Ik krijg heel veel pakjes van DHL uit china met veel verschillende waarde's maar ik moet altijd tussen de 60-70 euro betalen , is dit niet normaal dus..?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:44 schreef revpolen het volgende:
de DHLman vroeg waarom ik zo moest lachen toen ik 23,- moest betalen.. ik vertelde het hem, toen ging die ook lachen
Hoeveel wegen 2 flashcards, een angrybird hoesje, een mp4-speler en een headphone?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:54 schreef mickeyD het volgende:
lullige is, je kunt wel invullen, 5x oordopjes, maar voor t zelfde geld weegt dat pakket 12 kilo
we weten helemaal niets
niet wat er op staat aan waarde
hoe groot het is
wat het weegt
waarom specifiek deze pakketten er uit gevist worden ineens?
Hij zórgt ervoor dat het niet normaal is bij hem. Da's wat anders en nog strafbaar ook dus, dus oppassen. Kweet ook niet of het slim is om dat te gaan rondbazuinen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:59 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel pakjes van DHL uit china met veel verschillende waarde's maar ik moet altijd tussen de 60-70 euro betalen , is dit niet normaal dus..?
Verdomd op het pakje zet de Chinees altijd 50$ , altijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
Hij zórgt ervoor dat het niet normaal is bij hem. Da's wat anders en nog strafbaar ook dus, dus oppassen. Kweet ook niet of het slim is om dat te gaan rondbazuinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mickeyD op 28-06-2012 17:25:53 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
blijft raar dat precies DEZE pakketten er uit gevist worden, dus ik vermoed dat ze iets groter zijn dan zo'n grijze bubbelbag..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoeveel wegen 2 flashcards, een angrybird hoesje, een mp4-speler en een headphone?
Jammer dat 't geen inflatable is, dat was even iets makkelijker opbergen geweest en had ik 'm nog wel overwogenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar staat de shipping cost? Die is namelijk veel goedkoper dan hier in NL.Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die aankomt, met een vrachtwagen?
Die hebben ze ook op taobao....quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:57 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jammer dat 't geen inflatable is, dat was even iets makkelijker opbergen geweest en had ik 'm nog wel overwogen
Hij is van de lopende band in een net met pakketjes etende spinnen gevallen, deze spuugen ze daarna weer uit in het hok met neushorens die ze vertrappen. Dus als je pakketje tussen nu en een week plat en nat binnen komt dan weet je hoe dat komt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:09 schreef bobbernaut het volgende:
Krijg net een mailtje dat mn pakketje verzonden is, kijk ik op PostNL site (met de link die ze me gegeven hebben)
Staat er Bezorgdatum: Vandaag 12.30-16.30.
En dan bij Zending status: Sorteercentrum
like wtf?! (tis een legale zending binnen nederland..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz, is je telefoon al verzonden/opgedoken op de tracking? Die van mij zal morgen wel besteld worden/zijn, geen status verandering bij mister tao vanacht.
De 140 dollar bag is nog niks van vernomen (zelfs niet op de tracking) en mijn keramische messen hebben het zelfde lot ondergaan ben ik bang, ondertussen al 60 dagen onderweg (was net te laat voor een claim). Dus gelukkig ook daar aan de grillen van DX overgeleverd
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 28-06-2012 22:56:53 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is dan wel de zwart met witte, de gehele witte staat niet op Taobaoquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Hehe, gewoon nooit iets bij DX bestellen, kun je ook geen problemen met ze hebben.
En als het goed is, is 'ie maandag hier. Nee, geintje. Was op voorraad en zou zodra de betaling binnen was meteen de deur uit kunnen werd me verzekerd. De betaling is inmiddels al een dag ofzo binnen, maar ze hebben er geen haast mee blijkbaar. Als ze liegen, fok ik ze op jonguh! Jwt.Nobody messes with the Shizzard. Ik kan wel om tracking vragen, maar dan weet je toch dat ze alvast een label op een pakketje plakken en tracking aanmelden en aan je doorgeven, maar de boel nog niet de deur uit doen. Als het van hen uit komt, dan kun je er tenminste redelijk van op aan dat het ook weg is.
We shall see. Mocht 'ie in het weekend nog niet weg zijn, dan is het simpel, klaar en uit en dan halen we er ook wel een via Tao'tje. Omweg en gedoe, maar ietsjes goedkoper en dan misschien toch de witte.
Nee, want die mag je heul niet hebben in Nederlandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:32 schreef Xetran het volgende:
Iemand die toevallig een leuke laser weet die wél gewoon werkt en sterk is? ik ben het wel beu nu met nieuwe bestellen.
Gewoon even puur ter interesse: wat moet je eigenlijk met zo'n sterke laser? Dat je een rode laser gebruikt bij presentaties kan ik me iets bij voorstellen en dat je zo'n goedkoop ding gebruikt om katten te pesten kan ik me ook nog indenken, maar verder nut van zo'n dingquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:32 schreef Xetran het volgende:
Iemand die toevallig een leuke laser weet die wél gewoon werkt en sterk is? ik ben het wel beu nu met nieuwe bestellen.
Neuj, gewoon <5mwquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, want die mag je heul niet hebben in Nederland![]()
quote:
Ik was gewoon wat dingen aan het kopen gewoon voor het kopen, ervanuitgaande dat de goedkope toh wel niet werkte kocht ik een duurdere, waar nu het tegendeel blijkt blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon even puur ter interesse: wat moet je eigenlijk met zo'n sterke laser? Dat je een rode laser gebruikt bij presentaties kan ik me iets bij voorstellen en dat je zo'n goedkoop ding gebruikt om katten te pesten kan ik me ook nog indenken, maar verder nut van zo'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |