaar is..)
Hier meer pics en video...
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 26-06-2012 01:26:58 ]![]()
Jaja, die sites en veeeeel meer (CNET-foto's en een prijszoeker bijv) heb ik ook al gevonden.
Ook veel Duitsers, Russen en Spanjaarden interesse in dat ding.
Ze hebben 'em eerst ter evaluatie weggedaan en toen gingen ze er een paar bugs uithalen, dus de productie loopt nog niet op hoogtoeren begreep ik, terwijl de demand juist alsmaar stijgt.
Dat 'ie trouwens omgerekend maar 124,- usd hoeft te kosten als je 'em van de fabrikantsite zelf zou halen (wat niet kan, omdat ze hem niet op voorraad hebben?). Da's ja niks. Nu ff overal informeren natuurlijk. En ff bij Zarmark zeuren wat 'ie van Tao af mot gaan kosten en ondertussen her en der vragen naar prijzen maar ook een foto van die witte.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben nog niet zo skilled in het zoeken en kopen buiten de 'reguliere' webshops om...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:31 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, die sites en veeeeel meer (CNET-foto's en een prijszoeker bijv) heb ik ook al gevonden.
Ook veel Duitsers, Russen en Spanjaarden interesse in dat ding.
Ze hebben 'em eerst ter evaluatie weggedaan en toen gingen ze er een paar bugs uithalen, dus de productie loopt nog niet op hoogtoeren begreep ik, terwijl de demand juist alsmaar stijgt.
Dat 'ie trouwens omgerekend maar 124,- usd hoeft te kosten als je 'em van de fabrikantsite zelf zou halen (wat niet kan, omdat ze hem niet op voorraad hebben?). Da's ja niks. Nu ff overal informeren natuurlijk. En ff bij Zarmark zeuren wat 'ie van Tao af mot gaan kosten en ondertussen her en der vragen naar prijzen maar ook een foto van die witte.
en nog een beetje huiverig voor taobao.. maar als ie daar flink goedkoper is...
Aan de andere kant is een shop die schermt met een jaar garantie wel iets om op terug te vallen... dat mis ik bij losse taobao verkopers een beetje..![]()
Een jaar garantie in China ja, da's nu ook niet echt veel waard. Mag je de shippingkosten heen en terug betalen, ben je weer een euro of 80 kwijt.Maar gewoon hopen dat het wat is.
Daar heb je helemaal gelijk in.... onbekend maakt onbemind he..?
Moest ook maar eens iets van taobao bestellen... dan weet ik iig hoe het werkt en gaat...
Zie ik daar een greenhorn op mijn neus groeien..?![]()
![]()
nou, op hoop van zegen dat vandaag mn luckybag No.3 aankomt.. dr is qua tracking nog steeds niets veranderd, maargoed DAT zegt weinig zo gauw die in nederland aan komt..
als meer lui wat ontvangen had ik het graag gelezen (t is al een aantal dagen stil qua bag's)
graag ook ff omschrijven WAT je gehad hebt.. (voor de administratie voor volgend jaar/volgende DX actie) kunnen we gedocumenteerd aangeven dat het geen goed plan/wel een goed plan is om je geld over de balk te gooien..
tot NU toe is het een HEEL slechte investering gebleken by the way..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nadat mijn varkenledlampje plus gratis drie zonnebrillen geannuleerd waren door Focalpricetoch nog maar het volgende besteld:
Order Details
Product Name SKU Number Unit Price Quantity Subtotal
Mobile Phone USB Hand Winding Emergency Charger (Blue) MC048L US$ 2.16 1 US$ 2.16
Total Price US$ 2.16
http://www.focalprice.com(...)cy_Charger_Blue.html
Iemand ervaring mee?![]()
![]()
Ughm.Maar al zou 'ie het doen leek het me geen geweldig product om te kopen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:25 schreef davedavy het volgende:
Werkt voor geen ene meterZelfs het lampje gaat niet branden als ik draai
Postbode was er, big smile op z'n gezicht, is de laatste tijd nogal wat verschenen voor m'n deur. "Ik ben benieuwd hoeveel keer ik je t/m vrijdag nog iets moet overhandigen..."
Turnigy 9X transmitter van HobbyKing yo. That's how we do. En 'abgabefrei!'. Dat ging echt best rap nog. Bedankt nog Iemand91.
- edit - Oh, mail! En m'n Banggood RTF UFO Beetle is nu ook op de post lees ik!
Hopelijk komt m'n Jiayu JY-G2 (toch maar niet wit) net zo snel. "Wat, Shiz?!" - Hihi.![]()
Deze maand gaat de boeken in als 'most expensive month ever' volgens mij...![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 26-06-2012 09:52:58 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja werkt niet. Ledje ging wel aan maar niet genoeg stroom om een HTC, iPhone of tablet mee op te laden.![]()
hey,
ff een geschilletje met DX (live chat)
ik cancel een order van 6 USD en krijg een refund van 5,56 USD.
vraag waar die 0.44 USD is gebleven......moet ik maar vragen aan Paypal?
vreemd.....toch?
oh, meneer Justin van DX zegt dat paypal dat als Card fee heeft ingehouden![]()
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Niet echt. Is gewoon een wisselkoersfeit en geouwehoer van Paypal. Aan de andere kant kan het ook zijn dat bij een andere koers je geld zou toekrijgen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb een paar dagen later een nieuwe gekregen die wel werkte, 1 min draaien was 1% op mijn Galaxy S2. Werkt dus wel , wel lang draaienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Ughm.
[..]
Maar al zou 'ie het doen leek het me geen geweldig product om te kopen...![]()
![]()
En daarna heb je 'em nog hoe vaak gebruikt..?
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Ughm.
[..]
Maar al zou 'ie het doen leek het me geen geweldig product om te kopen...
Postbode was er, big smile op z'n gezicht, is de laatste tijd nogal wat verschenen voor m'n deur. "Ik ben benieuwd hoeveel keer ik je t/m vrijdag nog iets moet overhandigen..."
Turnigy 9X transmitter van HobbyKing yo. That's how we do. En 'abgabefrei!'. Dat ging echt best rap nog. Bedankt nog Iemand91.
- edit - Oh, mail! En m'n Banggood RTF UFO Beetle is nu ook op de post lees ik!
Hopelijk komt m'n Jiayu JY-G2 (toch maar niet wit) net zo snel. "Wat, Shiz?!" - Hihi.![]()
Deze maand gaat de boeken in als 'most expensive month ever' volgens mij...![]()
lucky bags, tablet voor me zelf en nu alweer aan het kijken voor een cube, telefoon en andere crap....
Denk erover om de telefoon te bestellen bij MisterTao,
http://www.mistertao.com/(...)tem-15055010492.html
Product $147.20
Fee:$ 7.68
Shipping: $6.45
---------------------- +
Sub: $161.33
$161.33 / 110 * 100 = $146.33 (10% extra bij 1e storting)
Prijs is dus ongeveer $147 dollar zonder recommender korting
Helaas dan wel de zwarte, de helemaal witte is dus bijna niet te krijgenSPOILER: Stats vanaf het begin :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door RobertNL op 26-06-2012 11:32:11 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik moet hier ook echt 24u/pd opletten he...?![]()
Maar refund is binnen... Dank u o almachtige pandawill
Enkel nu twijfel ik aan alle kanten waar ik hem (jiayu g2) moet halen...![]()
![]()
Ons een beetje warm laten lopen/enthousiast maken voor Sjienese phones...
Bedankt hè!
Mocht ik 'em als eerste hebben, maak ik een uitgebreide reviewski.Was ik al bang voor.quote:
Onderbouwing...? Ik kan namelijk nog terug......quote:Shiz niet...
Wij doen enkel aan ChineSe telefoons.. Chineze willen we niet..
Dat is je geraden....!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Ons een beetje warm laten lopen/enthousiast maken voor Sjienese phones...
Bedankt hè!
Mocht ik 'em als eerste hebben, maak ik een uitgebreide reviewski.
[ Bericht 20% gewijzigd door Zolderkamer op 26-06-2012 13:06:00 ]![]()
TRUE !quote:
DX verwees me zogenaamd naar de regeltjes van Paypal. Maar met een beetje druk corrigeerde hij het dat t restrerend bedrag ook gerefund wordt. ff doordouwe bij die chinezen helpt altijd.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
De java telefoons ja, sinds android is er veel veranderd. Denk vergelijkbaar met de tablets, maarja wie weet kun je ons andere ervaringen gevenquote:
Wat ga je nou mijn berichten aanpassenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onderbouwing...? Ik kan namelijk nog terug......Shiz niet...
Wij doen enkel aan ChineSe telefoons.. Chineze willen we niet..
[..]
Dat is je geraden....!![]()
(
)
Al jaren verkopen ze zogenaamde namaak iphones, die zijn enorm slecht. Misschien dat die android phones wel goed zijn.![]()
Namaak is sws slecht, je moet gewoon de Chinese merken kopen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat ga je nou mijn berichten aanpassen(
)
Al jaren verkopen ze zogenaamde namaak iphones, die zijn enorm slecht. Misschien dat die android phones wel goed zijn.Nooit verwacht dat ik dit zou zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef bobbernaut het volgende:
Namaak is sws slecht, je moet gewoon de Chinese merken kopen![]()
Deze jongen snapt het !MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Sowieso moet je NIKS uit China halen dat NAMAAK is. Dat is vrijwel nooit een goed idee en vrijwel nooit dat daar 'kwaliteit' in hoog vaandel staat.
Tot voor kort zou ik iedereen aanraden er niet eens naar te kijken, Chinaphones, maar met de reviews/video's die je uit ziet komen, het nieuwe Android 4.x en de hardware tegen die prijzen, daar kunnen phones op de Europese markt niet tegenop. Zeker niet omdat hier eigenlijk vrijwel niemand aan multiSIM doet. Je ziet het ook bij tablets. Krijgt echt veel voor je geld als je er eentje uit China haalt, wat dan een schijntje is vergeleken met een Asus Transformer, Samsung Galaxy of iPad of whatever. Maar die dingen doen wat ze moeten doen (al vergt het wel interesse om met Chinatabs/-phones aan de slag te gaan).Mooi gezegd Bobbert. Je bijdragen lijken steeds beter te worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef bobbernaut het volgende:
Namaak is sws slecht, je moet gewoon de Chinese merken kopenGoe bzig.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen![]()
Deze jongen snapt het !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mooi gezegd Bobbert. Je bijdragen lijken steeds beter te worden.Goe bzig.
[ Bericht 30% gewijzigd door bobbernaut op 26-06-2012 13:52:59 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gadgetsdealer vraag:
Hello,
When is this product in stock again?
SKU : CB0002601 (telefoon)
Dear customer,
Thank you for your letter.
I'm sorry to tell you that the item CB0002601 has been out of stock.
Best regards
![]()
![]()
Volgens mij ga ik maar voor mistertao (zei ie met trillende beentjes...)
Edit: werkt die bic recommender truc ook bij mistertao?
[ Bericht 3% gewijzigd door Zolderkamer op 26-06-2012 14:01:19 ]![]()
Waarom heb ik van die saaie bezorgers?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef shiznuts het volgende:
![]()
Die eens eindelijk m'n pakketjes gaan bezorgen.
Tering dat is snel, kom ik aan met m'n 2 maand in totaalquote:Turnigy 9X transmitter van HobbyKing yo. That's how we do. En 'abgabefrei!'. Dat ging echt best rap nog. Bedankt nog Iemand91.EMS shipping toevallig?
We verwachten pics en vids hier straks!quote:- edit - Oh, mail! En m'n Banggood RTF UFO Beetle is nu ook op de post lees ik!
Bij Pandawill kost ie $218.99, met zo'n ¤55 extra kosten komt dat op zo'n ¤230 voor een 10.1 tablet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:
...en nu alweer aan het kijken voor een cube...
Erg verleidelijk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER: Stats vanaf het begin :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zak in de lijst!
Maar ik heb in meer topics gepost dan Shiz en Robert!
Had weer even een helder moment gisteravond oftewel ik denk dat ik straks weer ga solderen aan de hexa en dan komt de...steeds dichterbij.quote:![]()
![]()
Ik denk er nog even een middagje over naquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Gadgetsdealer vraag:
Hello,
When is this product in stock again?
SKU : CB0002601 (telefoon)
Dear customer,
Thank you for your letter.
I'm sorry to tell you that the item CB0002601 has been out of stock.
Best regards
![]()
![]()
Volgens mij ga ik maar voor mistertao (zei ie met trillende beentjes...), Welke neem je?
Ik zou nu voor deze gaan: http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html
wegens de ''gratis'' goodies voor 2 dollar extra.Hier ook hoor, laatst wel 1 die drie dagen achter elkaar kwam en de derde keer keek van wut? alweer een pakketjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom heb ik van die saaie bezorgers?![]()
Die eens eindelijk m'n pakketjes gaan bezorgen.quote:We verwachten pics en vids hier straks!
Wacht nog even tot de nieuwe batch goed getest isquote:[..]
Bij Pandawill kost ie $218.99, met zo'n ¤55 extra kosten komt dat op zo'n ¤230 voor een 10.1 tablet.
Erg verleidelijkdan maar weer eens kijken
Dit is een andere lijst dan andersquote:[..]Ik zak in de lijst! [ afbeelding ]
Maar ik heb in meer topics gepost dan Shiz en Robert! [ afbeelding ], die andere is van een jaar deze vanaf het begin
We zien de foto's wel in het topicquote:Had weer even een helder moment gisteravond oftewel ik denk dat ik straks weer ga solderen aan de hexa en dan komt de...
[..]
steeds dichterbij.
Dat kan ik niet zeggen. Ook omdat dat niet magquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso moet je NIKS uit China halen dat NAMAAK is. Dat is vrijwel nooit een goed idee en vrijwel nooit dat daar 'kwaliteit' in hoog vaandel staat.![]()
![]()
Zitten die goodies er automatisch bij als ik hem bestel, of moet ik die apart erbij bestellen..?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik denk er nog even een middagje over na, Welke neem je?
wegens de ''gratis'' goodies voor 2 dollar extra.
(Het staat er nogal vreemd vertaald bij in de beschrijving)![]()
Zoals ik het begrijp zitten die er bij, maar ik denk dat ik voor pakket A ga voor die paar dollar meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zitten die goodies er automatisch bij als ik hem bestel, of moet ik die apart erbij bestellen..?
(Het staat er nogal vreemd vertaald bij in de beschrijving)
Oke.. Voor die paar dollar wil ik die gok wel nemen idd..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zitten die er bij, maar ik denk dat ik voor pakket A ga voor die paar dollar meer
Daar had ik ook naar gekeken maar ik kan zo snel niet opmaken wat dat pakket A inhoud...
ik ben er al achter.... liefde maakt blind he..?![]()
![]()
Hmm priceangels is langzamer dan normaaldit keer 7-06-2012 verzonden (2paketjes) en nog niet binnen terwijl het normaal 12/13 dagen duurt :p achja wachten , wel vaker gehad dat ik een paketje had ontvangen die later is verzonden en alsnog eerder aangekomen dan het eerdere paketje..
![]()
Phew ik sta nog in de lijstmoet m'n postcount hier maar weer eens opkrikken (*kuch* bij deze *kuch*).
Koop de laatste tijd meer via eBay dan via de bekende china sites, scheelt vaak toch weer een paar centenoverzichtje van de laatste maand ongeveer:
Smartcover voor m'n Galaxy Tab (geen China tablet, sorry) Prima kwaliteit, dingen zijn hier onbetaalbaar. Krijgt er nog een stylusje, screen protector en een doekje bij ook
hoes past perfect en stevig. Meteen nog een besteld voor iemand anders.
Camera Schoudertas (voor DSLR) Simpel, klein, en precies waar ik naar op zoek wasvoor die prijs kan het niet mis gaan. Is nog niet binnen, nog geen oordeel verder.
Heb ook een nieuwe autosleutel besteld, die van mij was beschadigd en het knopje werkte niet meer goed. Voor 7$ op ebay een nieuwe behuizing
En verder nog wat kleine dingetjes, kabeltjes, adapter ringetje voor m'n cam, etc.![]()
Ik had laatst een leather case voor iphone 4s voor iemand besteld. Bleek het magneetje van het hoesje verkeerd om te zitteniPhone deed het niet meer.. maar ondertussen weer wel
Ja.![]()
Dus deed de iPhone het niet meer door de magneet? Of ging het hoesje gewoon niet dicht door de magneet?![]()
![]()
Magneten en elektrische apparaten zijn nooit een goede combinatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Tjado het volgende:
Dus deed de iPhone het niet meer door de magneet? Of ging het hoesje gewoon niet dicht door de magneet?![]()
![]()
me laser van 10 euro is binnen en hij werkt niet eens goedde ruimte voor de batterijen is te groot.
![]()
hoe is ie te groot? In de lengte of in de breedte?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef Xetran het volgende:
me laser van 10 euro is binnen en hij werkt niet eens goedde ruimte voor de batterijen is te groot.
breedte kan je makkelijk oplossen met van dat dikke plakband (Ben de naam kwijt)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet je daarna wel even opletten met opladen ivm warmte... (meestal hoe meer Mah, hoe dikker de batterij)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoe is ie te groot? In de lengte of in de breedte?
breedte kan je makkelijk oplossen met van dat dikke plakband (Ben de naam kwijt)![]()
Moeten er niet toevallig 18650 batterijen in?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef Xetran het volgende:
china shopping in slovenië:
{chinees customer service meisje die nu ergens anders werkt} once there was or still is a customer from slovenia
almost come everyday and ask for advice on sexy lingeria for his 8 year old sister and eld mother
each time when he came, he talked lots of dirty stuff
so after lots of times harrassment
we start to educate him
tell him how wrong it is to think of his 8 year old sister in the sexual fantasy or something
en verdere info gewoon omdat t kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
ik heb voor het eerst bij bic bestelt, maar mijn status is nu Preparing [PayPal Standard].. wat is dit?
en er is ook niks afgeschreven van me paypal? is bic een beetje snel met versturen?
edit:betaling is verwerkt via paypal![]()
Ik heb echt 4 setjes wielrenkleding van DX. Prima spul.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan het trouwens ook rechtstreeks uit de webshop van de chinese fabrikant halen, is het merk wat op het labeltje staat.
http://www.4ucycling.com/![]()
Wil ik die telefoon bij mistertao bestellen... alles uitgerekend..
Staat er: final price $161.33 dus eerst een aanbetaling: $148.80
Wil ik het betalen komt er opeens een "service fee charged by paypal $5.95" bij..
WTF???
Ik blijf wel gewoon een groentje en kijk wel in een normale webshop waar ze gewoon een vast totaalbedrag hebben... en anders maar gewoon mn nokia blijven gebruiken.. pff![]()
![]()
@Shizz, je had gelijk... taobao is gedoe...![]()
Dat is normaal, was het alleen vergeten in mijn berekeningquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef Zolderkamer het volgende:
Wil ik die telefoon bij mistertao bestellen... alles uitgerekend..
Staat er: final price $161.33 dus eerst een aanbetaling: $148.80
Wil ik het betalen komt er opeens een "service fee charged by paypal $5.95" bij..
WTF???
Ik blijf wel gewoon een groentje en kijk wel in een normale webshop waar ze gewoon een vast totaalbedrag hebben... en anders maar gewoon mn nokia blijven gebruiken.. pff![]()
![]()
@Shizz, je had gelijk... taobao is gedoe...Dat is dus de fee die normaal de verkoper betaald in een shop. Verder komen er geen kosten bij
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 26-06-2012 18:05:12 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat snap ik... en is ook geen probleem dat je het vergeten was... das mn eigen risico...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is normaal, was het alleen vergeten in mijn berekeningDat is dus de fee die normaal de verkoper betaald in een shop. Verder komen er geen kosten bij
![]()
Maar nu moet ik de eerste aanbetaling dus die paypal fee betalen,
bij de verzending naar mij nog een keer omdat ik niet precies weet wat het gewicht is, (heb 500gr ingevuld en dat 2e bedrag kunnen ze toch pas vaststellen als het bij ze binnen is adhv het gewicht..?)
En als ik daarna dan dat hoesje wil bestellen nog een keer...
Of moet ik gewoon een groot genoeg bedrag storten en afwachten wat het exacte bedrag is, en wat er over blijft laten refunden![]()
![]()
Geen idee wat het beste is, denk dat ik ineens nog 30 dollar meer stuur (dan berekende bedrag), dan kan ik daar nog eens wat kopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat snap ik... en is ook geen probleem dat je het vergeten was... das mn eigen risico...![]()
Maar nu moet ik de eerste aanbetaling dus die paypal fee betalen,
bij de verzending naar mij nog een keer omdat ik niet precies weet wat het gewicht is, (heb 500gr ingevuld en dat 2e bedrag kunnen ze toch pas vaststellen als het bij ze binnen is adhv het gewicht..?)
En als ik daarna dan dat hoesje wil bestellen nog een keer...
Of moet ik gewoon een groot genoeg bedrag storten en afwachten wat het exacte bedrag is, en wat er over blijft laten refunden
BIC is volgens mij de snelstequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:32 schreef pazara het volgende:
ik heb voor het eerst bij bic bestelt, maar mijn status is nu Preparing [PayPal Standard].. wat is dit?
en er is ook niks afgeschreven van me paypal? is bic een beetje snel met versturen?
edit:betaling is verwerkt via paypal![]()
![]()
Hmm tja.. iig heb ik nu wel geleerd hoe taobao werkt, en dat is ook niet verkeerd..![]()
Maar ik ga gewoon ff wachten tot ie weer op voorraad is bij gadgetsdealer, dan heb ik hem all in voor $154,- thuis..De laatste 4 bestellingen waren hier binnen 9 werkdagen na betaling in huis..quote:![]()
13e besteld, 20e op packing, 21e verzonden en 26e, vandaag dus binnen! Gewoon met HK Post.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
Tering dat is snel, kom ik aan met m'n 2 maand in totaalEMS shipping toevallig?
Na klar!quote:We verwachten pics en vids hier straks!
Klinkt het inderdaad. Maar toch ook deze tablet heeft z'n kuurtjes... dus eerst maar afwachten...quote:Bij Pandawill kost ie $218.99, met zo'n ¤55 extra kosten komt dat op zo'n ¤230 voor een 10.1 tablet.
Erg verleidelijk
quote:Had weer even een helder moment gisteravond oftewel ik denk dat ik straks weer ga solderen aan de hexa en dan komt de...
[..]
steeds dichterbij.![]()
@ Tjado: laat vooral ff weten hoe die tas is, zodra deze er is.Ja, een beetje wel helaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
@Shizz, je had gelijk... taobao is gedoe...Dat had ik inderdaad gedaan voor m'n Aurora. Voor je top-up/aankoop kun je trouwens gebruikmaken van Tokko's signature-details.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee wat het beste is, denk dat ik ineens nog 30 dollar meer stuur (dan berekende bedrag), dan kan ik daar nog eens wat kopenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Telefoon besteld op MisterTao, prijs (tot nu toe): 138 dollar
Daar overheen komen dan nog de fee en verzendkosten.
(nieuw account dus fee is iets van 3.5 dollar) verzendkosten gok ik op 10 dollar
Buyincoinsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Welke webshop uit de op shipped het snelst?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik zoek van deze dingen:
http://www.ichanger.nl/iPhone4-achterkanten/iPhone4-grijs-metaal
Iemand idee waar die te vinden?PSN: Duuc-nl![]()
Anders lees je even 6 posts boven jequote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Zolderkamer op 26-06-2012 20:39:47 ]![]()
Ah sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Anders lees je even 6 posts boven je![]()
13 dagen dus
PSN: Duuc-nl![]()
Gewoon twee, en ik heb er nieuwe ingedaan maar hij komt een stuk in de lengte tekort. als ik er te hard mee beweeg dan merk je dat hij contact verlies en hoor je de batterijen wiebelen in het kokertjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moeten er niet toevallig 18650 batterijen in?![]()
Ik wil iets van ijzer aan de achterkant doen zodat hij makkelijker contact maakt, moet nog even denken wat.![]()
Tot verzenden duurt 1 dag (in de avond besteld, 's ochtends soms al verzonden).quote:
Verzenden zelf: ergens tussen de 4 en 40 dagen
http://www.tinydeal.com/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tot verzenden duurt 1 dag (in de avond besteld, 's ochtends soms al verzonden).
Verzenden zelf: ergens tussen de 4 en 40 dagen
Deze heeft uk warehouse en zegt dat ze binnen 3 dagen in europa shippen.
Gelul of is het dan echt zo snel?PSN: Duuc-nl![]()
Shippen is wat anders dan aankomen hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/
Gelul of is het dan echt zo snel?![]()
Hey Duuc !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/
Gelul of is het dan echt zo snel?
UK warehouse is stuk duurder maar is er wel wat sneller. Anders zou ik bij BuyInCoins bestellen.
Misschien is dit een mooi achterkantje (in verschillende kleuren): http://www.eforchina.com/(...)fjcVqM0nFrTnzW.GVFbA
Anders moet je gewoon even op "replacement back cover iphone" zoeken o.i.d.
Zorg dat je er ook een schroevendraaiertje voor $1 bij neemt. Tenzij je die natuurlijk al hebt![]()
![]()
Tokko's wat..??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef shiznuts het volgende:
Dat had ik inderdaad gedaan voor m'n Aurora. Voor je top-up/aankoop kun je trouwens gebruikmaken van Tokko's signature-details.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef RobertNL het volgende:
Telefoon besteld op MisterTao, prijs (tot nu toe): 138 dollar
Daar overheen komen dan nog de fee en verzendkosten.
(nieuw account dus fee is iets van 3.5 dollar) verzendkosten gok ik op 10 dollar
Heb je die ene met goodies besteld .... of die eehm goedkopere...?
Ik geloof dat ik toch ook maar voor de bijl moet.. en in een keer alles stort....kan het niet langer aanzien...
![]()
(En nu niet stiekem falliet gaan Mistertao...)
![]()
Tokko z'n strijdleuzen onder z'n post, z'n signature, jwt:En uh oh! CEO of MisterTao Miyagi Tao found trying to smuggle illicit toys onto airplane in Hong Kong, CNquote:Korting: Buyincoins: 7%NLFOK, Mistertao: 20%offFOK + Reccomender tokko1!
Gisteren mijn K@nen in ear headset en vandaag mijn K@nen koptelefoon verkocht via MP![]()
Op de in-ear nog wat winst gemaaktEn de koptelefoon 2 euro verlies ofzo
![]()
![]()
lees ik er nou overheen, of heeft die telefoon van jullie geen 3G?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
[/quote]Ooh.. heet dat zo...? Ik heb zelf ook zo'n signature gemaakt toen ik me hier aanmelde...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Tokko z'n strijdleuzen onder z'n post, z'n signature, jwt:
[..]
En uh oh! CEO of MisterTao Miyagi Tao found trying to smuggle illicit toys onto airplane in Hong Kong, CN![]()
Had al vaker gebruik gemaakt van willekeurige Bic recommenders toen ik hier enkel nog las...
Zeg....!! does niet...![]()
![]()
Straks krijgen we weer het troll verhaal dat dealextreme failliet is....![]()
![]()
't Is echt so! Allee he Gertjuh!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ooh.. heet dat zo...? Ik heb zelf ook zo'n signature gemaakt toen ik me hier aanmelde...![]()
Had al vaker gebruik gemaakt van willekeurige Bic recommenders toen ik hier enkel nog las...
Zeg....!! does niet...![]()
![]()
Straks krijgen we weer het troll verhaal dat dealextreme failliet is....2 Slots voor SIM. Eentje 3G slot, de andere niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef mickeyD het volgende:
lees ik er nou overheen, of heeft die telefoon van jullie geen 3G?
Full official specs here: http://ejiayu.com/Product-5.html , more: http://www.chinaphonereview.com/jiayu-g2The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is dat kranten artikel echt? Nee toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is echt so! Allee he Gertjuh!
[ afbeelding ]
[..]
2 Slots voor SIM. Eentje 3G slot, de andere niet.
[ afbeelding ]
Full official specs here: http://ejiayu.com/Product-5.html , more: http://www.chinaphonereview.com/jiayu-g2
Helaas ben ik een nuchtere noorderling.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wel briljant voor wat geintjes in de toekomst trouwens..![]()
Bobbert...! Er kon er ook maar 1 iemand instinken hier he..?![]()
Als ik gebruik wil maken van die recommender+korting bij Mistertao, moet ik dan een nieuw account maken of kan ik het nog toevoegen aan mn bestaande..?![]()
Ik krijg net WEER deze mail:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:16 schreef mickeyD het volgende:
nou, op hoop van zegen dat vandaag mn luckybag No.3 aankomt.. dr is qua tracking nog steeds niets veranderd, maargoed DAT zegt weinig zo gauw die in nederland aan komt..
als meer lui wat ontvangen had ik het graag gelezen (t is al een aantal dagen stil qua bag's)
graag ook ff omschrijven WAT je gehad hebt.. (voor de administratie voor volgend jaar/volgende DX actie) kunnen we gedocumenteerd aangeven dat het geen goed plan/wel een goed plan is om je geld over de balk te gooien..
tot NU toe is het een HEEL slechte investering gebleken by the way..
DX Offers no-reply@offers.dealextreme.com
04:37 (0 minuten geleden)
Dear *** :
Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.
Below is the order Details:
Order number: ***
SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY003 Lucky Bag 3 1 143.19 143.19
Total: USD 143.19![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Helaas ben ik een nuchtere noorderling.....![]()
Wel briljant voor wat geintjes in de toekomst trouwens..![]()
Bobbert...! Er kon er ook maar 1 iemand instinken hier he..?![]()
Als ik gebruik wil maken van die recommender+korting moet ik dan een nieuw account maken of kan ik het nog toevoegen aan mn bestaande..?![]()
![]()
![]()
Apart, hij was toch al lang onderwegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ik krijg net WEER deze mail:
DX Offers no-reply@offers.dealextreme.com
04:37 (0 minuten geleden)
Dear *** :
Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.
Below is the order Details:
Order number: ***
SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY003 Lucky Bag 3 1 143.19 143.19
Total: USD 143.19
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
2 Slots voor SIM. Eentje 3G slot, de andere niet.
[ afbeelding ]
Full official specs here: http://ejiayu.com/Product-5.html , more: http://www.chinaphonereview.com/jiayu-g2![]()
![]()
Coupon vergetenNouja had recommender dus dat is al 50%
Kan je nog wel een coupon invullen?
Denk het niet meer...![]()
Ik zit me net de pleuris te zoeken waar en wanneer ik die coupon dan in zou moeten vullen....
@Robertnl heb je die met goodies genomen of die andere..?![]()
Kweenie, die coupon kon ik wel ergens invullen, dat is als je niet betaalt voor het product + inland shipping, maar voor de service en intl. shipping geloof ik.Hadden wij ook gekkie:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Apart, hij was toch al lang onderweg
[..]quote:Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist een mailtje van Dealextreme offers:
[..]
Woei![]()
![]()
![]()
een tweede tracking code
, hopen dat ze dat bij de 143 dollar bag ook doen (opsplitsen)
Nvm, scheefzelfde tracking code
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, ok, ik ben niet de enige daarmee.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die van 147 dollar (daar zaten ook de zelfde goodies bij bleek achterafquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Zolderkamer het volgende:
Denk het niet meer...![]()
Ik zit me net de pleuris te zoeken waar en wanneer ik die coupon dan in zou moeten vullen....
@Robertnl heb je die met goodies genomen of die andere..?)
Ik heb hem eindelijk ook besteld...
![]()
Jaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ahum)
Dus het origineel "plak" hoesje,
2 accus, cradle lader, screenprotector, reis lader, 8Gb kaart, headset , datakabel en soft shell / case
Van de headset en 8Gb kaart verwacht ik echter niet zo veel...
$147,20 plus hoesje idd..
[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 26-06-2012 23:25:54 ]![]()
Nu nog 38 dollar op mistertao staan, kan ik dus de shipping + handeling van betalen. En dan nog wat kleins kopen. Zijn best vaak leuke dingen op Taobao/tmall te vinden
Zoals?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef RobertNL het volgende:
Nu nog 38 dollar op mistertao staan, kan ik dus de shipping + handeling van betalen. En dan nog wat kleins kopen. Zijn best vaak leuke dingen op Taobao/tmall te vinden![]()
![]()
Package 1: Single Head, Battery 2, line charge, a charger, headset a data line, a protective shell, protective film, 8g cardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Miffy1 het volgende:
Ik kijk vast niet goed, maar wat houdt dat "package a" precies in bij die Jiayu G2
(andere keuze is er niet)
Soms zijn er meerdere keuzes, en als je die vervolgens aanklikt verspringt de prijs naar het pakket van je keuze![]()
![]()
Maar je kunt toch kiezen uit "package a" en "The official with standard", en die tweede is dan 10 dollar goedkoper. Of zit ik nu bij de verkeerde te kijken?
http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html
Volgens mij kun je hem bij Mister Tao nu ook alleen nog maar in het wit kiezen. Laat maar, zie net de andere link van Robert.
[ Bericht 7% gewijzigd door Miffy1 op 26-06-2012 23:25:41 ]![]()
Wij hadden een iets goedkopere linkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Miffy1 het volgende:
Maar je kunt toch kiezen uit "package a" en "The official with standard", en die tweede is dan 10 dollar goedkoper. Of zit ik nu bij de verkeerde te kijken?
Volgens mij kun je hem bij Mister Tao nu ook alleen nog maar in het wit kiezen.
http://www.mistertao.com/(...)tem-15055010492.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die andere is er nog wel in het zwart, ik heb om zwart/wit (achterkant) gevraagd maar betwijfel of dat gaat lukken....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Miffy1 het volgende:
Volgens mij kun je hem bij Mister Tao nu ook alleen nog maar in het wit kiezen.(2e keus was zwart)
Het loopt wel hard met dat ding zeg....![]()
Blij toe dat die c8812 niet ging werken...![]()
![]()
Wil hem het liefst helemaal wit, ik neem dan toch maar die ander waarbij je het gelijk kunt kiezen. Wel opeens een stormloop op dat toestel door die FOK! bestellingen![]()
![]()
Dies met alle extra zooi wel iets duurder he..?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef Miffy1 het volgende:
Wil hem het liefst helemaal wit, ik neem dan toch maar die ander waarbij je het gelijk kunt kiezen. Wel opeens een stormloop op dat toestel door die FOK! bestellingen
Wat zal ik morgen eens gaan uitzoeken en hier melden...?![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand of deze op gewone batterijen kunnen? Er staat namelijk AA?
http://www. ever buying .com/product111989.htmlAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef relativity het volgende:
[ [url=javascript: void(0)]afbeelding[/url] ]
http://www.**********.com/product111989.html
nooit meer kopen dus....
Ik weet niet wat jij gewone batterijen vind maar ga ervanuit als er geen cijfer bijstaat als 1680 of 1460 of zoiets dat het dan gaat werken met een penlight (aa)![]()
![]()
Staat er toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
http://www. ever buying .com/product111989.html
1 x 14500 / 1 x AA Battery (Not included)En anders: Google is your friend: https://www.google.com/search?q=SS-8027+Cree+Q5quote:price and light are great,powerful light as well as the battery.you can use aa battery too,using a 14500 battery make the out put twice the brightnessThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er gaat zo te zien een 1.5V penlight batterij in of een 3.7 V li-ion cell (een 14500).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:38 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
http://www. ever buying .com/product111989.html
Een 14500 is iets langer dan een penlight cell, maar het kan best dat beide passen.
Die 800 lm lichtopbrengst lijkt me heel sterk overdreven: Met een 14500 zal er iets van 200 lm uit komen, met een penlight cell misschien 100 lm.
Voor 800 lm moet je gaan denken aan een Cree XML LED. En die krijg je niet voor $7.19.
Die Q5 slaat trouwens op de 'bin' waar een bepaalde soort LED uit komt. Q5 is beter dan Q4 en die is weer beter dan P4 b.v. En R2 is beter dan Q5 en R5 is beter dan R2. Beter in de zin van: hogere efficiency, ofwel: meer licht bij dezelfde vermogensopname.
Er staat hier trouwens nergens om welke LED het hier gaat. Misschien een Cree XP-G.Goud kan je niet bijdrukken![]()
Opnieuw die telefoonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dies met alle extra zooi wel iets duurder he..?
Wat zal ik morgen eens gaan uitzoeken en hier melden...?![]()
![]()
, ze hebben bij die van 147 de package veranderd, dus ik denk dat hij daarom geannuleerd is (ze verkopen nu ook de wit met zwarte). Maar ik geloof dat ik maar voor de andere advertentie ga
Ik probeer het gewoon nogmaals
Deze is wel baas: http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html vanwege die foto.
Then you know they've got game, if ya know what I mean.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Probeer eerst die andere nogmaals.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:37 schreef shiznuts het volgende:
Deze is wel baas: http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html vanwege die foto.
[ afbeelding ]
Then you know they've got game, if ya know what I mean.
Gisteren was daar 1 package en 1 keur beschikbaar, dat is dus vannacht veranderd, denk dat dat de reden van annuleren was (maar zeker ben ik niet). Kreeg een mailtje van geen stock maar dat lijkt eerder gewoon standaard
t is dat ik geen foon nodig heb, maar voor iemand waarvan zn galaxy S2 stuk is gegaan, en die geen verzekering heeft, is het zeker een goeie vervanger volgens mij.
kun je makkelijk een jaartje mee vooruit denk ik.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
In opvolging van post: http://forum.fok.nl/user/history/327191
Response DX:Mijn reactie:quote:Dear customer,
Very sorry for you and really need your understanding,but the item is worthing the price,could these item be used ?Or just useless,we do not force you to buy the bag,but now you are angry about the bag,we just said it is a lucky bag,not a sepecific item bag.If you do not satify it at last,I will apply a partial refund for you,but the process time is long,please kindly wait.
PhebeDX reactie:quote:Dear Phebe
I can live with "useless" stuff, but i can not live with the less discount you gave.
IF the items are worth 70 dollar (witch i think is a very high estimate!) then i got 28% discount.
You offer between 55-60% discount (at selling add).
So: 55% (prommised discount) - 25(given discount) = 30%
So a reimbursement to my paypal of ATLEAST 30%, seems very legitimated to me.
Greetings,
RobertMijn reactie (beetje greedie zijn magquote:Dear customer,
You want us to refund you 17.12USD,right?
I have to apply for you from the leader,please kindly wait a week.
Phebe)
DX reactie:quote:Dear Phebe,
Agreed, 17.12 USD refund.
Waiting for the refund.
Greetings,
RobertMijn reactie:quote:Dear customer,
The leader said no way to refund,what should I do?
PhebeDx reactie (nu mogen/kunnen ze wel de prijs prijsgevenquote:Refund, just try again or ask Tiffany to respond here self (on the forums to).
Or give me another option...
Very last chance on DX, then i will take futher actions against dealextreme (Paypal will be intrested i think...).?):
Laatste ticket r.i. DX, ik heb nu echt mijn geduld getoondquote:Dear customer,
I will state the true price for you,please do not worry.
R4: Sku 8119234 11.55USD
R4: Sku 2024826 11.44USD
Angry bird: Sku 3265965 13.20USD
Keyfinder: sku 3293046 15.62USD
laser: sku 10107544 22.45USD
Now the total is 74.26USD,So the price is I check from the each sku.Really find many places,at last I find them.
It is a unclear description result your unsatisfied,but we told you before you buy,it is not clear what items will be packed in the bag,so it is a lucky bag,but the how lucky I really do not know you are,maybe it is not lucky as you expect.
How about just let it go because it is the true price more than the selling price.
Phebe:
1 van de 18 dollar bags is al gerefundquote:"It’s not just about luck, we promise you that all the items in the bags are great gifts!"
Here the description states its not about luck.
These are last selling prices of DX (found by waybackmachine website):
57 dollar bag:
8119234: $10.50
2024826 $10.40
3265965 $12.00
3293046 $14.20
10107544 $20.41
Total: $67.51
I found 15 people online so far that are also not happy with there bag. They say they did not buy this if only 10 dollar (or less) discount.
Tomorrow i will call paypal and ask them to advice me on how to get back on you the best.
I am a relly nice guy, you see that in the amount of tickets i make before i hand over the case. Please dont drive me to the place where you are getting me to now... When you got me there i wont stop till i get my right.
You promissed 126 dollars on items, now i will either a refund OR you refund me or i call in paypal (violation of rules, selling prohibited items).
You play hard to get, so will I.
Have a nice day,
Robert, die andere ga ik maar niet achteraan
....
M'n Aurora van Mistertao is al 6 dagen geleden geshipt maar ik kan em nog steeds niet tracken, is dat normaal bij EMS, of doe ik iets verkeerd?![]()
Tracking kan een dag of 6 duren voordat het werktquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef Helly het volgende:
M'n Aurora van Mistertao is al 6 dagen geleden geshipt maar ik kan em nog steeds niet tracken, is dat normaal bij EMS, of doe ik iets verkeerd?, anders even een berichtje ri misterTao
You go get 'em!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
In opvolging van post: http://forum.fok.nl/user/history/327191
[..]Hier was 'ie 22e geaccepteerd in Hong Kong, 23e in Shanghai en (eer)gisteren in Beijing.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef Helly het volgende:
M'n Aurora van Mistertao is al 6 dagen geleden geshipt maar ik kan em nog steeds niet tracken, is dat normaal bij EMS, of doe ik iets verkeerd?
China Post dan weliswaar (heb het idee dat HK Post best sneller is de laatste tijd).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zeker wetenquote:, denk dat paypal het wel leuk vind om te weten dat DX offers illigaal spul verkoopt... Straks maar eens bellen of ik rechten heb
Kun je bij BIC geen recommender invullen als je meerdere producten koopt? Ik wou eerst even een USB hub kopen , toen kon ik een recommender invullen , maar toen ik er nog een paar sleutelhangers en een
SD bij , en toen kon ik er geen meer invullen. Misschien omdat ik 60 cent korting kreeg?![]()
Zou niks moeten uitmaken. Zorg ervoor dat je niet ingelogd bent, anders kun je geen recommender opgeven.
Dat was em! Te laat...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:16 schreef shiznuts het volgende:
Zorg ervoor dat je niet ingelogd bent, anders kun je geen recommender opgeven.![]()
![]()
Ja natuurlijk telefoon out of stock...
We have refund your money to your balance..![]()
Heb er nu maar eentje van een hele dollar duurder genomen met dezelfde acc.![]()
Hij schijnt nogal gewild te zijn..![]()
Zal je net zien dat het erop neer komt dat ik enkel het hoesje krijg....
[ Bericht 13% gewijzigd door Zolderkamer op 27-06-2012 11:37:33 ]![]()
Welke telefoon?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja natuurlijk telefoon out of stock...
We have refund your money to your balance..![]()
Heb er nu maar eentje van een hele dollar duurder genomen met dezelfde acc.![]()
Hij schijnt nogal gewild te zijn..![]()
Zal je net zien dat het erop neer komt dat ik enkel het hoesje krijg....![]()
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
De Jiayu g2quote:
Leuke overstap ook.... van een Nokia 2710 naar een raket...Kreeg het mailtje vannacht... heb dus maar direct een andere uitgezocht (156 stuks op voorraad)quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Opnieuw die telefoon, ze hebben bij die van 147 de package veranderd, dus ik denk dat hij daarom geannuleerd is (ze verkopen nu ook de wit met zwarte). Maar ik geloof dat ik maar voor de andere advertentie ga
Ik probeer het gewoon nogmaals
[ Bericht 5% gewijzigd door Zolderkamer op 27-06-2012 12:11:34 ]![]()
DE FOK! telefoonIk heb hem gisteren in het wit besteld bij de verkoper die hem met goodies voor 158 heeft staan. Tot op heden nog niet geannuleerd dus ik ben benieuwd.
![]()
Mooie telefoontjes, en mooi ook dat je ze normaal in Nederland kan gebruiken. Apps als bijvoorbeeld Whatsapp zijn ook gewoon makkelijk te downloaden en te gebruiken? Niemand die daar problemen mee ondervind?![]()
Ja die zijn gewoon via Google Play te downloaden , en mocht je zo'n Chinese versie van Android hebben met zon raar toetsenbord , kun je hem met je PC in 5 minuten flashen naar een Nederlandse versie. Lang leven Android!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef MeesterBier het volgende:
Mooie telefoontjes, en mooi ook dat je ze normaal in Nederland kan gebruiken. Apps als bijvoorbeeld Whatsapp zijn ook gewoon makkelijk te downloaden en te gebruiken? Niemand die daar problemen mee ondervind?![]()
Ik ook.. erg leuk om te zien dat er nu al 4 naar NL onderweg zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:11 schreef Miffy1 het volgende:
DE FOK! telefoonIk heb hem gisteren in het wit besteld bij de verkoper die hem met goodies voor 158 heeft staan. Tot op heden nog niet geannuleerd dus ik ben benieuwd.
Dat is nog even afwachten... Denk dat Shiznuts hem als eerste binnen heeft... Maar het is gewoon android (4.0) dus zou geen probleem moeten zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef MeesterBier het volgende:
Mooie telefoontjes, en mooi ook dat je ze normaal in Nederland kan gebruiken. Apps als bijvoorbeeld Whatsapp zijn ook gewoon makkelijk te downloaden en te gebruiken? Niemand die daar problemen mee ondervind?
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 27-06-2012 12:52:30 ]![]()
Ik ben erg benieuwd , ook qua snelheid , ik wil er ook wel een
Maar ik heb al een Galaxy S2 waarvan ik blijkbaar veel geld had kunnen besparen..![]()
![]()
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...![]()
Goede adres opgegeven? Zéker niet aangekomen? Mocht het na 40 dagen niet aangekomen zijn refund aanvragen , indien ze weigeren via PayPal regelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Yngwie het volgende:
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...![]()
Ja, de foto op BIV van het pakketje laat absoluut het juiste adres zien. En nee, geen pakketje gekregen, ook geen briefje dat er niemand thuis was (hoewel d'r overdag meestal wel iemand thuis is)... *zuchtje* Nog nooit problemen gehad, maar zul je altijd zien als er iets in zit wat ik eigenlijk nodig heb als cadeautje
En shit, heb het grootste gedeelte van het bedrag met tegoed van BIC betaald, maar een klein stukje restbedrag via PayPal![]()
![]()
Vandaag mijn creditcard houder ontvangen van BIC, 15-6 besteld![]()
Fijn ding
Tevens is dit sneller dan mijn t-shirt die ik nog niet ontvangen heb van Zavvi (uit Engeland) besteld op 13-6.![]()
Dan heb jij al veel geluk gehad!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Yngwie het volgende:
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...
Weet dat die briefjes van de douane er verschillende weken over doen... Misschien ligt het dus toch bij de douane.jaja, en azo...![]()
Volgend item..?? 4,2 meter met motor.....![]()
![]()
Jammer dat die shipping zo duur is...
Misschien wil een chinees hem hierheen varen..?
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 27-06-2012 13:59:23 ]![]()
Hebben jullie dat ook , dat wanneer je een diesel geluid ( van een busje hoort ) of dat je even verder op hoort dat er post door de brievenbus word gegooid je naar het raam gaat om te kijken of het voor jou is?
![]()
Shiz (toch?) is je quadcopter al verzonden?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Ryan93 het volgende:
Hebben jullie dat ook , dat wanneer je een diesel geluid ( van een busje hoort ) of dat je even verder op hoort dat er post door de brievenbus word gegooid je naar het raam gaat om te kijken of het voor jou is?
Maar even een vraag,
Ik heb bij BIC iets besteld en betaald via paypal, ik had ¤0,40 cent te weinig overgemaakt, maar nu staat bij paypal dit: Betaling Aan
Buyincoins Inc
In behandeling tot 3 jul 2012
wordt het geld nu pas 3 juli overgemaakt of wat en is die 40 cent een probleem?![]()
heuy 4 paketjes erbij =D volgens mij de 18e verstuurd.. terwijl de 7e ook al 2 waren verstuurd maar nog niet zijn aangekomen![]()
![]()
Waar staat de shipping cost? Die is namelijk veel goedkoper dan hier in NL.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Zolderkamer het volgende:
Volgend item..?? 4,2 meter met motor.....![]()
![]()
Jammer dat die shipping zo duur is...
Misschien wil een chinees hem hierheen varen..?Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die aankomt, met een vrachtwagen?
![]()
Was eigenlijk opzoek naar een losse motor... (3,5pk) weegt 12kg, De goedkoopste is incl. shipping ongeveer $330,-quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar staat de shipping cost? Die is namelijk veel goedkoper dan hier in NL.Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die aankomt, met een vrachtwagen?
Het gewicht van die boot (4,20) schat ik op zo'n 110-130kg maar ze zijn niet heel zuinig met het spul, want op de foto zitten krassen van het gesleep ermee (een bok is ze te duur wss) geloof dat het totaal iets boven de $1000,- zat..
Wel leuk voor je bezorger idd....Ik zou er niet eens aan beginnen.... gokje... 600mAhquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang zou die meegaan?
"Battery Type: Li-ion; Voltage: 3.7V; Capacity: 1800mAh."
"geen" merk accus uit china...![]()
![]()
Mooi om te horen dat er een refund gegeven is. Ben ook al met dx bezig over mijn lucky bag. Hopen dat ik het verschil kan terug krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
In opvolging van post: http://forum.fok.nl/user/history/327191![]()
Ik dacht dat dat een zwembad was en je met motor pomp bedoeldequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Was eigenlijk opzoek naar een losse motor... (3,5pk) weegt 12kg, De goedkoopste is incl. shipping ongeveer $330,-
Het gewicht van die boot (4,20) schat ik op zo'n 110-130kg maar ze zijn niet heel zuinig met het spul, want op de foto zitten krassen van het gesleep ermee (een bok is ze te duur wss) geloof dat het totaal iets boven de $1000,- zat..
Wel leuk voor je bezorger idd....![]()
![]()
Hij is iig waterdicht........quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een zwembad was en je met motor pomp bedoelde![]()
![]()
![]()
Voor post hieronder:Je kunt als je "checkout with paypal" doet, je bedrag toch niet meer aanpassen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Ik heb bij BIC iets besteld en betaald via paypal, ik had ¤0,40 cent te weinig overgemaakt, maar nu staat bij paypal dit: Betaling Aan
Buyincoins Inc
wordt het geld nu pas 3 juli overgemaakt of wat en is die 40 cent een probleem?![]()
Tuurlijk maakt die 40 cent niet uit.... maar dan moet je niet verwachten dat ze verder iets met die order gaan doen....![]()
(wss heb je de kans tot 3 juli om de rest bij te storten...)
[ Bericht 18% gewijzigd door Zolderkamer op 27-06-2012 17:54:46 ]![]()
Buyincoins Inc
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Buyincoins Inc
wordt het geld nu pas 3 juli overgemaakt of wat en is die 40 cent een probleem?Je valt in de herhaling. Ik denk dat een ticket de oplossing is.quote:[b]
Buyincoins Inc
![]()
Laat ff weten als je die tas binnen hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef Tjado het volgende:
Phew ik sta nog in de lijstmoet m'n postcount hier maar weer eens opkrikken (*kuch* bij deze *kuch*).
Koop de laatste tijd meer via eBay dan via de bekende china sites, scheelt vaak toch weer een paar centenoverzichtje van de laatste maand ongeveer:
Smartcover voor m'n Galaxy Tab (geen China tablet, sorry) Prima kwaliteit, dingen zijn hier onbetaalbaar. Krijgt er nog een stylusje, screen protector en een doekje bij ook
hoes past perfect en stevig. Meteen nog een besteld voor iemand anders.
Camera Schoudertas (voor DSLR) Simpel, klein, en precies waar ik naar op zoek wasvoor die prijs kan het niet mis gaan. Is nog niet binnen, nog geen oordeel verder.
Heb ook een nieuwe autosleutel besteld, die van mij was beschadigd en het knopje werkte niet meer goed. Voor 7$ op ebay een nieuwe behuizing
En verder nog wat kleine dingetjes, kabeltjes, adapter ringetje voor m'n cam, etc.
Wil weten wat erin kan en of het iets is.
Zou een D5100 er ook in passen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Yngwie het volgende:
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...Er is geen refund gegeven voor de 57 dollar bag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef fissure het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat er een refund gegeven is. Ben ook al met dx bezig over mijn lucky bag. Hopen dat ik het verschil kan terug krijgen.
Alleen voor de 18 dollar bag waar ik maar 1 v/d 2 van ontvangen had.Dat noemt men een uitgestelde betaling (en wordt dus eerst van jou rekening geincasseerd. Paypal schiet niet voor tot ze wat vertrouwen hebben, eerst een aantal bestellingen doen dus).quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Buyincoins Inc
wordt het geld nu pas 3 juli overgemaakt of wat en is die 40 cent een probleem?Geen idee, wellicht later nog eens proberen. Hoe weet je dat je 40 cent tekort hebt overgemaakt? Lijkt met gek met auto checkout... (wel rekening gehouden met euro/dollar?)quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef pazara het volgende:
gvd![]()
waarom doet die password aanvraag ding niet bij bic?
Gefeliciteerdquote:ik gebruik gmailMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die ziet er wel leuk uit ja? Waar kan je die halen? Zijn er ook engelse specs?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De Jiayu g2
Leuke overstap ook.... van een Nokia 2710 naar een raket...
[..]
Kreeg het mailtje vannacht... heb dus maar direct een andere uitgezocht (156 stuks op voorraad)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Lees eens goed de quote die je net plaatst...............quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:06 schreef relativity het volgende:
[..]
Die ziet er wel leuk uit ja? Waar kan je die halen? Zijn er ook engelse specs?![]()
![]()
Ga je nou aan ons vragen of ie er leuk uitziet..?![]()
Tip: lees de OP en de laatste paar topics eens door en google chrome kan vertalen..
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Zolderkamer op 27-06-2012 19:42:37 ]![]()
Die telefoon lijkt me ook wel wat
Hoeveel weegt ie?
Edit: 163gram zie ik
Wat bedoelt mistertao met 'Ago after black white' ?
[ Bericht 9% gewijzigd door AnimeFan op 27-06-2012 20:00:47 ]![]()
Verwijder je cookie's eens , helpt mij bij mij ook wel eens bij BICquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef pazara het volgende:
gvd![]()
waarom doet die password aanvraag ding niet bij bic?![]()
ik gebruik gmail![]()
![]()
grote bestelling bij BIC
2 x Bike Bicycle Car Flash LED Tire Wheel Spoke Light
$1.93 $1.93
New Bike Bicycle Plastic Water Bottle Holder Cage Rack
$1.45 $1.45
Easy Opener Lemon Orange Peeler Slicer Cutter Plastic
$0.98 $0.98
Knife Sharpener Stone AbraderTwo Grinding Wheels
$0.99 $0.99
Wireless Cycle Computer Bike Bicycle Meter Speedometer
$7.18 $7.18
Ultrasonic Electronic Pest Mouse Bug Mosquito Repeller
$3.68 $3.68
Personal Portable Guard Safety Security Alarm Keychain
Color - Sky Blue
$2.55 $2.55
50 x AG13 LR44 SR44 L1154 357 A76 Button Cell Battery
$2.69 $2.69
New Kitchen Helper Garlic Press Peeler Garlic Twist Box
$2.18 $4.36
Bike Bicycle Repair Rubber Tire Tyre Patch 48 Patches
en trouwens,
die kortingscode werkt niet bij mij
en hoe kan ik bij paypal via overschrijving geld storten op mijn paypal?
[ Bericht 2% gewijzigd door pazara op 27-06-2012 20:47:59 ]![]()
Wat? 8%SUMMER niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:25 schreef pazara het volgende:
[..]
en trouwens,
die kortingscode werkt niet bij mij
Die is dan ook tot 6 juli geldig, dus vraag me dan ook af waarom er een melding komt dat een coupon niet zou werken, gaat vast over eentje uit de OP ofzo. Anders is er altijd nog de recommendertruc die áltijd goed is voor 5% off. Een beetje hendig sjiek doen mensen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik had die van tokko gebruikt en die deed het niet.
die van tokko staat op pagina 5 of 6.
maar hoe kan ik bij paypal via overschrijving geld storten op mijn paypal?![]()
Staat vrij duidelijk aangegeven op de PayPal website.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef pazara het volgende:
maar hoe kan ik bij paypal via overschrijving geld storten op mijn paypal?![]()
Ga naar Paypal en log je in.
Ga naar weet ik veel hoe dat heet, mijn Paypal is in het Duits: 'Geld einzahlen'.
Daar staan de instructies.
Had je dit niet zelf kunnen bedenken?
Ok, ik denk er heftig over na om ook dit telefoontje aan te schaffen.
Wie is mijn recomendant? En hoe gaat het verder als ik bij Mister Tao bestel hebben we daar ook korting?![]()
Kijk even in de signature van Tokko1. Verder stelt het gerust dat die verkoper een foto heeft met een berg van die toestellen... Dus idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Thorical het volgende:
Wie is mijn recomendant? En hoe gaat het verder als ik bij Mister Tao bestel hebben we daar ook korting?
Hier nog een keer voor de mensen met vragen erover een overzichtje om jezelf in te lezen:
› Officiële site: http://ejiayu.com/Product-5.html
› CNET beeldgalerie: http://detail.zol.com.cn/(...)1541_4_p323591.shtml
› Samenvatting: www.chinaphonereview.com/jiayu-g2
On another note @ Bobbernaut: ja, de quadcopter is onderweg.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 27-06-2012 22:03:16 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
soms wordt je t poepziek dat die jeugd altijd maar denkt dat een forum bestaat uit lui die er voor hun rondhangen om antwoorden te geven die ze zelf op google of op dat zelfde forum hadden kunnen vinden.
stelletje kanslozen ook die generatie
en dan nog pissed zijn vaak ook als je niet meteen het juiste antwoord geeftLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Klopt. We leven in een tijd dat mensen lui zijn en zich als babyvogeltjes alles voorgekauwd willen krijgen en er niets voor hoeven te doen. Daarom heb ik, toen ik nog crew was, ook het volgende in de topicpointer gezet:'t Is vrij vermoeiend als er steeds weer dezelfde vragen komen, of mensen met vragen komen waar ze het antwoord zelf makkelijk genoeg zouden moeten kunnen vinden. Ook ontbreekt het aan 'common sense' lijkt het.quote:Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Mensen die wat willen weten, zoek eerst eens door de geschiedenis van deze topicreeks.
› http://www.google.nl/sear(...).nl+chinese+webshops + je zoekterm(en)
› http://zoeken.fok.nl
Dan is er ook altijd nog www.google.nl
Doe dat a.u.b. eerst. We zijn altijd bereid te helpen in principe, maar alleen als je eerst bereid bent zelf er een beetje energie in te stoppen. We zijn hier geen klantenservice en je bent geen koning(in).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
indeed
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
hihihihi ik ben ook jeugd (14)
jij hebt dan ook voldoende domme vragen gesteld
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef mickeyD het volgende:
jij hebt dan ook voldoende domme vragen gesteld
Waarom kom ik niet op zo'n simpel idee om zo'n lijstje te maken...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier nog een keer voor de mensen met vragen erover een overzichtje om jezelf in te lezen:
› Officiële site: http://ejiayu.com/Product-5.html
› CNET beeldgalerie: http://detail.zol.com.cn/(...)1541_4_p323591.shtml
› Samenvatting: www.chinaphonereview.com/jiayu-g2![]()
....
Wie wil er iets drinken..?![]()
![]()
dat doe ik ook, maar als ik via mijn abn amro geld wil overmaken, naar paypal, moet ik toch de gegevens van paypal invullen ofniet?als ik die gegevens invul op mijn abn dan zegt die dat die niet geldig zijn,ik heb accepgiro geprobeerd en die deed het ook niet.of moet ik buitenlandse overboeking selecteren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef shiznuts het volgende:
Ga naar Paypal en log je in.
Ga naar weet ik veel hoe dat heet, mijn Paypal is in het Duits: 'Geld einzahlen'.
Daar staan de instructies.
Had je dit niet zelf kunnen bedenken?![]()
Waarschijnlijk doe je zelf gewoon iets verkeerd. Als je dat niet wilt geloven: leg de schuld bij óf ABN óf Paypal en ga daar verhaal halen. Of geef me je netbankinglogin, dan fix ik het wel ff voor je natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef pazara het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar als ik via mijn abn amro geld wil overmaken, naar paypal, moet ik toch de gegevens van paypal invullen ofniet?als ik die gegevens invul op mijn abn dan zegt die dat die niet geldig zijn,ik heb accepgiro geprobeerd en die deed het ook niet.of moet ik buitenlandse overboeking selecteren?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Denken is soms erg moeilijk lijkt het wel..... pfffffquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef pazara het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar als ik via mijn abn amro geld wil overmaken, naar paypal, moet ik toch de gegevens van paypal invullen ofniet?als ik die gegevens invul op mijn abn dan zegt die dat die niet geldig zijn,ik heb accepgiro geprobeerd en die deed het ook niet.of moet ik buitenlandse overboeking selecteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shizz is mij ook altijd voor.....![]()
![]()
klopt, maar er komen nog verzendkosten bijquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is dat nu alleen het blik? 0,24 Dollarcent is wel erg goedkoop![]()
Je kan altijd als recommender bij MisterTao als recommender invullen: chinesewebshopsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Thorical het volgende:
Wie is mijn recomendant? En hoe gaat het verder als ik bij Mister Tao bestel hebben we daar ook korting?![]()
Opnieuw een refund beloofd door DX (voor de 58 dollar bag), krijg 30% terug (en dit keer echt hoop ik).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
als vandaag die bag 3 niet komt, dan ga ik er vanuit dat de douane hem vasthoud..
jammer maar helaas..
dat wordt ook nog eens belasting betalen.. (over $143)
of er zitten "illegale" artikelen in.
dat ding is al vanaf de 20e niet meer veranderd van status te amsterdam..
we zijn onderhand een week verder..
nou is tante post niet altijd de snelste, maar een week van A'dam naar hier is wel erg langzaam.
zal hem maar zelf ff inkoppen: nee, ze komen niet op de fiets
maar niet de pakketjesboer
ja, wat door de brievenbus kan hier wel ja.. verder niets hoor, die gast hier komt nog met zn bus voor iets van 10x10cm als t aangetekend is.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gefeliciteerd, je wordt oud! Oude mensen gaan over jongen mensen zeiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef mickeyD het volgende:
soms wordt je t poepziek dat die jeugd altijd maar denkt dat een forum bestaat uit lui die er voor hun rondhangen om antwoorden te geven die ze zelf op google of op dat zelfde forum hadden kunnen vinden.
en dan nog pissed zijn vaak ook als je niet meteen het juiste antwoord geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bij Dr Phil op TV; Luie jongeren, te lui om te werken of zelfs adem te halen die op hun 30e nog bij hun ouders wonen, lol.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ZOU ER GIF INZITTEN?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef pazara het volgende:
[..]
0hoe bestel je daar?
100 blikjes voor 24 euro is wel goedkoop
EN HET IS CAPSLOCKDAY.![]()
Ben jij het broertje van Bobbie de Newbie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef pazara het volgende:
[..]
0hoe bestel je daar?
100 blikjes voor 24 euro is wel goedkoop![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Bobbie de Newbie?![]()
Nee, deze gast is vele malen ergerquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Bobbie de Newbie?![]()
![]()
helemaal niemand een bag ontvangen deze week???
kan toch haast niet.. er waren er zat onderweg toch?
of durven jullie niet te zeggen wat je ontvangen hebt aan crap?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
omgquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef mickeyD het volgende:
of durven jullie niet te zeggen wat je ontvangen hebt aan crap?![]()
Ben ik weeeeeer al m'n US - -> EU plugs kwijt![]()
hoeveel zou ik er nou al gehad hebbenoveral wordt er wel eentje bij geleverd
Ja.![]()
soms wordt je t poepziek dat die jeugd altijd maar denkt dat een forum bestaat uit lui die er voor hun rondhangen om antwoorden te geven die ze zelf op google of op dat zelfde forum hadden kunnen vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef mickeyD het volgende:
of durven jullie niet te zeggen wat je ontvangen hebt aan crap?
en dan nog pissed zijn vaak ook als je niet meteen het juiste antwoord geeft![]()
WTF! En nu? Wat kan ik het beste invullen om extra kosten te vermijden? Eerste keer dat ik dit krijg...quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef mickeyD het volgende:
als vandaag die bag 3 niet komt, dan ga ik er vanuit dat de douane hem vasthoud..
jammer maar helaas..
dat wordt ook nog eens belasting betalen.. (over $143)
of er zitten "illegale" artikelen in.
dat ding is al vanaf de 20e niet meer veranderd van status te amsterdam..
we zijn onderhand een week verder..
nou is tante post niet altijd de snelste, maar een week van A'dam naar hier is wel erg langzaam.
zal hem maar zelf ff inkoppen: nee, ze komen niet op de fiets![]()
![]()
Ik hoop dat je aan het trollen bent, zo nee, dan vrees ik dat er geen hoop meer voor je is in het leven. Maar goed, toch maar ondanks dat ik beter zou moeten weten probeer ik het nog 1 keer:quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef pazara het volgende:
[..]
en dan nog pissed zijn vaak ook als je niet meteen het juiste antwoord geeft
*Kuch* sommige mensen *kuch* stellen vragen die gemakkelijk te beantwoorden zijn door ze ZELF in google in te typen. Of door de mooie OP van dit topic door te nemen waar hard aan gewerkt is door een hoop mensen. Een hoop kan ook opgelost worden door ZELF na te denken.
Sommige vragen, bijvoorbeeld over onduidelijkheid m.b.t een orderstatus, kunnen wij ook niet beantwoorden. Beter richt je je dan tot de klantenservice van desbetreffende Chinese webshop. Ook dit kan je best zelf inschatten, met behulp van bijvoorbeeld de OP..
Vragen die niet gemakkelijk te beantwoorden zijn met bovenstaande methodes kunnen hier best gesteld worden en daar zal niemand over vallen. Vragen die echter WEL middels eerder genoemde methodes beantwoord kunnen worden, worden niet meer zo op prijs gesteld. Dit komt omdat sommige vragen 100x per topic gesteld werden. Hierna is besloten newbies op o.a. de OP te wijzen. Dit, om de mensen met wat meer ervaring omtrent het onderwerp, die de moeilijkere vragen kunnen beantwoorden dus, anders op een gegeven moment wegblijven uit dit topic of misschien zelfs bepaalde users stelselmatig gaan negeren.
Schnappie?
Ergo; jouw vragen kon je best zelf beantwoorden met een klein beetje moeite, die van mickeyD is gewoonweg legitiem dus zo reageren is nergens voor nodig.
[ Bericht 4% gewijzigd door neo2000 op 28-06-2012 14:10:27 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Gewoon naar waarheid invullen, kijk hier maar even voor meer informatie:quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
WTF! En nu? Wat kan ik het beste invullen om extra kosten te vermijden? Eerste keer dat ik dit krijg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.postnlpakkette(...)ntvangen/buitenland/
Daar gaat je vakantie geld![]()
![]()
En als waarde zeker 300,- dollar opgeven? F*ck it maar! Kijken hun wat er in het pakketje zit? Dan kan ik toch aangeven dat er 8 setjes oordopjes inzitten ter waarde van 44 dollar (35 euro) als realtiegeschenken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:15 schreef jopiede het volgende:
[..]
Gewoon naar waarheid invullen, kijk hier maar even voor meer informatie:
http://www.postnlpakkette(...)ntvangen/buitenland/
Daar gaat je vakantie geld![]()
gewoon wat neerzetten.. werkt bij mij altijd! ( wel op eigen risico.. )
printscreen van je paypal meesturen en klaar! ( of opslaan als .DOC en hem desgewenst aanpassen.. )Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Je moet het bonnetje/paypal afschrift ook in kunnen dienen als bewijs indien nodig.. Als je zegt dat de waarde 20 cent is, gaan ze je niet op je woord geloven. Openmaken, dat zullen ze hoogstwaarschijnlijk sowieso doen. Mocht je een transactie hebben rond dezelfde periode die lager is en waar bijv. geen trackingnummer bij staat o.i.d., dan kan je evt die opgeven. Is natuurlijk niet helemaal legaal en kan je volgens mij vrij duur komen te staan middels een boete.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
En als waarde zeker 300,- dollar opgeven? F*ck it maar! Kijken hun wat er in het pakketje zit? Dan kan ik toch aangeven dat er 8 setjes oordopjes inzitten ter waarde van 44 dollar (35 euro) als realtiegeschenken?Maar goed, dat is het risico van het vak.
Er zijn gevallen bekend van waar men een transactie vanuit paypal gephotoshopped heeft en er mee weg kwam, maar zoals gezegd, als ze je pakken ga je wel nat. Is vast wat terug te vinden over boetes etc op websites uit de OP.
Edit: wat Revpolen zegt dus.
Common sense is my super power. What's yours?
Terug laten sturen en claimen dat dingquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
WTF! En nu? Wat kan ik het beste invullen om extra kosten te vermijden? Eerste keer dat ik dit krijg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geloof me dat is het beste....
Hoeveel laten ze je betalen anders?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Terug laten sturen en claimen dat dingGeloof me dat is het beste....
![]()
Het gaat om een ''lucky'' bag, dus niet om de invoerrechten maar om de inhoudquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoeveel laten ze je betalen anders?
Ook wel een paar keer over nagedacht, wat het probleem is dat je niet weet hoeveel ze als waarde hebben aangegeven op het pakketje. Had ooit iets van 24 euro, had zarmark op het pakketje 20 dollar aangegeven...Kon mezelf wel voor m'n kop slaan, direct 18 euro toeslagquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:27 schreef revpolen het volgende:
gewoon wat neerzetten.. werkt bij mij altijd! ( wel op eigen risico.. )
printscreen van je paypal meesturen en klaar! ( of opslaan als .DOC en hem desgewenst aanpassen.. )![]()
Opzich is het misschien daarom een goed idee zoals bij BIC foto van pakketje --> aangeven hoeveel zij als waarde op het pakketje schrijven![]()
hier ook, zelfde formulier..quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff paypay factuur uitdraaien en 143 43 euro van maken maar? op de gok?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Je betaalt boven de 22 euro toch al invoerrechten enzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hier ook, zelfde formulier..
ff paypay factuur uitdraaien en 143 43 euro van maken maar? op de gok?![]()
ik zorg altijd dat mijn schoenen onder de 22,- zitten.. vaak zetten die chinese er 12USD op..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ook wel een paar keer over nagedacht, wat het probleem is dat je niet weet hoeveel ze als waarde hebben aangegeven op het pakketje. Had ooit iets van 24 euro, had zarmark op het pakketje 20 dollar aangegeven...Kon mezelf wel voor m'n kop slaan, direct 18 euro toeslag![]()
Opzich is het misschien daarom een goed idee zoals bij BIC foto van pakketje --> aangeven hoeveel zij als waarde op het pakketje schrijven
maar hou het wel altijd redelijk!! dus niet op pakketje 5USD zetten als er voor 200,- inzit!!
op de car DVD speler stond 50USD.. de DHLman vroeg waarom ik zo moest lachen toen ik 23,- moest betalen.. ik vertelde het hem, toen ging die ook lachen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
lullige is, je kunt wel invullen, 5x oordopjes, maar voor t zelfde geld weegt dat pakket 12 kilo
we weten helemaal niets
niet wat er op staat aan waarde
hoe groot het is
wat het weegt
waarom specifiek deze pakketten er uit gevist worden ineens?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik krijg heel veel pakjes van DHL uit china met veel verschillende waarde's maar ik moet altijd tussen de 60-70 euro betalen , is dit niet normaal dus..?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:44 schreef revpolen het volgende:
de DHLman vroeg waarom ik zo moest lachen toen ik 23,- moest betalen.. ik vertelde het hem, toen ging die ook lachen![]()
Hoeveel wegen 2 flashcards, een angrybird hoesje, een mp4-speler en een headphone?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef mickeyD het volgende:
lullige is, je kunt wel invullen, 5x oordopjes, maar voor t zelfde geld weegt dat pakket 12 kilo
we weten helemaal niets
niet wat er op staat aan waarde
hoe groot het is
wat het weegt
waarom specifiek deze pakketten er uit gevist worden ineens?Hij zórgt ervoor dat het niet normaal is bij hem. Da's wat anders en nog strafbaar ook dus, dus oppassen. Kweet ook niet of het slim is om dat te gaan rondbazuinen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:59 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel pakjes van DHL uit china met veel verschillende waarde's maar ik moet altijd tussen de 60-70 euro betalen , is dit niet normaal dus..?
Verdomd op het pakje zet de Chinees altijd 50$ , altijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Hij zórgt ervoor dat het niet normaal is bij hem. Da's wat anders en nog strafbaar ook dus, dus oppassen. Kweet ook niet of het slim is om dat te gaan rondbazuinen.Valt niet op.
![]()
![]()
zo, opgegeven dat het "speelgoed" KOOPzending betreft (meer zal er niet in zitten gok ik)
waarde: ¤34
dus zal wel wat moeten betalen, Hun blij, ik iets minder.. maar het is beter dan heel veel betalen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mickeyD op 28-06-2012 17:25:53 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
blijft raar dat precies DEZE pakketten er uit gevist worden, dus ik vermoed dat ze iets groter zijn dan zo'n grijze bubbelbag..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoeveel wegen 2 flashcards, een angrybird hoesje, een mp4-speler en een headphone?
misschien toch gewoon een heli ofzo (of een heulllll groot angry birds kussen)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Jammer dat 't geen inflatable is, dat was even iets makkelijker opbergen geweest en had ik 'm nog wel overwogenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar staat de shipping cost? Die is namelijk veel goedkoper dan hier in NL.Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die aankomt, met een vrachtwagen?
Mijn UI is:
Die hebben ze ook op taobao....quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jammer dat 't geen inflatable is, dat was even iets makkelijker opbergen geweest en had ik 'm nog wel overwogen![]()
Alleen betwijfel ik of ze een inflatable motor erbij hebben...![]()
![]()
Krijg net een mailtje dat mn pakketje verzonden is, kijk ik op PostNL site (met de link die ze me gegeven hebben)
Staat er Bezorgdatum: Vandaag 12.30-16.30.
En dan bij Zending status: Sorteercentrum
like wtf?! (tis een legale zending binnen nederland..)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil een verklaring!
Bel, mail of twitter ze...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij is van de lopende band in een net met pakketjes etende spinnen gevallen, deze spuugen ze daarna weer uit in het hok met neushorens die ze vertrappen. Dus als je pakketje tussen nu en een week plat en nat binnen komt dan weet je hoe dat komt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
Krijg net een mailtje dat mn pakketje verzonden is, kijk ik op PostNL site (met de link die ze me gegeven hebben)
Staat er Bezorgdatum: Vandaag 12.30-16.30.
En dan bij Zending status: Sorteercentrum
like wtf?! (tis een legale zending binnen nederland..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz, is je telefoon al verzonden/opgedoken op de tracking? Die van mij zal morgen wel besteld worden/zijn, geen status verandering bij mister tao vanacht.
De 140 dollar bag is nog niks van vernomen (zelfs niet op de tracking) en mijn keramische messen hebben het zelfde lot ondergaan ben ik bang, ondertussen al 60 dagen onderweg (was net te laat voor een claim). Dus gelukkig ook daar aan de grillen van DX overgeleverd
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 28-06-2012 22:56:53 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hehe, gewoon nooit iets bij DX bestellen, kun je ook geen problemen met ze hebben.
En als het goed is, is 'ie maandag hier. Nee, geintje. Was op voorraad en zou zodra de betaling binnen was meteen de deur uit kunnen werd me verzekerd. De betaling is inmiddels al een dag ofzo binnen, maar ze hebben er geen haast mee blijkbaar. Als ze liegen, fok ik ze op jonguh! Jwt.Nobody messes with the Shizzard. Ik kan wel om tracking vragen, maar dan weet je toch dat ze alvast een label op een pakketje plakken en tracking aanmelden en aan je doorgeven, maar de boel nog niet de deur uit doen. Als het van hen uit komt, dan kun je er tenminste redelijk van op aan dat het ook weg is.
We shall see. Mocht 'ie in het weekend nog niet weg zijn, dan is het simpel, klaar en uit en dan halen we er ook wel een via Tao'tje. Omweg en gedoe, maar ietsjes goedkoper en dan misschien toch de witte.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is dan wel de zwart met witte, de gehele witte staat niet op Taobaoquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, gewoon nooit iets bij DX bestellen, kun je ook geen problemen met ze hebben.
En als het goed is, is 'ie maandag hier. Nee, geintje. Was op voorraad en zou zodra de betaling binnen was meteen de deur uit kunnen werd me verzekerd. De betaling is inmiddels al een dag ofzo binnen, maar ze hebben er geen haast mee blijkbaar. Als ze liegen, fok ik ze op jonguh! Jwt.Nobody messes with the Shizzard. Ik kan wel om tracking vragen, maar dan weet je toch dat ze alvast een label op een pakketje plakken en tracking aanmelden en aan je doorgeven, maar de boel nog niet de deur uit doen. Als het van hen uit komt, dan kun je er tenminste redelijk van op aan dat het ook weg is.
We shall see. Mocht 'ie in het weekend nog niet weg zijn, dan is het simpel, klaar en uit en dan halen we er ook wel een via Tao'tje. Omweg en gedoe, maar ietsjes goedkoper en dan misschien toch de witte.
Ach so. Volgens mij bestaat 'ie niet.Alleen als digitale render.
![]()
Het hoesje ligt dus al bij Mistertao....
Wel netjes dat ze een foto maken voor dat het verder verpakt word..![]()
Hoop dat het het gekreukelde komt van het plastic wat eromheen zit...![]()
![]()
Iemand die toevallig een leuke laser weet die wél gewoon werkt en sterk is? ik ben het wel beu nu met nieuwe bestellen.![]()
Nee, want die mag je heul niet hebben in Nederlandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:32 schreef Xetran het volgende:
Iemand die toevallig een leuke laser weet die wél gewoon werkt en sterk is? ik ben het wel beu nu met nieuwe bestellen.![]()
Gewoon even puur ter interesse: wat moet je eigenlijk met zo'n sterke laser? Dat je een rode laser gebruikt bij presentaties kan ik me iets bij voorstellen en dat je zo'n goedkoop ding gebruikt om katten te pesten kan ik me ook nog indenken, maar verder nut van zo'n dingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:32 schreef Xetran het volgende:
Iemand die toevallig een leuke laser weet die wél gewoon werkt en sterk is? ik ben het wel beu nu met nieuwe bestellen.
Don't let my username fool you...![]()
Mocht de bag worden opgemaakt en er zit iets anders in dan gemeld op het formulier. Dan geef je toch gewoon die chinees de schuld dat hij het verkeerde gestuurd heeft?![]()
daarom heb ik ook ingevuld: "speelgoed"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Neuj, gewoon <5mwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, want die mag je heul niet hebben in Nederland
quote:Echt wel man. Nee, als ik mensen blind wil maken gebruik ik mijn vuisten wel. dat is wat goedkoper.
Ik was gewoon wat dingen aan het kopen gewoon voor het kopen, ervanuitgaande dat de goedkope toh wel niet werkte kocht ik een duurdere, waar nu het tegendeel blijkt blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon even puur ter interesse: wat moet je eigenlijk met zo'n sterke laser? Dat je een rode laser gebruikt bij presentaties kan ik me iets bij voorstellen en dat je zo'n goedkoop ding gebruikt om katten te pesten kan ik me ook nog indenken, maar verder nut van zo'n ding![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: