ZOU ER GIF INZITTEN?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef pazara het volgende:
[..]
0hoe bestel je daar?
100 blikjes voor 24 euro is wel goedkoop
Ben jij het broertje van Bobbie de Newbie?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef pazara het volgende:
[..]
0hoe bestel je daar?
100 blikjes voor 24 euro is wel goedkoop
jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Bobbie de Newbie?
Nee, deze gast is vele malen ergerquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van Bobbie de Newbie?
omgquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef mickeyD het volgende:
helemaal niemand een bag ontvangen deze week???
kan toch haast niet.. er waren er zat onderweg toch?
of durven jullie niet te zeggen wat je ontvangen hebt aan crap?
soms wordt je t poepziek dat die jeugd altijd maar denkt dat een forum bestaat uit lui die er voor hun rondhangen om antwoorden te geven die ze zelf op google of op dat zelfde forum hadden kunnen vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef mickeyD het volgende:
helemaal niemand een bag ontvangen deze week???
kan toch haast niet.. er waren er zat onderweg toch?
of durven jullie niet te zeggen wat je ontvangen hebt aan crap?
WTF! En nu? Wat kan ik het beste invullen om extra kosten te vermijden? Eerste keer dat ik dit krijg...quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef mickeyD het volgende:
als vandaag die bag 3 niet komt, dan ga ik er vanuit dat de douane hem vasthoud..
jammer maar helaas..
dat wordt ook nog eens belasting betalen.. (over $143)
of er zitten "illegale" artikelen in.
dat ding is al vanaf de 20e niet meer veranderd van status te amsterdam..
we zijn onderhand een week verder..
nou is tante post niet altijd de snelste, maar een week van A'dam naar hier is wel erg langzaam.
zal hem maar zelf ff inkoppen: nee, ze komen niet op de fiets
Ik hoop dat je aan het trollen bent, zo nee, dan vrees ik dat er geen hoop meer voor je is in het leven. Maar goed, toch maar ondanks dat ik beter zou moeten weten probeer ik het nog 1 keer:quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef pazara het volgende:
[..]
soms wordt je t poepziek dat die jeugd altijd maar denkt dat een forum bestaat uit lui die er voor hun rondhangen om antwoorden te geven die ze zelf op google of op dat zelfde forum hadden kunnen vinden.
stelletje kanslozen ook die generatie
en dan nog pissed zijn vaak ook als je niet meteen het juiste antwoord geeft
Gewoon naar waarheid invullen, kijk hier maar even voor meer informatie:quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
WTF! En nu? Wat kan ik het beste invullen om extra kosten te vermijden? Eerste keer dat ik dit krijg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als waarde zeker 300,- dollar opgeven? F*ck it maar! Kijken hun wat er in het pakketje zit? Dan kan ik toch aangeven dat er 8 setjes oordopjes inzitten ter waarde van 44 dollar (35 euro) als realtiegeschenken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:15 schreef jopiede het volgende:
[..]
Gewoon naar waarheid invullen, kijk hier maar even voor meer informatie:
http://www.postnlpakkette(...)ntvangen/buitenland/
Daar gaat je vakantie geld
Je moet het bonnetje/paypal afschrift ook in kunnen dienen als bewijs indien nodig.. Als je zegt dat de waarde 20 cent is, gaan ze je niet op je woord geloven. Openmaken, dat zullen ze hoogstwaarschijnlijk sowieso doen. Mocht je een transactie hebben rond dezelfde periode die lager is en waar bijv. geen trackingnummer bij staat o.i.d., dan kan je evt die opgeven. Is natuurlijk niet helemaal legaal en kan je volgens mij vrij duur komen te staan middels een boete.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:22 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
En als waarde zeker 300,- dollar opgeven? F*ck it maar! Kijken hun wat er in het pakketje zit? Dan kan ik toch aangeven dat er 8 setjes oordopjes inzitten ter waarde van 44 dollar (35 euro) als realtiegeschenken?
Terug laten sturen en claimen dat dingquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
WTF! En nu? Wat kan ik het beste invullen om extra kosten te vermijden? Eerste keer dat ik dit krijg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel laten ze je betalen anders?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Terug laten sturen en claimen dat dingGeloof me dat is het beste....
Het gaat om een ''lucky'' bag, dus niet om de invoerrechten maar om de inhoudquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hoeveel laten ze je betalen anders?
Ook wel een paar keer over nagedacht, wat het probleem is dat je niet weet hoeveel ze als waarde hebben aangegeven op het pakketje. Had ooit iets van 24 euro, had zarmark op het pakketje 20 dollar aangegeven...Kon mezelf wel voor m'n kop slaan, direct 18 euro toeslagquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:27 schreef revpolen het volgende:
gewoon wat neerzetten.. werkt bij mij altijd! ( wel op eigen risico.. )
printscreen van je paypal meesturen en klaar! ( of opslaan als .DOC en hem desgewenst aanpassen.. )
hier ook, zelfde formulier..quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je betaalt boven de 22 euro toch al invoerrechten enzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hier ook, zelfde formulier..
ff paypay factuur uitdraaien en 143 43 euro van maken maar? op de gok?
ik zorg altijd dat mijn schoenen onder de 22,- zitten.. vaak zetten die chinese er 12USD op..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ook wel een paar keer over nagedacht, wat het probleem is dat je niet weet hoeveel ze als waarde hebben aangegeven op het pakketje. Had ooit iets van 24 euro, had zarmark op het pakketje 20 dollar aangegeven...Kon mezelf wel voor m'n kop slaan, direct 18 euro toeslag![]()
Opzich is het misschien daarom een goed idee zoals bij BIC foto van pakketje --> aangeven hoeveel zij als waarde op het pakketje schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |