Mooi gezegd Bobbert. Je bijdragen lijken steeds beter te worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef bobbernaut het volgende:
Namaak is sws slecht, je moet gewoon de Chinese merken kopen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen![]()
Deze jongen snapt het !
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mooi gezegd Bobbert. Je bijdragen lijken steeds beter te worden.Goe bzig.
Waarom heb ik van die saaie bezorgers?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Postbode was er, big smile op z'n gezicht, is de laatste tijd nogal wat verschenen voor m'n deur. "Ik ben benieuwd hoeveel keer ik je t/m vrijdag nog iets moet overhandigen..."
Tering dat is snel, kom ik aan met m'n 2 maand in totaalquote:Turnigy 9X transmitter van HobbyKing yo. That's how we do. En 'abgabefrei!'. Dat ging echt best rap nog. Bedankt nog Iemand91.
We verwachten pics en vids hier straks!quote:- edit - Oh, mail! En m'n Banggood RTF UFO Beetle is nu ook op de post lees ik!
Bij Pandawill kost ie $218.99, met zo'n ¤55 extra kosten komt dat op zo'n ¤230 voor een 10.1 tablet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:
...en nu alweer aan het kijken voor een cube...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef RobertNL het volgende:
SPOILER: Stats vanaf het begin :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zak in de lijst!
Maar ik heb in meer topics gepost dan Shiz en Robert!
Had weer even een helder moment gisteravond oftewel ik denk dat ik straks weer ga solderen aan de hexa en dan komt de...steeds dichterbij.quote:![]()
Ik denk er nog even een middagje over naquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Gadgetsdealer vraag:
Hello,
When is this product in stock again?
SKU : CB0002601 (telefoon)
Dear customer,
Thank you for your letter.
I'm sorry to tell you that the item CB0002601 has been out of stock.
Best regards
![]()
![]()
Volgens mij ga ik maar voor mistertao (zei ie met trillende beentjes...)
Hier ook hoor, laatst wel 1 die drie dagen achter elkaar kwam en de derde keer keek van wut? alweer een pakketjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom heb ik van die saaie bezorgers?![]()
Die eens eindelijk m'n pakketjes gaan bezorgen.
quote:We verwachten pics en vids hier straks!
Wacht nog even tot de nieuwe batch goed getest isquote:[..]
Bij Pandawill kost ie $218.99, met zo'n ¤55 extra kosten komt dat op zo'n ¤230 voor een 10.1 tablet.
Erg verleidelijk
Dit is een andere lijst dan andersquote:[..]Ik zak in de lijst! [ afbeelding ]
Maar ik heb in meer topics gepost dan Shiz en Robert! [ afbeelding ]
We zien de foto's wel in het topicquote:Had weer even een helder moment gisteravond oftewel ik denk dat ik straks weer ga solderen aan de hexa en dan komt de...
[..]
steeds dichterbij.
Dat kan ik niet zeggen. Ook omdat dat niet magquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso moet je NIKS uit China halen dat NAMAAK is. Dat is vrijwel nooit een goed idee en vrijwel nooit dat daar 'kwaliteit' in hoog vaandel staat.
Zitten die goodies er automatisch bij als ik hem bestel, of moet ik die apart erbij bestellen..?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik denk er nog even een middagje over na, Welke neem je?
Ik zou nu voor deze gaan: http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html
wegens de ''gratis'' goodies voor 2 dollar extra.
Zoals ik het begrijp zitten die er bij, maar ik denk dat ik voor pakket A ga voor die paar dollar meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zitten die goodies er automatisch bij als ik hem bestel, of moet ik die apart erbij bestellen..?
(Het staat er nogal vreemd vertaald bij in de beschrijving)
Oke.. Voor die paar dollar wil ik die gok wel nemen idd..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zitten die er bij, maar ik denk dat ik voor pakket A ga voor die paar dollar meer
Magneten en elektrische apparaten zijn nooit een goede combinatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Tjado het volgende:
Dus deed de iPhone het niet meer door de magneet? Of ging het hoesje gewoon niet dicht door de magneet?
hoe is ie te groot? In de lengte of in de breedte?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef Xetran het volgende:
me laser van 10 euro is binnen en hij werkt niet eens goedde ruimte voor de batterijen is te groot.
Moet je daarna wel even opletten met opladen ivm warmte... (meestal hoe meer Mah, hoe dikker de batterij)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoe is ie te groot? In de lengte of in de breedte?
breedte kan je makkelijk oplossen met van dat dikke plakband (Ben de naam kwijt)
Moeten er niet toevallig 18650 batterijen in?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef Xetran het volgende:
me laser van 10 euro is binnen en hij werkt niet eens goedde ruimte voor de batterijen is te groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Ik heb echt 4 setjes wielrenkleding van DX. Prima spul.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
LOL http://dx.com/p/2011-rabo(...)xxl-175-185cm-102221
Dat is normaal, was het alleen vergeten in mijn berekeningquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef Zolderkamer het volgende:
Wil ik die telefoon bij mistertao bestellen... alles uitgerekend..
Staat er: final price $161.33 dus eerst een aanbetaling: $148.80
Wil ik het betalen komt er opeens een "service fee charged by paypal $5.95" bij..
WTF???
Ik blijf wel gewoon een groentje en kijk wel in een normale webshop waar ze gewoon een vast totaalbedrag hebben... en anders maar gewoon mn nokia blijven gebruiken.. pff![]()
![]()
@Shizz, je had gelijk... taobao is gedoe...
Dat snap ik... en is ook geen probleem dat je het vergeten was... das mn eigen risico...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is normaal, was het alleen vergeten in mijn berekeningDat is dus de fee die normaal de verkoper betaald in een shop. Verder komen er geen kosten bij
Geen idee wat het beste is, denk dat ik ineens nog 30 dollar meer stuur (dan berekende bedrag), dan kan ik daar nog eens wat kopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat snap ik... en is ook geen probleem dat je het vergeten was... das mn eigen risico...![]()
Maar nu moet ik de eerste aanbetaling dus die paypal fee betalen,
bij de verzending naar mij nog een keer omdat ik niet precies weet wat het gewicht is, (heb 500gr ingevuld en dat 2e bedrag kunnen ze toch pas vaststellen als het bij ze binnen is adhv het gewicht..?)
En als ik daarna dan dat hoesje wil bestellen nog een keer...
Of moet ik gewoon een groot genoeg bedrag storten en afwachten wat het exacte bedrag is, en wat er over blijft laten refunden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |