Eén dag met mijn haar en je zult dolgelukkig zijn dat je stijl haar hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar door mijn haar juist geen volume vaakdus bedenk je maar eens goed voor je mijn haar wilt
Wat voor soort haar heb jij dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eén dag met mijn haar en je zult dolgelukkig zijn dat je stijl haar hebt.
Kroeshaar.quote:
Ah oke, heb je het bol staan, of juist niet? maar jij was toch blond? dan heb je toch niet zo snel kroeshaar? Ik vind iets kroeshaar soms wel mooi, geeft meer volumequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kroeshaar.
Héél veel hele kleine krulletjes. Je kunt er niks mee en het zit telkens helemaal vol met knopen.
Ik heb er enorm veel werk aan en krijg er helemaal niks voor terug.
Ik, blond?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah oke, heb je het bol staan, of juist niet? maar jij was toch blond? dan heb je toch niet zo snel kroeshaar? Ik vind iets kroeshaar soms wel mooi, geeft meer volume.
Oh zo, sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik, blond?Mijn moeder is Antilliaans en mijn vader een blanke Nederlander, dus ik zit er tussenin.
En het gaat altijd driehoekig staan omdat de krulletjes iets minder klein zijn dan bij een "echt" afrokapsel ... het ziet er niet uit.
Afro's vind ik echt verschrikkelijk lelijk.
Dat is typisch een opmerking van iemand met stijl haar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:13 schreef n8n het volgende:
stop met zeuren en werk met wat je hebt, diversiteit alles.
Nee, ik overdrijf echt niet. Ik kom er met de kam meestal niet doorheen, dus trek ik met m'n vingers de haren uit de knoop.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh zo, sorryik besef nu dat ik je verwar met een andere user
Ah zo. Overdrijf je nu of is het echt zo erg? wel jammer dat je er niet tevrede mee bent... niet dat ik tevrede ben
maar ik doe wel nooit niks aan me haren
terwijl mensen soms denken dat ik het stijl omdat stijler onderhand niet gaat.
Dat was typisch een opmerking van iemand dat iedereen eigenschappen heeft die je een eigen gezicht geven en dat de kunst is te vinden wat bij je uiterlijk past. Je uiterlijk doe je niks aan, hoe je er mee om springt welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is typisch een opmerking van iemand met stijl haar.
Heb jij wel eens het haar proberen te kammen van iemand met kroeshaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat was typisch een opmerking van iemand dat iedereen eigenschappen heeft die je een eigen gezicht geven en dat de kunst is te vinden wat bij je uiterlijk past. Je uiterlijk doe je niks aan, hoe je er mee om springt wel
Ik zie er vrijwillig uit als een zwerverquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb jij wel eens het haar proberen te kammen van iemand met kroeshaar?
Je hebt er echt verschrikkelijk veel werk aan en je kunt er helemaal niks mee.
En er minder aan doen is geen optie, want dan lijk ik op een zwerver.
Het is echt waardeloos om ergens enorm veel energie in te moeten steken en er niks voor terug te krijgen.
En al die meiden met stijl haar kunnen kiezen voor een pony, schuine pony, een bob, los haar, lage vlechtjes, etc.
Ik wil ook naar de kapper kunnen gaan om een leuk kapsel te kiezen.
Doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik deze zal kopen:
[ afbeelding ]
Hij kost 45 euro en ik vind hem op de foto eigenlijk wel heel erg vet.. Wat vinden jullie er van? Do or don't?
Ik zou het niet doen. 45 euro vind ik echt te duur voor iets wat er zo goedkoop uitziet er persoonlijk zou ik niet met de Amerikaanse vlag gaan rondlopen ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kost 45 euro en ik vind hem op de foto eigenlijk wel heel erg vet.. Wat vinden jullie er van? Do or don't?
Ik zou eerder dat broekje halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, het gaat me ook echt niet daarom, vind het gewoon super tof staan.quote:
Ik geloof van wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Noobvraagje:
[ afbeelding ]
Als je zo'n pet koopt moet je dan die gouden sticker laten zitten of juist niet?
quote:
Haha oke, bedankt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Ik wou hem eens van de pet van mijn vriend trekken en toen kreeg hij zowat een hartaanval, dus het lijkt me dat die dingen erop horen te zitten
Ik heb wel eens een verkoopster zoiets zien dragen, gewoon terwijl ze in een kledingwinkel aan het werk was. Ook gewoon als normale laars dus. Die was iets anders, maar wel dit idee. Toen vond ik het eigenlijk ook al wel leuk staan. Vandaar de vraag, ik dacht, misschien is het nu ook wel 'normaal' om dit gewoon te dragenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Regenlaars. Sowieso wil je geen rubber laarzen aan je poten als het niet strikt noodzakelijk is lijkt me, want sopvoeten
Het is wel normaal om te dragen aangezien de Supertrash regenlaars 'in' is. Het is alleen helemaal niet zulke goede kwaliteit. En ik vind het er trouwens wel leuk uitzien, maar ja, slechte kwaliteit. Koop dan mooie zwarte leren laarzen, denk ik altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verkoopster zoiets zien dragen, gewoon terwijl ze in een kledingwinkel aan het werk was. Ook gewoon als normale laars dus. Die was iets anders, maar wel dit idee. Toen vond ik het eigenlijk ook al wel leuk staan. Vandaar de vraag, ik dacht, misschien is het nu ook wel 'normaal' om dit gewoon te dragen
Dat ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil gewoon niet weten hoe je voeten ruiken als je daar een dagje op hebt gelopen
Ik heb helemaal niks van supertrash dus ik kan niet meepraten over kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat ook.Maar het staat wel leuk zodra het goed gecombineerd is. En ik snap die hele hype rondom Supertrash sowieso niet echt, redelijk dure prijzen maar de kwaliteit is vaak helemaal niet goed.
Denk dat hij je leuk staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk idd!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef kruidkoekje het volgende:
http://www.shoeline.nl/Zwarte-Blink-laars/C1_A157120020
Deze vind ik leuk!
Thanks.quote:
Ik vind dit echt het lelijkste sinds crocs. Vind het ook geen regenlaars maar een paardrijlaars. regenlaars:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:12 schreef VeerEli het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, alleen leuk als regenlaars, of ook als gewone 'fashionable' () laars?
[ afbeelding ]
Ja ze hebben zelfs zo'n blokje aan de achterkant wat je ook bij paardrijlaarzen hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef zazii het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het lelijkste sinds crocs. Vind het ook geen regenlaars maar een paardrijlaars. regenlaars:
[ afbeelding ]
Paardrijlaars: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb onlangs ook nog vanalles besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat witte t-shirts en hempjes....
Zou ik niet dragen als ik jou was. Ziet er in veel gevallen gewoon raar en wanstaltig uit en áls je het wel staat dan ben ik alsnog van mening dat iets anders je honderd keer beter zou staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mag even niks meer kopen; maar ik vind die jumsuits toch wel errrrrg gaaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude post, ik weet. Maar die sticker moet je er gewoon van af halen, ziet er anders toch niet uit? Die hype dat je 't er op moest laten is ook alweer 3 jaar geleden, geloof ik. Ik zie nu genoeg 'stoere' gasten met NE-petjes die de sticker er gewoon vanaf halen. Staat ook minder labiel en je lijkt ook niet op zo'n basisschooljongetje met zo'n bijpassend baseballjack.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Noobvraagje:
[ afbeelding ]
Als je zo'n pet koopt moet je dan die gouden sticker laten zitten of juist niet?
Jep, wat wil je weten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:
Iemand hier ervaring met webshop bonprix?
Wat zijn je ervaringen? Kun je daar veilig een aankoop doen? Of iets makkelijk retour sturen als het niet past oid?quote:
Hier liggen broeken van de H&M al 6 jaar in de kast en nog steeds niet kapotquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb er een aantal jeans gekocht en vond het eik wel prima. Maar ik verwacht ook niet dat ik veel langer dan 1 jaar kan met een jeansbroek die maar 20 euro kost
Ik heb uiteindelijk niks besteld overigens. Had een bestelling van ruim 100 euro, komen er nog verzendkosten overheen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Kwaliteit echt bagger ja. Heb nog nooit wat van bonprix gehouden. Leek ook altijd zo anders dan op de foto's, veel lelijker. Erg jammer!
Dit dus. Ik heb ook al jaren een paar goedkope broeken die echt nog hartstikke goed zijn!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier liggen broeken van de H&M al 6 jaar in de kast en nog steeds niet kapot![]()
Dus dat! Belachelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk niks besteld overigens. Had een bestelling van ruim 100 euro, komen er nog verzendkosten overheen.. Voor zo'n bedrag verwacht ik gratis verzending.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Alleen mijn wederhelft niet zo, en die zegt ook doodleuk iets in de trant van:
"Je gaat hier nog een reactie op krijgen"
Ik vind dat dus echt een kul reactie want, de broek is nog niet eens van 100% echt leer, maar heeft slechts een "look" ..
Wat zouden jullie doen?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat denken jullie hiervan:Ja ik vind het dus ook echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Ik vind dat dus echt een kul reactie want, de broek is nog niet eens van 100% echt leer, maar heeft slechts een "look" ..
Wat zouden jullie doen?Maar ik heb ook een broek waar mijn man helemaal niks mee heeft. Hij vindt hem vreselijk zelfs
Het is zo'n hele hoge taille broek
Ik ben er gek op
Dus ja heb hem gewoon gekocht
Het is niet zo dat ie niet met mij gezien wil worden er in; dus verder vindt ie het eik ook prima.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wat denken jullie hiervan:Als zo'n broek mooi strak aansluit en niet 'lubbert' dan vind ik het altijd erg cool staan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Wat zouden jullie doen?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat denken jullie hiervan:Hangt helemaal van de combinatie af. Als je 'm goed weet te combineren, dan zeg ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Wat zouden jullie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik heb dus geen goedkope broeken die het langer dan een jaar vol hebben gehouden, maar ik ben dan ook een man.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb ook al jaren een paar goedkope broeken die echt nog hartstikke goed zijn!
[..]
Dus dat! Belachelijk.
Langer dan een jaar, ik heb het over wel 4/5 jaar. Broeken van 20 euro bijv. die ik wekelijks gedragen heb en nog geen vorm van slijtage hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb dus geen goedkope broeken die het langer dan een jaar vol hebben gehouden, maar ik ben dan ook een man.
Waarom zijn verzendkosten bij een bestelling boven 100 euro belachelijk? Verschilt immers per shop en je raakt al snel gewend als je bij sommigen gratis verzending hebt.
Nou, hihiquote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als zo'n broek mooi strak aansluit en niet 'lubbert' dan vind ik het altijd erg cool staan!
Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de combinatie af. Als je 'm goed weet te combineren, dan zeg ik doen.
Ik ben jaloers. Ik heb wel eens wat goedkope broeken gehad en die waren echt heel snel af. Sowieso binnen een jaar. Misschien dat je als man zijnde broeken meer/anders belast.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Langer dan een jaar, ik heb het over wel 4/5 jaar. Broeken van 20 euro bijv. die ik wekelijks gedragen heb en nog geen vorm van slijtage hebben.
En waarom dat belachelijk is; Als je zo'n groot bedrag betaald mogen ze je best wat tegemoet komen in de verzendkosten, toch?
Zo bijvoorbeeld (maar dan met andere schoenen):quote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid.
Hoe zou jij m combineren?!
Mijn man kan ook echt geen goedkope broeken langer dan een jaar dragen. Ik heb sommige (die van bonprix heb ik nu mijn 2de jaar en die zijn nu echt versleten... Die van wehkamp/c&a zijn nog prima en heb ik al ruim 3 jaar).quote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik heb wel eens wat goedkope broeken gehad en die waren echt heel snel af. Sowieso binnen een jaar. Misschien dat je als man zijnde broeken meer/anders belast.
Verzendkosten hangen er net van af. Ik ken shops waar verzending boven 200 euro pas gratis is of gewoon niet. Best jammer soms, maar als je een grote bestelling plaatst kunnen die paar euro aan verzendkosten er wel bij. Zeker wanneer je flink in de sale hebt geshopt.
Ik draag over het algemene lang vallende shirts..quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld (maar dan met andere schoenen):
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Lang shirt; pumpsquote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik draag over het algemene lang vallende shirts..
Ik heb voornamelijk pumps, dus die zullen er ook wel ondergaan, als k m ga dragen!
Besteld bij Esprit!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lang shirt; pumpsZo zou ik het ook wel dragen hoor
Waar heb je hem gehaald?
Ja ik heb geen idee, ik hoor het vaker van mannen. Maar ook dat jullie sowieso niet snel een broek kunnen scoren van 15/20 euro. En wij dus welquote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik heb wel eens wat goedkope broeken gehad en die waren echt heel snel af. Sowieso binnen een jaar. Misschien dat je als man zijnde broeken meer/anders belast.
Verzendkosten hangen er net van af. Ik ken shops waar verzending boven 200 euro pas gratis is of gewoon niet. Best jammer soms, maar als je een grote bestelling plaatst kunnen die paar euro aan verzendkosten er wel bij. Zeker wanneer je flink in de sale hebt geshopt.
Als vrouw zijnde heb je gewoon zoveel meer keuze, dat is algemeen bekend. Kijk maar naar de H&M catalogus naar het aantal pagina's voor vrouwen en dan voor mannen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee, ik hoor het vaker van mannen. Maar ook dat jullie sowieso niet snel een broek kunnen scoren van 15/20 euro. En wij dus wel![]()
Tja, ik weet dat genoeg shops gewoon verzendkosten vragen etc. maar ik vind dat ze dat na een bepaald bedrag best mogen laten
Als je een mooie broek koopt van 20 euro en het zit een jaar goed, is het toch een koopje? Ik koop regelmatig op de markt wat kleding ok goedkoop maar plezier wat ik er van heb. Schoenen en tassen en soms wat meer luxe ook maar ik koop wat ik mooi en leuk vind:)quote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat denken jullie hiervan:Gewoon kopen en leuk combineren, dikke kans dat je vriend dan alsnog zegt dat het toch wel leuk is. Heb ik zelf regelmatig en anders heeft ie pech, als jij het maar leuk vind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze broek dus helemaal het einde!
Wat zouden jullie doen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef Sylvana het volgende:
"Nadeel" van aankomen is dat je nieuwe kleren moet shoppen, oh wat erg
[ afbeelding ]
2 jurkjes (linksboven)
2 shirtjes (links midden)
Sjaaltje (linksonder)
BH's (midden)
4 korte broeken/zwemshorts en 1 spijkerrokje (rechts)
Ik kan weer even vooruit
Haha ja ik ook, maar dat kan hopelijk over een tijdje weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik shop toch liever omdat ik ben afgevallen
Maar een zwemshort voor een meisje?
Zelf heb ik een legging van nepleer uit de Dragon Tattoo lijn bij H&M en krijg daar vaak complimentjes overquote:
Niets van aantrekken van die blauwe plekken, heb ik ook omdat ik een dunne huid heb + vaak stoot op het werk/van het dansen. Draag gewoon shorts en korte rokjes en nog nooit commentaar erop gekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, maar dat kan hopelijk over een tijdje weer
En ja, tegenwoordig heb je ook zwemshorts voor meisjes. Vind ik wel fijn, omdat ik veel blauwe plekken op mijn bovenbenen heb van het insuline spuiten.
Thnx, maar ben ook ontevreden over mijn dikke bovenbenen, dus verberg ze sowieso graagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niets van aantrekken van die blauwe plekken, heb ik ook omdat ik een dunne huid heb + vaak stoot op het werk/van het dansen. Draag gewoon shorts en korte rokjes en nog nooit commentaar erop gekregen.
En korter ivm een extra "streep"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
In een zwembroek lijken ze dikker. Dus hup in dat badpak of bikini
truequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind bij vollere types die zwembroekjes ook echt veel lelijker staan dan een gewoon shortje.
Ik vind ze sowieso verschrikkelijk, maar dan staat het helemaal lomp.
Gewoon lekker een normale bikini aan!
quote:Welkom terug, -8 euro voor jouw..
Dat was de titel.quote:
Why, what's wrong with nelly.com?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was de titel.
De inhoud van de mail was: "Je hebt al een hele tijd niks bij ons besteld, blablabla, korting, smeek smeek smeek."
Ik ga daar toch niks meer bestellen. Die korting mogen ze in hun ..... stoppen.
Ik niet, maar verschillende users hier wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Why, what's wrong with nelly.com?
Ik heb daar laatst eens besteld en wel planning om het vaker te doen, heb jij slechte ervaringen ofzo?
Oeh. Dan zal ik wat beter opletten in de toekomst. Scheelt voor mij wel dat ik altijd met IDEAL betaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet, maar verschillende users hier wel.
De spullen zijn vaak ook te duur en zijn een paar maanden geleden nóg duurder geworden.
Het kost 3 euro extra om per factuur te kunnen betalen.
Sommige informatie op de site klopt niet: bij een bepaald paar schoenen staat dat ze van echt leer zijn gemaakt, maar in een recensie van iemand die ze heeft besteld, staat dat het imitatieleer is.
Die schoenen zijn niet zo fijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
heb trouwens ook weer een bestellinkje gedaan
[ afbeelding ]
Ik hou van sale en H&M, was 125 euro kwijt
Wat vind je er niet fijn aan? Ik vind ze super! Maar ik gebruik ze voor tuinieren en wandelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Die schoenen zijn niet zo fijnIk had ze ook besteld.
Zalando, Brandos (al weet ik niet zeker of je daar met iDeal kunt betalen). Bepaalde modellen zijn nu afgeprijsd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Poemgirl het volgende:
Waar kan ik goedkoop dr. Martens vinden (ik moet er wel met iDeal kunnen betalen)? Wil ze namelijk al best een tijdje
Deze bedoel ik: http://nelly.com/nl/schoe(...)27/ameena-427814-14/quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dat leer was gewoon een leesfout van de user zelf. Maar dat ze te duur zijn klopt.
oh, da's wel fail jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zalando, Brandos (al weet ik niet zeker of je daar met iDeal kunt betalen). Bepaalde modellen zijn nu afgeprijsd.
[..]
Deze bedoel ik: http://nelly.com/nl/schoe(...)27/ameena-427814-14/
Ze zaten niet zo fijn bij mij. Maar wel leuk dat andere mensen er wel blij mee zijn danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan? Ik vind ze super! Maar ik gebruik ze voor tuinieren en wandelen.
De Vögele heeft soms wel leuke dingen inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dit weekend op vakantie en ik dacht ik ga even kijken voor 1 of 2 leuke t-shirts bij de WE ofzo, maar toen kwam ik langs de Vögele, waar ik normaal niet heel snel mijn kleding haal, en zag een rek staan met t-shirts voor 5 euro per stuk
Daarvan 3 gekocht en vind ze er goed uitzien zeker icm de prijs.
[ afbeelding ]
Nog nooit iets van gekocht, maar als ik online kijk, vind ik het wel te duur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat vinden jullie van het merk Abercrombie & Fitch? Wil er misschien wat spulletjes van halen.
Gaat niet om de prijs maar om de kwaliteit, die is gewoon goed toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog nooit iets van gekocht, maar als ik online kijk, vind ik het wel te duur.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
over Nelly gesproken
[ afbeelding ]
Oooooo hij is veel leuker dan op de fotoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn eerste bestelling bij TopVintage. Snelle levering (dinsdag op woensdag nacht besteld en vandaag gekomen dus eigenlijk de volgende dag) en super mooie kwaliteit stof!
Zeker de ¤59,95 waard, heb in de winkel jurken van dezelfde prijs gekocht die qua kwaliteit toch wel minder waren.
[ afbeelding ]
Op die onderste foto komt die streep door de schaduw.
Ik had de laatste S, M is jou toch te grootquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooo hij is veel leuker dan op de foto
Kut
Wow, echt supermooi! Ik vind hem zo op de foto veel mooier dan op de site hehehehe. Ik vandaag zelf deze aan: http://www.pinupgirlcloth(...)y-pinup-couture.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn eerste bestelling bij TopVintage. Snelle levering (dinsdag op woensdag nacht besteld en vandaag gekomen dus eigenlijk de volgende dag) en super mooie kwaliteit stof!
Zeker de ¤59,95 waard, heb in de winkel jurken van dezelfde prijs gekocht die qua kwaliteit toch wel minder waren.
[ afbeelding ]
Mooi figuur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar duur.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef Michielos het volgende:
Nieuwe kleding:
- Boss Hugo Boss trui (donkerblauw, ronde hals)
- Boss Hugo Boss longsleeve (grijzig, meerdere kleuren met knoopjes ter accent)
- Boss Hugo Boss paar jeans
- MeXX trui (blauw wit gestreepte trui)
- Tommy Hilfiger trui (grijs)
Foto!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mooi figuur.
[..]
Doe maar duur.![]()
Ik heb vandaag een winterjas gekocht ......... bij de Wonder Woman.
Ik heb nu gewoon een jas, een leuke jas, van de fucking Wonder Woman.
De jas is op dit moment bij de kleermaker, om te zorgen dat hij wat beter staat.quote:
Mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook een nieuw jurkje
[ afbeelding ]
ik heb inderdaad een maat 44, maar ik schaam me er niet voor. Dank je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Camouflerende kleur om de pondjes te verbergen?
Thanks, is echt een waanzinnig jurkjequote:
Wat een lul.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Camouflerende kleur om de pondjes te verbergen?
make a picture, dan zeg ik het jequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik heb onwijs veel grijze tshirts en een aantal zandkleurige chino's.
Maar deze combinatie heb ik nooit aangehad, past dit wel?
Kan wel, ik draag er vaak een wit shirt met kleurige print op. En/of rode sneakers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stroopwafels het volgende:
Vintage jurkjes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, te saai.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stroopwafels het volgende:
Is niet zo duidelijk, maar staat je echt prachtig!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Model Mead Wing: http://heppo.nl/herenscho(...)ead-wing-108019-0014quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:50 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand die weet waar je deze Clarks kunt kopen? Vind ze niet op internet.. Weet ook niet welk model het is...
http://instagram.com/p/OogE_wtQvM/
bronquote:Aurora lanceert webshop in Nederland
De nieuwe website van het Britse modeconcern Aurora Fashions, Andotherbrands.com, is gelanceerd voor de Nederlandse markt. In Duitsland, Australië, Zweden en de Verenigde Staten was de online winkel al actief.
De webshop bundelt de drie modelabels Coast, Oasis en Warehouse. Standaard bezorging kost 4,95 euro en duurt zo'n één tot twee werkdagen. Om de lancering feestelijk af te trappen zullen in de eerste periode de bezorg- en retourkosten in Nederland gratis zijn. Een account aanmaken is niet nodig om online te kunnen shoppen.
Aurora wil zich met de webwinkel meer online profileren. Volgens het Britse modebedrijf houdt een omnichannelstrategie - de overtreffende trap van multichannel - niet per se in dat er altijd verwezen moet worden naar een fysieke winkel.
De samenwerking met de Nederlandse warenhuisketen V&D werd vanwege de lancering van de webshop beëindigd. De shop-in-shops van de merken Warehouse en Oasis van het Britse modebedrijf Aurora Fashions, maken plaats voor die van Mart Visser.
Er staat bij "protect with anti suede" dus ik neem aan suede.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat voor materiaal is die eerste? Ik zou zelf geen suede of stof nemen (als het dat is), lastig schoon te maken.
Ik ben nooit zo wild van suede, ik vind het wel mooi, maar als er een vlek op komt of als het regent ziet het er niet meer uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er staat bij "protect with anti suede" dus ik neem aan suede.
Ik heb zelf een paar suède pumps, en die zijn prima schoon te houden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat voor materiaal is die eerste? Ik zou zelf geen suede of stof nemen (als het dat is), lastig schoon te maken.
Ik had ooit zo een steentje waar je suede mee kon "boenen", het gaat wel, maar ik vond het wel altijd een gedoequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een paar suède pumps, en die zijn prima schoon te houden.
Een tijdje geleden heb ik zelfs een suèdeborsteltje gekocht, en dat gaat heel erg goed!
Dat het goed moet worden onderhouden, dat klopt!
Ik impregneer ze eens in de zoveel tijd en gebruik dan ook het borsteltje
Steentje?! Nooit gezien oid..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had ooit zo een steentje waar je suede mee kon "boenen", het gaat wel, maar ik vond het wel altijd een gedoe
Ik draag zeker 4 dagen in de week pumps..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Je pumps zul je niet elke dag aanhebben denk ik? Als je schoenen elke dag aanhebt worden ze wel sneller vies, vooral als het regent, dan komen er altijd van die witte kringen op.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik draag zeker 4 dagen in de week pumps..![]()
En van die witte kringen heb ik geen last eigenlijk, omdat ik ze inspray!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]OK als hij het geen probleem vindt om het vaak schoon te borstelen, zou ik voor de suede gaan, die zien er wel altijd mooier uit vind ik.
Bij de skateshops vragen. Sevenply (Rotterdam) en manus (den haag) zouden misschien wat kunnen hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef JohanBoskamp het volgende:
Iemand ervaring met het merk Clae? Ben aan het overwegen deze te bestellen vanuit Amerika, omdat ik ze verder nergens kan vinden. Weet iemand of ze in de fysieke winkels in de buurt van Rotterdam/Den Haag verkrijgbaar zijn?
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie! Zal eerdaags kijken!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij de skateshops vragen. Sevenply (Rotterdam) en manus (den haag) zouden misschien wat kunnen hebben.
Platte laarzen/enkellaarsjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Vice. het volgende:
Ik ben op zoek naar nette, platte schoenen. Ik draag wel gympen (Vans en All Stars) maar zoek wat netters. Heb alleen geen idee wat! Help, iemand?
Ik bedoelde eigenlijk ook geen laarsjes. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik wel bedoel.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Platte laarzen/enkellaarsjes.
Ik kom zulke mooie kleding tegen... alleen is het vaak best duur.
![]()
Bijvoorbeeld 80 euro voor een vest. Ik wil eigenlijk maximaal 50 euro betalen voor een kledingstuk, tenzij het echt heel mooi is.
Was ik maar rijk.
Ah joh, trakteer jezelf lekker. Als hij het echt waard is, krijg je er geen spijt vanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Bijvoorbeeld 80 euro voor een vest. Ik wil eigenlijk maximaal 50 euro betalen voor een kledingstuk, tenzij het echt heel mooi is.
Was ik maar rijk.
Ik heb deze, maar dan met klittenbandsluiting zoals de foto die eronder staat en bij mij zijn ze helemaal van leer (dus niet met een stukje suede).quote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook geen laarsjes. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik wel bedoel.
Al geef je mij 10.000 euro dan NOG vind ik niks leuk. Ik heb ook een hekel aan kleren kopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Was ik maar rijk.
Dan raad ik je aan om die van 80 te kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Die reacties boeien mij niet, maar ik heb voor dit najaar al 3 kledingstukken gekocht die 50 euro kostten.
Ik koop voor 70 euro liever 2 kledingstukken dan 1, tenzij het écht heel mooi is.
Zo heb ik al jaren een jurkje van Modström dat 80 euro kostte. Maar hij is echt heel mooi.
Ik zoek nóg iets netters. Iets wat ik bijvoorbeeld ook onder een nette rok of colbertje aan kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze, maar dan met klittenbandsluiting zoals de foto die eronder staat en bij mij zijn ze helemaal van leer (dus niet met een stukje suede).
Ook? Ik heb geen hekel aan kleren kopen. Ik zou alleen graag wat meer geld willen (en een kleinere kledingmaatquote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Karina het volgende:
Al geef je mij 10.000 euro dan NOG vind ik niks leuk. Ik heb ook een hekel aan kleren kopen.
Ik heb nog niks gezien wat ik echt zó mooi vind, dat ik er 80 euro voor wil betalen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om die van 80 te kopen
Ballerina's?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik zoek nóg iets netters. Iets wat ik bijvoorbeeld ook onder een nette rok of colbertje aan kan.
80 euro is toch helemaal niet veel? Ik geef gemiddled 150-200 euro uit voor een paar schoenen, 80-100 euro voor een trui en 89-140 euro voor een broek.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook? Ik heb geen hekel aan kleren kopen. Ik zou alleen graag wat meer geld willen (en een kleinere kledingmaat).
[..]
Ik heb nog niks gezien wat ik echt zó mooi vind, dat ik er 80 euro voor wil betalen.
[..]
Ballerina's?
Of zoiets:
[ afbeelding ]
?
Zoiets?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik zoek nóg iets netters. Iets wat ik bijvoorbeeld ook onder een nette rok of colbertje aan kan.
Ik heb niet zo veel te besteden.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
80 euro is toch helemaal niet veel? Ik geef gemiddled 150-200 euro uit voor een paar schoenen, 80-100 euro voor een trui en 89-140 euro voor een broek.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ballerina's?
Of zoiets:
[ afbeelding ]
?
Vind dit iets te truttig.quote:
ligt eraan waaronder je het aandoet. Onder een jurkje kan dit echt heel leuk uitzien denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Vice. het volgende:
[..]
[..]
Vind dit iets te truttig.
Ballerina's zijn wel leuk trouwens. Hebben jullie ideeën voor dichte schoenen?
Oh ja, dat ook sloeg nergens opquote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook? Ik heb geen hekel aan kleren kopen. Ik zou alleen graag wat meer geld willen (en een kleinere kledingmaat).
[..]
Ik heb nog niks gezien wat ik echt zó mooi vind, dat ik er 80 euro voor wil betalen.
[..]
Ballerina's?
Of zoiets:
[ afbeelding ]
?
Dichte schoenen zou ik onder een rokje oid niet doen..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Vice. het volgende:
[..]
[..]
Vind dit iets te truttig.
Ballerina's zijn wel leuk trouwens. Hebben jullie ideeën voor dichte schoenen?
Die zijn wel leuk.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze zelf ook, de bovenkant is van leer.
[..]
Dichte schoenen zou ik onder een rokje oid niet doen..
Naar mijn mening is/wordt dat juist truttig![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef Vice. het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk.
Ik bedoelde dichte schoenen onder een nette broek.
mijn toonbeeld van smaak, wat doe jequote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik weer deze voor!
Geloof me, deze zitten zo fijn en lekker dat je niet door hebt dat je ze aan hebt !
Ik weetquote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn toonbeeld van smaak, wat doe je
Zijn zon soort lakschoentjes nix voor je? Zien er een beetje uit als herenschoenen (lak, spitse neus) maar vaak wel in verschillende kleuren...sasha heeft ze. Kga proberen een foto te zoeken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:49 schreef Vice. het volgende:
Hihi, ik zoek wat 'hippers' inderdaad. Heb jij suggesties, Stormqueen?
Zoiets dusquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:49 schreef Vice. het volgende:
Hihi, ik zoek wat 'hippers' inderdaad. Heb jij suggesties, Stormqueen?
Datquote:
ja precies....een collega van mij had dat ook. ze had erg toffe cowboyboots gevonden met best een hak eronder...maar toen ging ze voor platte schoenen kijken, vond ze alleen van die oma schoenenquote:Op maandag 17 september 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Kan echt nietzat schoenen die geen pumps zijn, modebewust en toch goed zitten.
Die die tyler-girl post zijn wel weer tof
Een getailleerde jurk/tuniek met een gebreid vest tot op je heupen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik vind eigenlijk ook dat ik nog veel te weinig heb. en heb nu op pinterest allerlei plaatjes verzameld, maar toch lukt tme nooit om iets te vinden wat er op lijkt of in ieder geval zon zelfse sfeer te creeeren....:(
was net bezig vanalles uit te zoeken op bestseller.com (waar pieces, only enzo bijhoren) maar die werkt nu maar half.....
morgen nog maar een keer proberen.
ow iemand tips voor comfi, warme maar ook stijlvolle herfst/winter kleding?
ik hou heel erg van oversized en gebreid enzo, maar vaak zie ik er dan vaak uit als een zwerver en heb ik dan helemaal geen figuur meer
Chictopia.com is wel een leuke site.quote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
ja misschien moet ik ook beter zoeken en iets meer nadenken voordat ik koop. ik heb veel shirt met prints op waarmee ik in de winter niet verder mee kom dan een zwart vest erop doen. maar heb ook veel shirt die aparte mouwen hebben (vlindermouwen en zulks) en dat zit dan weer niet lekker onder een vest of dat vind ik dan zonde omdat eigenlijk de hele context van het shirt wegvalt....
(en aan de kentekens te zien lijkt het idd nederland)
http://www.zalando.nl/herenschoenen-sneakers/_blauw/quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:14 schreef Michielos het volgende:
Ik zoek paar mooie sneakers, bij voorkeur adidasjes. Gewoon relaxte casual sneakers, blauwe kleur (bij voorkeur). Iemand suggesties?
Adidas Spezial Navy Bluequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:14 schreef Michielos het volgende:
Ik zoek paar mooie sneakers, bij voorkeur adidasjes. Gewoon relaxte casual sneakers, blauwe kleur (bij voorkeur). Iemand suggesties?
Ik vind het niet tuttig! Met een paar mooie pumps eronder en je bent klaarquote:Op woensdag 19 september 2012 17:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hij is best leuk Mandy. De plaatsing van die rits is leuk.
Ik dacht toch eens: doe eens gek. Ik heb bij de hema een kokerrok gehaald en gecombineerd met een blouse van de h&m die ik eigenlijk terug wilde sturen...
http://instagr.am/p/PwurIDQ-p1/
Nu nog bedenken hoe ik het iets minder truttig kan maken en welke schoenen ik aan doe...
Ik zou het dan bijv. combineren met pumps met studs (zoals de Forget Your Boyfriends) en een stoere ketting zoals deze:quote:Op woensdag 19 september 2012 17:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hij is best leuk Mandy. De plaatsing van die rits is leuk.
Ik dacht toch eens: doe eens gek. Ik heb bij de hema een kokerrok gehaald en gecombineerd met een blouse van de h&m die ik eigenlijk terug wilde sturen...
http://instagr.am/p/PwurIDQ-p1/
Nu nog bedenken hoe ik het iets minder truttig kan maken en welke schoenen ik aan doe...
Naar die schoen zijn volgens mij echt honderdduizend mensen op zoek. Ik heb ook al wel eens gezocht, iemand van FOK! heeft al een keer naar Zalando gemaild, maar niemand weet er iets over.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
wat voor merk schoen is dit? kheb alleen dit plaatje van zallando banner.
http://www.zalando.nl/dji(...)n-dj112a00l-702.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:35 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Naar die schoen zijn volgens mij echt honderdduizend mensen op zoek. Ik heb ook al wel eens gezocht, iemand van FOK! heeft al een keer naar Zalando gemaild, maar niemand weet er iets over.
Ik wil hem ook hebben
Zijn wel mooie schoentjes jaa!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/dji(...)n-dj112a00l-702.html
Maar dan net iets anders?
Zelfde merk kan niet anders.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef VeerEli het volgende:
Heb deze oorwarmers gekocht, maar ik twijfel of het wel leuk is..
Mijn vriend vond het niet geweldig namelijkBen benieuwd naar jullie mening:
[ afbeelding ]
`quote:Op zondag 30 september 2012 00:59 schreef VeerEli het volgende:
Ja ben ik
Maar niet leuk dusJammer, ik vond het zelf eigenlijk wel tof en een keer wat anders dan een muts.
Woh, dat ding is vernieuwend zeg, leuk juist!quote:Op zondag 30 september 2012 00:59 schreef VeerEli het volgende:
Ja ben ik
Maar niet leuk dusJammer, ik vond het zelf eigenlijk wel tof en een keer wat anders dan een muts.
Oh fijn, toch nog iemand die het tof vindquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woh, dat ding is vernieuwend zeg, leuk juist!
precies die jacket kan je niet kopen, die hebben ze speciaal gemaakt voor het yellow claw team. vergelijkbare heb je van american college en nike nswquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke jas deze dude van Yellow Claw in het midden draagt en waar ik die kan kopen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke jas deze dude van Yellow Claw in het midden draagt en waar ik die kan kopen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:11 schreef nexusje het volgende:
[..]
precies die jacket kan je niet kopen, die hebben ze speciaal gemaakt voor het yellow claw team. vergelijkbare heb je van american college en nike nsw
rustig.. Dacht dat 't yc crew only was,quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een Northskull Varsity Jacket (in de sale op hun site)
[..]Dit jack hierboven is nep?
Vorm en alles vind ik wel leuk, maar de kleur is wat minder. Het had meer roze moeten zijn, of is dat ook het geval in het echt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef VeerEli het volgende:
Heb deze oorwarmers gekocht, maar ik twijfel of het wel leuk is..
Mijn vriend vond het niet geweldig namelijkBen benieuwd naar jullie mening:
[ afbeelding ]
Ja, dit is denk ik leuker bij donker bruin haar. Maar ze hadden dit, zwart (en dat was te heftig vond ik) en paars.. Zou voor mij juist beter zijn als deze wat bruin was geweest, en die ik nu heb is meer beige/zandkleur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vorm en alles vind ik wel leuk, maar de kleur is wat minder. Het had meer roze moeten zijn, of is dat ook het geval in het echt?
Het is meer afgeleidt van zo'n indianen band oid denk ik.. Ik vind het zelf eigenlijk wel tof staan, maar je moet er wel het hoofd voor hebben. Maar dat is met een muts ook zo natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef ArnosL het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met exact dezelfde oorwarmers, ook in beige. Het zag er niet echt mooi uit, alsof er een stuk van een muts geknipt was
Picquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij de Promiss hebben ze nu zó'n heerlijke broek. In meerdere kleuren en van maat 36 t/m 48. Het voelt net als fluweel en hij zit echt heerlijk.![]()
Ik heb een inktblauwe gekocht. Ik wil 'm de hele dag wel strelen.
respecteer mijn sokken die ik op mijn oren zet waarmee ik morgen naar school ga.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef rapelsen het volgende:
Ik vind die oorwarmers ook wel tof staan. Vind het sowieso wel leuk als iemand een eigen stijl heeft.
Er valt niet echt veel aan te zien. Het is gewoon een normale broek, maar hij is gewoon heerlijk zacht en hij zit heerlijk en dat zie je natuurlijk niet op een foto.quote:
Dat kan veel makkelijker: http://www.hoedshop.nl/Jumbo-Earbags-Oorwarmers.html?partner=106quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:38 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
respecteer mijn sokken die ik op mijn oren zet waarmee ik morgen naar school ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand New.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Combinatie staat je goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
Hier ook oorwarmersEn nieuwe schoenen.
[ afbeelding ]
Ook nog een nieuwe panty maar die is met motief dus dat zie je niet zo goed. Zal er een andere keer wel eens hier een foto van plaatsen op in het wat draag je vandaag-topic.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ha, die schoenen zijn vet!
En moet eerlijk zeggen dat die oorwarmers je wel staan, VeerEli ook trouwens, maar je moet er idd het hoofd voor hebben.
Dankjequote:
Dat is echt niets van mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft er hier iemand als eens van de 30x30 challenge gehoord? daarbij moet je met 30 kleding stukken 30 verschillende kledingcombi's maken. ik kwam het hier tegen
http://www.puttingmetogether.com/2011/06/30-for-30.html
ik ben er nog over aant denken om ook zoiets te gaan doen, al zou ik echt niet weten met welke kleding stukken.
Je moet volgens mij ook best tactisch kiezen, anders lukt het volgens mij nooit om aan die 30 outfits te komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is echt niets van mijHeb nu al zo vaak het idee dat ik hetzelfde draag met de keuze uit al mijn kleding.
Knap als je dat vol zou kunnen houden. Zou dan misschien een tactische keuze maken door ook maar 1 of 2 paar schoenen te kiezen die wel overal bij passen.
Heb je misschien een foto van hoe hij staat als je hem aan hebt? Dan kunnen we zien hoe het bij je figuur staatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef .Neovo. het volgende:
Heb net deze gekocht, vinden jullie het wat?
Mijn moeder vindt dat het me niet echt goed staat. Maar ik draag dan ook nooit een trui. Nu snap ik dat het per persoon wat verschillend is, maar ik vond zelf het niet eens zo gek staan.
Eigenlijk boeide kleding me niet zo, maar aangezien ik bijna niks meer in de kast had wat nog aankon toch maar eens de winkels ingedoken. En dan zie ik kleding die anderen heel goed staan, en mij juist weer niet.. En zie vaak ook kleding wat ik dus helemaal niks aan vind.
Leuke panty.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:00 schreef megamandy het volgende:
Zou nog een foto van de panty posten:
[ afbeelding ]
Van House of Holland. Echt een hoge denier, kon het alleen niet op de verpakking vinden maar is zeker ook nog in de herfst te dragen.
Denk wel dat ik vanavond de glitterschoenen van hierboven erbij draag ipv deze schoenen.
Ik vind de kleur niet zo mooi.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef .Neovo. het volgende:
Heb net deze gekocht, vinden jullie het wat?
Mijn moeder vindt dat het me niet echt goed staat. Maar ik draag dan ook nooit een "fatsoenlijke" trui. Nu snap ik dat het per persoon wat verschillend is, maar ik vond zelf het niet eens zo gek staan.
Eigenlijk boeide kleding me niet zo, maar aangezien ik bijna niks meer in de kast had wat nog aankon toch maar eens de winkels ingedoken. En dan zie ik kleding die anderen heel goed staan, en mij juist weer niet.. En zie vaak ook kleding wat ik dus helemaal niks aan vind.
Leuuuk! Die tweede is helemaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:30 schreef megamandy het volgende:
En net zelf besteld, want nu is er 25% korting op de knits bij Monki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Modellen kijken wel een beetje sloom op die webshop
Is ook in zwart-witquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuuuk! Die tweede is helemaal.
Zal proberen een foto te maken, tis aardig donker hier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van hoe hij staat als je hem aan hebt? Dan kunnen we zien hoe het bij je figuur staat
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van die truien. Zelf zou ik het alleen op een luie zondag dragen
Maar ik ben ook iemand die niets in de kast heeft hangen onder het mom van "oude kleding".
Vind hem niet slecht staanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zal proberen een foto te maken, tis aardig donker hier.
Edit: foto gemaakt.
[ afbeelding ]
webcamfoto, heb geen andere camera momenteel. Ik sta er best wel een beetje scheef op
Dankjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind hem niet slecht staanAls hij voor jouw gevoel fijn zit zou ik hem gewoon houden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef saaw het volgende:
Ik vind hem wel leuklekker kleurtje en leuke knopen. Alleen heb je op de eerste foto iets in die zak denk ik, dan valt ie meteen een beetje raar.
Goed gekeurd!.. Leuke sweater!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dankje. Heb toch niet zo'n slechte smaak dan ik dacht
Iets betere foto:
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat je zoekt, maar bij Pieces hebben ze veel dikke sjaals. Of ze daar mutsen hebben weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:02 schreef Luxuria het volgende:
Hee een vraagje.
Weten jullie waar je ergens leuke dikke sjaals hebt met bijpassende muts voor de winter?
Er zijn vast genoeg winkels die dat hebben, maar waar kan ik echt de leuke vinden?
Oke thnx ik zal eens kijken!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je zoekt, maar bij Pieces hebben ze veel dikke sjaals. Of ze daar mutsen hebben weet ik eigenlijk niet.
Ook bij Accesorize hebben ze vaak veel sjaals en mutsen.
Of anders zou je eens op etsy.com kunnen kijken, veel zelf gemaakte spullen.
http://www.airmax90sale.nl/jordan-spizike007-p-1226.htmlquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Ik zoek deze schoenen, maar kan ze zelf echt nog niet vinden op internet.
Iemand een idee of ze überhaupt nog verkrijgbaar zijn en waar? Ik moet een damesmaatje, 38 of 39.
[ afbeelding ]
Bij de Six en de V&D hebben ze ook meerdere matchende setjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oke thnx ik zal eens kijken!
Ik heb een zwarte winterjas en daar wil ik een leuke kleur (effen), dikke gebreide sjaal bij met bijpassende muts (en handschoenen zou ook fijn zijn maar hoeft niet perse).
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Ik zoek deze schoenen, maar kan ze zelf echt nog niet vinden op internet.
Iemand een idee of ze überhaupt nog verkrijgbaar zijn en waar? Ik moet een damesmaatje, 38 of 39.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar kan ze dus nergens vinden om te bestellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Air Jordan Spizike. Zo heten de schoenen.
Oke thnx!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij de Six en de V&D hebben ze ook meerdere matchende setjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |