quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef mickeyD het volgende:
doet ie niet, alleen 1900Mhz, das voor amerika..
ik zou em annuleren als ik hem was ;-)
2G: CDMA EVDO 800/1900MHz
3G: CDMA 2000
Wil me telefoon er op aansluiten, zodat ik die muziek kan verzenden naar me auto, omdat ik geen zin heb om alsmaar audio cd's te maken. Ik verwacht dat er niet te veel ruis op zitquote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef mickeyD het volgende:
ja, wat verwacht je er van?
wat wil je er mee?
ruis komt als je een frequentie kiest waar al een radio zender zit..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef Adiman het volgende:
[..]
Wil me telefoon er op aansluiten, zodat ik die muziek kan verzenden naar me auto, omdat ik geen zin heb om alsmaar audio cd's te maken. Ik verwacht dat er niet te veel ruis op zit
Oke dat snap ik, ik kom deze heel veel tegen:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ruis komt als je een frequentie kiest waar al een radio zender zit..
ruis ontstaat door te grote afstand van de radio.
verder werkt het goed
Op deze site staat ie ook maar dan met dit verhaal:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef mickeyD het volgende:
GSM networks operate in a number of different carrier frequency ranges (separated into GSM frequency ranges for 2G and UMTS frequency bands for 3G), with most 2G GSM networks operating in the 900 MHz or 1800 MHz bands. Where these bands were already allocated, the 850 MHz and 1900 MHz bands were used instead (for example in Canada and the United States). In rare cases the 400 and 450 MHz frequency bands are assigned in some countries because they were previously used for first-generation systems.
Most 3G networks in Europe operate in the 2100 MHz frequency band.
Ik heb deze een maand geleden gekocht.. ben er wel blij mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:17 schreef Adiman het volgende:
Iemand die een goed werkende FM Transmitter met 3.5mm jack laatst heeft besteld of ervaringen mee heeft?
Deze is misschien wel beter, heb je gelijke en autolader erbijquote:Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Ik heb deze een maand geleden gekocht.. ben er wel blij mee.
Enige minpuntje voor mij is dat als ik ook de microUSB aansluiting aansluit om op te laden, dat de kwaliteit van het geluid wat afneemt..
ik had een heel kleintje met wat drukknopjes..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef Adiman het volgende:
[..]
Oke dat snap ik, ik kom deze heel veel tegen:
DEAL extreme
Ebay
Zouden deze aan mijn verwachtingen voldoen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:31 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik had een heel kleintje met wat drukknopjes..
kon een AAA batterij in, maar ook snoertje met sig. aanstekerplug..
houd er rekening mee dat zo'n grote in de weg kan zitten om te schakelen in je auto..
of om de handrem normaal te kunnen bedienen als je sig. aanstekerplug in je middenconsole zit (zoals bij een reneult kangoo)
Feit, bedankt voor de tips
deze had ik
http://www.dealextreme.co(...)07b-black-625?item=4
Bedankt....quote:Op zondag 24 juni 2012 16:28 schreef mickeyD het volgende:
goed plan, zonde, maar wel slim om ff verder te researchen
welnee, misschien vind je hem nog ergens met de goeie frequenties..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Bedankt....![]()
Nu kruip ik maar zielig in een hoekje.....![]()
![]()
Ja die had ik al gezien... maar dat is wel even een andere prijs...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
welnee, misschien vind je hem nog ergens met de goeie frequenties..
better safe than sorry
deze is wel quadband
HUAWEI U8860
in nederland zelfs te koop voor ¤249
Dat laatste is wel interessant... Even volgen!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef tokko1 het volgende:
Kent iemand eigenlijk chinese webshops waar je iets kan laten 3d printen?Via Taobao oid...?
En ben op zoek naar de goedkoopste drukker voor t-shirts, lijkt me dat dit inc. shirt via taobao heel goedkoop moet kunnen maar kan niet echt goeie shops vinden, of is dit concept van tshit+custom opdruk ook bij een van de andere chinese shops beschikbaar?
Die kende ik al, vaker hier langs gekomen.. maar zat toch meer richting Taobao oid te kijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef shiznuts het volgende:
Mailtje naar Artscow? http://www.artscow.com/photo-clothing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |