Waar staat de shipping cost? Die is namelijk veel goedkoper dan hier in NL.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Zolderkamer het volgende:
Volgend item..?? 4,2 meter met motor.....![]()
![]()
Jammer dat die shipping zo duur is...
Misschien wil een chinees hem hierheen varen..?
Was eigenlijk opzoek naar een losse motor... (3,5pk) weegt 12kg, De goedkoopste is incl. shipping ongeveer $330,-quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar staat de shipping cost? Die is namelijk veel goedkoper dan hier in NL.Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die aankomt, met een vrachtwagen?
Ik zou er niet eens aan beginnen.... gokje... 600mAhquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang zou die meegaan?
"Battery Type: Li-ion; Voltage: 3.7V; Capacity: 1800mAh."
Mooi om te horen dat er een refund gegeven is. Ben ook al met dx bezig over mijn lucky bag. Hopen dat ik het verschil kan terug krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
In opvolging van post: http://forum.fok.nl/user/history/327191
Ik dacht dat dat een zwembad was en je met motor pomp bedoeldequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Was eigenlijk opzoek naar een losse motor... (3,5pk) weegt 12kg, De goedkoopste is incl. shipping ongeveer $330,-
Het gewicht van die boot (4,20) schat ik op zo'n 110-130kg maar ze zijn niet heel zuinig met het spul, want op de foto zitten krassen van het gesleep ermee (een bok is ze te duur wss) geloof dat het totaal iets boven de $1000,- zat..
Wel leuk voor je bezorger idd....
Hij is iig waterdicht........quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een zwembad was en je met motor pomp bedoelde
Je kunt als je "checkout with paypal" doet, je bedrag toch niet meer aanpassen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Ik heb bij BIC iets besteld en betaald via paypal, ik had ¤0,40 cent te weinig overgemaakt, maar nu staat bij paypal dit: Betaling Aan
Buyincoins Inc
In behandeling tot 3 jul 2012
wordt het geld nu pas 3 juli overgemaakt of wat en is die 40 cent een probleem?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Ik heb bij BIC iets besteld en betaald via paypal, ik had ¤0,40 cent te weinig overgemaakt, maar nu staat bij paypal dit: Betaling Aan
Buyincoins Inc
Je valt in de herhaling. Ik denk dat een ticket de oplossing is.quote:[b]
Buyincoins Inc
Laat ff weten als je die tas binnen hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef Tjado het volgende:
Phew ik sta nog in de lijstmoet m'n postcount hier maar weer eens opkrikken (*kuch* bij deze *kuch*).
Koop de laatste tijd meer via eBay dan via de bekende china sites, scheelt vaak toch weer een paar centenoverzichtje van de laatste maand ongeveer:
Smartcover voor m'n Galaxy Tab (geen China tablet, sorry) Prima kwaliteit, dingen zijn hier onbetaalbaar. Krijgt er nog een stylusje, screen protector en een doekje bij ook
hoes past perfect en stevig. Meteen nog een besteld voor iemand anders.
Camera Schoudertas (voor DSLR) Simpel, klein, en precies waar ik naar op zoek wasvoor die prijs kan het niet mis gaan. Is nog niet binnen, nog geen oordeel verder.
Heb ook een nieuwe autosleutel besteld, die van mij was beschadigd en het knopje werkte niet meer goed. Voor 7$ op ebay een nieuwe behuizing
En verder nog wat kleine dingetjes, kabeltjes, adapter ringetje voor m'n cam, etc.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef Yngwie het volgende:
Iemand ervaring met BIC waarbij het pakketje ergens spoorloos is? (en nee, ligt niet op douane, deer heb je in België weinig last van) Is inmiddels ook van de tracking list af, dus ik zie nergens een status en heb ook niks ontvangen...
Er is geen refund gegeven voor de 57 dollar bag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef fissure het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat er een refund gegeven is. Ben ook al met dx bezig over mijn lucky bag. Hopen dat ik het verschil kan terug krijgen.
Dat noemt men een uitgestelde betaling (en wordt dus eerst van jou rekening geincasseerd. Paypal schiet niet voor tot ze wat vertrouwen hebben, eerst een aantal bestellingen doen dus).quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Buyincoins Inc
Geen idee, wellicht later nog eens proberen. Hoe weet je dat je 40 cent tekort hebt overgemaakt? Lijkt met gek met auto checkout... (wel rekening gehouden met euro/dollar?)quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef pazara het volgende:
gvd![]()
waarom doet die password aanvraag ding niet bij bic?![]()
Gefeliciteerdquote:ik gebruik gmail
Die ziet er wel leuk uit ja? Waar kan je die halen? Zijn er ook engelse specs?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De Jiayu g2
Leuke overstap ook.... van een Nokia 2710 naar een raket...
[..]
Kreeg het mailtje vannacht... heb dus maar direct een andere uitgezocht (156 stuks op voorraad)![]()
Lees eens goed de quote die je net plaatst...............quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:06 schreef relativity het volgende:
[..]
Die ziet er wel leuk uit ja? Waar kan je die halen? Zijn er ook engelse specs?
Verwijder je cookie's eens , helpt mij bij mij ook wel eens bij BICquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:28 schreef pazara het volgende:
gvd![]()
waarom doet die password aanvraag ding niet bij bic?![]()
ik gebruik gmail
Wat? 8%SUMMER niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:25 schreef pazara het volgende:
[..]
en trouwens,
die kortingscode werkt niet bij mij
Staat vrij duidelijk aangegeven op de PayPal website.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef pazara het volgende:
maar hoe kan ik bij paypal via overschrijving geld storten op mijn paypal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |