BIC is volgens mij de snelstequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:32 schreef pazara het volgende:
ik heb voor het eerst bij bic bestelt, maar mijn status is nu Preparing [PayPal Standard].. wat is dit?
en er is ook niks afgeschreven van me paypal? is bic een beetje snel met versturen?
edit:betaling is verwerkt via paypal
De laatste 4 bestellingen waren hier binnen 9 werkdagen na betaling in huis..quote:
13e besteld, 20e op packing, 21e verzonden en 26e, vandaag dus binnen! Gewoon met HK Post.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
Tering dat is snel, kom ik aan met m'n 2 maand in totaalEMS shipping toevallig?
Na klar!quote:We verwachten pics en vids hier straks!![]()
Klinkt het inderdaad. Maar toch ook deze tablet heeft z'n kuurtjes... dus eerst maar afwachten...quote:Bij Pandawill kost ie $218.99, met zo'n ¤55 extra kosten komt dat op zo'n ¤230 voor een 10.1 tablet.
Erg verleidelijk![]()
quote:Had weer even een helder moment gisteravond oftewel ik denk dat ik straks weer ga solderen aan de hexa en dan komt de...
[..]
steeds dichterbij.
Ja, een beetje wel helaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
@Shizz, je had gelijk... taobao is gedoe...
Dat had ik inderdaad gedaan voor m'n Aurora. Voor je top-up/aankoop kun je trouwens gebruikmaken van Tokko's signature-details.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee wat het beste is, denk dat ik ineens nog 30 dollar meer stuur (dan berekende bedrag), dan kan ik daar nog eens wat kopen
Buyincoinsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Welke webshop uit de op shipped het snelst?
Anders lees je even 6 posts boven jequote:
Ah sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Anders lees je even 6 posts boven je![]()
Gewoon twee, en ik heb er nieuwe ingedaan maar hij komt een stuk in de lengte tekort. als ik er te hard mee beweeg dan merk je dat hij contact verlies en hoor je de batterijen wiebelen in het kokertjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Moeten er niet toevallig 18650 batterijen in?
Tot verzenden duurt 1 dag (in de avond besteld, 's ochtends soms al verzonden).quote:
http://www.tinydeal.com/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tot verzenden duurt 1 dag (in de avond besteld, 's ochtends soms al verzonden).
Verzenden zelf: ergens tussen de 4 en 40 dagen
Shippen is wat anders dan aankomen hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/
Deze heeft uk warehouse en zegt dat ze binnen 3 dagen in europa shippen.
Gelul of is het dan echt zo snel?
Hey Duuc !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/
Deze heeft uk warehouse en zegt dat ze binnen 3 dagen in europa shippen.
Gelul of is het dan echt zo snel?
Tokko's wat..??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef shiznuts het volgende:
Dat had ik inderdaad gedaan voor m'n Aurora. Voor je top-up/aankoop kun je trouwens gebruikmaken van Tokko's signature-details.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef RobertNL het volgende:
Telefoon besteld op MisterTao, prijs (tot nu toe): 138 dollar
Daar overheen komen dan nog de fee en verzendkosten.
(nieuw account dus fee is iets van 3.5 dollar) verzendkosten gok ik op 10 dollar
En uh oh! CEO of MisterTao Miyagi Tao found trying to smuggle illicit toys onto airplane in Hong Kong, CNquote:Korting: Buyincoins: 7%NLFOK, Mistertao: 20%offFOK + Reccomender tokko1!
Ooh.. heet dat zo...? Ik heb zelf ook zo'n signature gemaakt toen ik me hier aanmelde...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Tokko z'n strijdleuzen onder z'n post, z'n signature, jwt:
[..]
En uh oh! CEO of MisterTao Miyagi Tao found trying to smuggle illicit toys onto airplane in Hong Kong, CN
't Is echt so! Allee he Gertjuh!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ooh.. heet dat zo...? Ik heb zelf ook zo'n signature gemaakt toen ik me hier aanmelde...![]()
Had al vaker gebruik gemaakt van willekeurige Bic recommenders toen ik hier enkel nog las...
Zeg....!! does niet...![]()
![]()
Straks krijgen we weer het troll verhaal dat dealextreme failliet is....
2 Slots voor SIM. Eentje 3G slot, de andere niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef mickeyD het volgende:
lees ik er nou overheen, of heeft die telefoon van jullie geen 3G?
Is dat kranten artikel echt? Nee toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is echt so! Allee he Gertjuh!
[ afbeelding ]
[..]
2 Slots voor SIM. Eentje 3G slot, de andere niet.
[ afbeelding ]
Full official specs here: http://ejiayu.com/Product-5.html , more: http://www.chinaphonereview.com/jiayu-g2
Helaas ben ik een nuchtere noorderling.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is echt so! Allee he Gertjuh!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |