Tracking kan een dag of 6 duren voordat het werktquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef Helly het volgende:
M'n Aurora van Mistertao is al 6 dagen geleden geshipt maar ik kan em nog steeds niet tracken, is dat normaal bij EMS, of doe ik iets verkeerd?
You go get 'em!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
In opvolging van post: http://forum.fok.nl/user/history/327191
[..]
Hier was 'ie 22e geaccepteerd in Hong Kong, 23e in Shanghai en (eer)gisteren in Beijing.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef Helly het volgende:
M'n Aurora van Mistertao is al 6 dagen geleden geshipt maar ik kan em nog steeds niet tracken, is dat normaal bij EMS, of doe ik iets verkeerd?
Zeker wetenquote:
Dat was em! Te laat...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:16 schreef shiznuts het volgende:
Zorg ervoor dat je niet ingelogd bent, anders kun je geen recommender opgeven.
Welke telefoon?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja natuurlijk telefoon out of stock...
We have refund your money to your balance..![]()
Heb er nu maar eentje van een hele dollar duurder genomen met dezelfde acc.![]()
Hij schijnt nogal gewild te zijn..![]()
Zal je net zien dat het erop neer komt dat ik enkel het hoesje krijg....![]()
De Jiayu g2quote:
Kreeg het mailtje vannacht... heb dus maar direct een andere uitgezocht (156 stuks op voorraad)quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Opnieuw die telefoon, ze hebben bij die van 147 de package veranderd, dus ik denk dat hij daarom geannuleerd is (ze verkopen nu ook de wit met zwarte). Maar ik geloof dat ik maar voor de andere advertentie ga
Ik probeer het gewoon nogmaals
Ja die zijn gewoon via Google Play te downloaden , en mocht je zo'n Chinese versie van Android hebben met zon raar toetsenbord , kun je hem met je PC in 5 minuten flashen naar een Nederlandse versie. Lang leven Android!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef MeesterBier het volgende:
Mooie telefoontjes, en mooi ook dat je ze normaal in Nederland kan gebruiken. Apps als bijvoorbeeld Whatsapp zijn ook gewoon makkelijk te downloaden en te gebruiken? Niemand die daar problemen mee ondervind?
Ik ook.. erg leuk om te zien dat er nu al 4 naar NL onderweg zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:11 schreef Miffy1 het volgende:
DE FOK! telefoonIk heb hem gisteren in het wit besteld bij de verkoper die hem met goodies voor 158 heeft staan. Tot op heden nog niet geannuleerd dus ik ben benieuwd.
Dat is nog even afwachten... Denk dat Shiznuts hem als eerste binnen heeft... Maar het is gewoon android (4.0) dus zou geen probleem moeten zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef MeesterBier het volgende:
Mooie telefoontjes, en mooi ook dat je ze normaal in Nederland kan gebruiken. Apps als bijvoorbeeld Whatsapp zijn ook gewoon makkelijk te downloaden en te gebruiken? Niemand die daar problemen mee ondervind?
Goede adres opgegeven? Zéker niet aangekomen? Mocht het na 40 dagen niet aangekomen zijn refund aanvragen , indien ze weigeren via PayPal regelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Yngwie het volgende:
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...
Dan heb jij al veel geluk gehad!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Yngwie het volgende:
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...
Dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Ryan93 het volgende:
Hebben jullie dat ook , dat wanneer je een diesel geluid ( van een busje hoort ) of dat je even verder op hoort dat er post door de brievenbus word gegooid je naar het raam gaat om te kijken of het voor jou is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |