Chinaprices.usquote:Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef mcwops het volgende:
die zoeklink http://www.chinacheep.com/ werkt niet (meer)
iemand een alternatief?
http://www.ebay.com/sch/i(...)LH_PrefLoc=2&_sop=15quote:Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
Hey allemaal!
Kun je ook tamagotchi's uit China halen? Wilde er graag weer eens 1 halen, maar weet niet waar!
Mvg
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
Ik ga DX kapot maken![]()
Kan je niet gewoon bij PayPal aangeven dat je pakket niet is ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als DX iedereen als het ware zit te belazeren met zogenaamde lucky bags en goede deals mag je wel een keer liegen.
Druk ze met de neus op de feiten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is wss slechter voor hun kassa als ze je geen refund geven.. op de brandstapel zullen ze..!
Nu bobber er weer is geweest ben ik weer vrolijk...![]()
![]()
En dus verder op telefoonjacht....
Nu is mijn oog dus gevallen op de Jiayu G2 (jajum)
Die doet het (als ik het nu goed heb) wel in de EU:
2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 2100MHz
Vind het een mooi toestel met betere specs dan de c8812 en met deze kan ik dan ook nog bellen..![]()
Nu maar hopen dat pandawill zo lief is om mn centjes terug te storten![]()
Maarja die hebben nog allemaal een kater van het dragonboat festival dus zal nog wel even duren voor ze weer aanspreekbaar zijn..quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
He, dat ding heeft alleen de CDMA-bands he, heb je wel nagekeken of die werkt op de 1800-band hier in Europa?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef mickeyD het volgende:
nee joh, heb ik ook wel eens gehad, alleen 1 seconde voor bestelling bedacht dat t toch niet was wat ik moest hebben... mn vinger hing al boven de muisknop
heeft iedereen wel eens..
dagen bezig geweest met kiezen, zoeken, kijken, reviews doorspitten.. en dan bedenken dat t niet de moeite is, of te duur wordt..1 seconde voor je op "order" klikt LOLNog bedankt voor jullie oplettendheid en ondersteuning...!!
![]()
Ik moet er niet aan denken als ik er pas achter was gekomen als ik hem al thuis had..
[ Bericht 6% gewijzigd door Zolderkamer op 25-06-2012 12:05:15 ]
Die ziet er goed uit, en niet eens zo duur ook vergeleken met andere toestellen die ik heb gezien met zulke specs.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Druk ze met de neus op de feiten..het is wss slechter voor hun kassa als ze je geen refund geven.. op de brandstapel zullen ze..!
![]()
Vind het een mooi toestel met betere specs dan de c8812 en met deze kan ik dan ook nog bellen..![]()
Maarja die hebben nog allemaal een kater van het dragonboat festival dus zal nog wel even duren voor ze weer aanspreekbaar zijn..
Geen dankquote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Druk ze met de neus op de feiten..het is wss slechter voor hun kassa als ze je geen refund geven.. op de brandstapel zullen ze..!
![]()
Maarja die hebben nog allemaal een kater van het dragonboat festival dus zal nog wel even duren voor ze weer aanspreekbaar zijn..
[..]
[..]Nog bedankt voor jullie oplettendheid en ondersteuning...!!
![]()
Ik moet er niet aan denken als ik er pas achter was gekomen als ik hem al thuis had..
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
Hier idem, wacht het nog even af tot woensdag.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:20 schreef mickeyD het volgende:
nog geen nieuws op tracking gebied voor de luckybag No.3
nog steeds (sinds de 20e) exchange office amsterdam.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Wat denk je nou zelf?
Is het nu echt teveel moeite om dat even op te zoeken?
› http://www.belastingdiens(...)ijzondere_producten/
In dit topic geldt namelijk:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
En daar ben je je nu niet echt aan het houden.
30%? Waarvoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je in het vorige deel ook al niet uitgelegd dat we hier voornamelijk Chinese webshops bespreken, en niet Nederlandse webshops die meuk uit China doorverkopen? Ik meen zoiets namelijk al wel gezien te hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef bobbernaut het volgende:
Is bigdennis.com betrouwbaar? Want ze verkopen PS3 controllers voor de helft van de prijs, zijn die dan ook echt?
Meuk? Ik heb het over een PS3 controller....quote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef destrovel het volgende:
[..]
Was je in het vorige deel ook al niet uitgelegd dat we hier voornamelijk Chinese webshops bespreken, en niet Nederlandse webshops die meuk uit China doorverkopen? Ik meen zoiets namelijk al wel gezien te hebben
-edit-
Oh, je hebt het over deze controller?
Je wil zeggen dat het "Blaze" wat erop staat in plaats van "Sony" nog niet genoeg indicatie is?_!
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Ja maar die gaan dan toch ook niet zeggen DIT PRODUCT IS NEP![]()
![]()
Nee, dat klopt. Ik zal vannacht wel even langs BigDennis rijden en daar inbreken om te kijken of ze fake of echt zijn, je hoort 't morgenochtend!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Ja maar die gaan dan toch ook niet zeggen DIT PRODUCT IS NEP![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |