SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik blij dat ik die bagger lucky bags niet heb gehaald zeg
ik had trouwens ook die neus haar trimmer, hij werkte niet.. toen opeens wel..
Nu niet meer..![]()
nope niets..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:41 schreef Ryan93 het volgende:
heb zelf ook een iphone , het wisselt nog wel is af ene keer wel hoesje andere keer niet fijnste vind ik wel zonder eigenlijkheb jij ook een beschermplastic ding op de achterkant ? @mickeyD
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:18 schreef Downstar het volgende:
gaat hard met die topic zeg, ff 2 dagen geen topic gevolgd aangezien ik ff goed moest leren..en ben al een hele reeks verderahh kijk eens aan, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:22 schreef mickeyD het volgende:
ik hoor net dat postNL ook op zaterdag bezorgd hier, dus wie weet morgen mn (un-) luckybag (ik heb nog nooit zo'n gast gezien hier op zaterdag, maargoed mn vriendin zei t)
vaste klant bij H&M, zalando you name it, dus ze zal t wel weten
Dit gaat over de pakketdienst, dat is iets anders dan TNT post.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:28 schreef davedavy het volgende:
Hmm , op maandag word toch niets meer bezorgd tegenwoordig?
Weet ik maar hier worden ook geen pakjes meer bezorgd op maandag..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dit gaat over de pakketdienst, dat is iets anders dan TNT post.
Dat doen ze al jaren niet meer (nieuwe pakketjes bezorgen), wellicht moet je het staatje nog eens goed doorlezen. Daar zie je staan dat maandag alleen herbezorging van zaterdag is (komt dus weinig voor).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Weet ik maar hier worden ook geen pakjes meer bezorgd op maandag..
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:33 schreef mtchel112 het volgende:
Er zijn zoveel leuke hoesjes en sleeves voor de ipad te vinden alleen niet voor de galaxy tab, of zoek ik nou verkeerd?
Ah, al wat meer dankje!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JaLaat me zoeken
http://chinaprices.us?q=Galaxy%20tab%20case
Wat bedoel je met ingeklaard? Elk pakketje gaat langs inklaring.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef einszweiachtung het volgende:
nogmaals:
Ik had een vraagje. Ik bestel mijn producten van Taobao tot op heden met Mistertao, maar heeft deze als puntje bij paaltje komt ook payback mocht een artikel worden ingeklaard bij de Douane? Zonee, zijn er wel agents (tegen redelijke prijs dus geen Jack Peng taferelen) die wél garantie hebben?
Ik heb wel eens verhalen van mensen gehoord die hun geld terugkregen toen hun pakketje niet langs de douane kwam. Gebeurd dit ook bij Mistertao?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ingeklaard? Elk pakketje gaat langs inklaring.
Als je wat illegaals besteld en het wordt ingenomen moet je gewoon op de blaren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |