Kijk even in de signature van Tokko1. Verder stelt het gerust dat die verkoper een foto heeft met een berg van die toestellen... Dus idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Thorical het volgende:
Ik denk er nog even een middagje over na, Welke neem je?
Ik zou nu voor deze gaan: http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html
wegens de ''gratis'' goodies voor 2 dollar extra.
Ok, ik denk er heftig over na om ook dit telefoontje aan te schaffen.
Wie is mijn recomendant? En hoe gaat het verder als ik bij Mister Tao bestel hebben we daar ook korting?
't Is vrij vermoeiend als er steeds weer dezelfde vragen komen, of mensen met vragen komen waar ze het antwoord zelf makkelijk genoeg zouden moeten kunnen vinden. Ook ontbreekt het aan 'common sense' lijkt het.quote:Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef mickeyD het volgende:
jij hebt dan ook voldoende domme vragen gesteld
Waarom kom ik niet op zo'n simpel idee om zo'n lijstje te maken...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier nog een keer voor de mensen met vragen erover een overzichtje om jezelf in te lezen:
› Officiële site: http://ejiayu.com/Product-5.html
› CNET beeldgalerie: http://detail.zol.com.cn/(...)1541_4_p323591.shtml
› Samenvatting: www.chinaphonereview.com/jiayu-g2
dat doe ik ook, maar als ik via mijn abn amro geld wil overmaken, naar paypal, moet ik toch de gegevens van paypal invullen ofniet?als ik die gegevens invul op mijn abn dan zegt die dat die niet geldig zijn,ik heb accepgiro geprobeerd en die deed het ook niet.of moet ik buitenlandse overboeking selecteren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:05 schreef shiznuts het volgende:
Ga naar Paypal en log je in.
Ga naar weet ik veel hoe dat heet, mijn Paypal is in het Duits: 'Geld einzahlen'.
Daar staan de instructies.
Had je dit niet zelf kunnen bedenken?
Waarschijnlijk doe je zelf gewoon iets verkeerd. Als je dat niet wilt geloven: leg de schuld bij óf ABN óf Paypal en ga daar verhaal halen. Of geef me je netbankinglogin, dan fix ik het wel ff voor je natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef pazara het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar als ik via mijn abn amro geld wil overmaken, naar paypal, moet ik toch de gegevens van paypal invullen ofniet?als ik die gegevens invul op mijn abn dan zegt die dat die niet geldig zijn,ik heb accepgiro geprobeerd en die deed het ook niet.of moet ik buitenlandse overboeking selecteren?
Denken is soms erg moeilijk lijkt het wel..... pfffffquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef pazara het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar als ik via mijn abn amro geld wil overmaken, naar paypal, moet ik toch de gegevens van paypal invullen ofniet?als ik die gegevens invul op mijn abn dan zegt die dat die niet geldig zijn,ik heb accepgiro geprobeerd en die deed het ook niet.of moet ik buitenlandse overboeking selecteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shizz is mij ook altijd voor.....![]()
klopt, maar er komen nog verzendkosten bijquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is dat nu alleen het blik? 0,24 Dollarcent is wel erg goedkoop
Je kan altijd als recommender bij MisterTao als recommender invullen: chinesewebshopsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef Thorical het volgende:
Ik denk er nog even een middagje over na, Welke neem je?
Ik zou nu voor deze gaan: http://www.mistertao.com/(...)tem-14993618883.html
wegens de ''gratis'' goodies voor 2 dollar extra.
Ok, ik denk er heftig over na om ook dit telefoontje aan te schaffen.
Wie is mijn recomendant? En hoe gaat het verder als ik bij Mister Tao bestel hebben we daar ook korting?
Gefeliciteerd, je wordt oud! Oude mensen gaan over jongen mensen zeiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef mickeyD het volgende:
soms wordt je t poepziek dat die jeugd altijd maar denkt dat een forum bestaat uit lui die er voor hun rondhangen om antwoorden te geven die ze zelf op google of op dat zelfde forum hadden kunnen vinden.
stelletje kanslozen ook die generatie
en dan nog pissed zijn vaak ook als je niet meteen het juiste antwoord geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bij Dr Phil op TV; Luie jongeren, te lui om te werken of zelfs adem te halen die op hun 30e nog bij hun ouders wonen, lol.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |