Nee... of ja... Als je geen brief of bericht van de douane hebt gehad kun je hem wel claimen dacht ik... Verder is het gewoon dokken... Wat heeft Mister Tao of welke taobao agent te maken met onze douane..?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Ik heb wel eens verhalen van mensen gehoord die hun geld terugkregen toen hun pakketje niet langs de douane kwam. Gebeurd dit ook bij Mistertao?
Ik had al zo'n soort vermoeden.. maar ik ben nog van de NL telefoons dus had geen idee hoe dat werkte met die taal bij een (chinese) android..quote:@ Zolderkamer. vaak zijn firmwares op die chinese tablets standaard in het Chinees. Maar aangezien het Android is en dus universeel, pas je dat zo aan. Gewoon het settings icoontje, dan bladeren naar een toets/knop met een A'tje erop, de eerste optie kiezen en voilá, je kunt de taal veranderen.
Dat ging toen over een paar uggs hier, is al flink wat reeksen geleden. Werd ingenomen bij de douane (en vernietigd) en meneer heeft vervolgens zijn geld teruggekregen. Dit was volgens mij via een vrij onbekende Taobao agent (geen idee welke)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:11 schreef shiznuts het volgende:
@einszweiachtung: je kunt het altijd proberen natuurlijk, maar het slaat natuurlijk nergens op dat dat zo zou zijn. Ben ik toch benieuwd naar die verhalen van mensen waar je het over hebt.
Dan kan het zijn dat 'ie onder het mom 'echt' verkocht werd en de koper dus van de douane te horen moest krijgen dat het nep was en niet geïmporteerd mocht worden, op dat moment kun je klagen bij de verkoper/betaalservice en je geld terugeisen omdat je betaald hebt voor iets onder valse voorwendselen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:22 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Dat ging toen over een paar <BLEEP> hier, is al flink wat reeksen geleden. Werd ingenomen bij de douane (en vernietigd) en meneer heeft vervolgens zijn geld teruggekregen. Dit was volgens mij via een vrij onbekende Taobao agent (geen idee welke)
Er zitten verder geen invoerkosten e.d. op mijn product gezien het onder de 20¤ is.
Daar ging het me idd omquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:32 schreef Zolderkamer het volgende:
Als het hier in beslag genomen word krijgt de chinees een tik op zn vingers en de klant zn geld terug.. als ik het goed gelezen heb..
quote:Héél mooie prijs, maar...
1) XBMC draait er (nog lang) niet op, helaas.
2) Is 512MB niet wat weinig, wetende dat er ook 1GB versies zijn?
Dus ik sla 'm deze keer over.
Dus dat ding is per knopje te programmeren. Cool. Alleen kan je dan niet zien welke functie aan welk knopje hangt. Ohnoes! Dan zou een display wel handig zijn. Insert logitech harmony ipv labelwriter en labeltjes die loslaten na x tijd.quote:Op zondag 24 juni 2012 04:14 schreef shiznuts het volgende:
Naar aanleiding van Techmoans video hier:
Heb ik ook op eBay Chinese versies gevonden.Chunghop learning remotes.
Ook op ChinaPrices: http://chinaprices.us?q=u(...)ioner%20-pc%20-multi
Misschien wat voor de lui hier met dat probleem? Ik weet dat m'n ouders dit vast hendig sjiek gaan vinden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat als de douane het ziet het pakje wél in beslag word genomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:34 schreef mits het volgende:
Hoe zit het met keukenmessen kopen? Valt dit niet onder de wapens e.d.?
Wij verwachten natuurlijk een reviewquote:Op zondag 24 juni 2012 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:
Jaaa eindelijk maar toch... het duurde even maar hij is besteld...![]()
![]()
Het grote wachten kan beginnen...
quote:Op zondag 24 juni 2012 10:34 schreef mits het volgende:
Hoe zit het met keukenmessen kopen? Valt dit niet onder de wapens e.d.?
Lijkt me niet, als ze buiten de wapen wet vallen houden ze ze echt niet tegenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik denk dat als de douane het ziet het pakje wél in beslag word genomen.
Nice... Ik zou ook graag een review willen zien als je hem hebtquote:Op zondag 24 juni 2012 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
Ziet er goed uit en heeft een verstelbare bundel... Echter schijnt deze langer zijn licht over bepaalde zaken doordat er 2 penlights in kunnen.. hij is enkel niet verstelbaar..quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb even iemand zn hulp nodig,
voor op introkamp heb ik een zaklamp nodig, en net deze bij top sellers langs zien komen bij FP
http://www.focalprice.com(...)lashlight_Black.html
moet verder niks speciaals zijn of mega licht denk ik, dus zal wel goed zijn denk ik?
Das min of meer deze: http://www.buyincoins.com(...)ng-product-9198.html , kun je ook nog eens de code '8%SUMMER' toepassen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb even iemand zn hulp nodig,
voor op introkamp heb ik een zaklamp nodig, en net deze bij top sellers langs zien komen bij FP
http://www.focalprice.com(...)lashlight_Black.html
moet verder niks speciaals zijn of mega licht denk ik, dus zal wel goed zijn denk ik?
Ziet er idd goed uit. Misschien wel slim dat je voor een Huawei bent gegaan, aangezien dit wel een echt merk is wat ook in het westen stiekem ongemerkt heel veel gebruikt wordt. (o.a. zo'n beetje alle Internet dongles welke in Nederland door providers uitgeleverd worden zijn van Huawei, veel componenten in GSM's ook, alleen GSM's hier op de merkt uit brengen doet het merk volgens mij niet echt, alleen in Azië)quote:Op zondag 24 juni 2012 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
Ziet er goed uitquote:Op zondag 24 juni 2012 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
En daar ben je je nu niet echt aan het houden.quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Wat denk je nou zelf?
Is het nu echt teveel moeite om dat even op te zoeken?
› http://www.belastingdiens(...)ijzondere_producten/
In dit topic geldt namelijk:
[..]
Sorry, verwijderd
En daar ben je je nu niet echt aan het houden.
He, dat ding heeft alleen de CDMA-bands he, heb je wel nagekeken of die werkt op de 1800-band hier in Europa?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |