Er staat bij "protect with anti suede" dus ik neem aan suede.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat voor materiaal is die eerste? Ik zou zelf geen suede of stof nemen (als het dat is), lastig schoon te maken.
Ik ben nooit zo wild van suede, ik vind het wel mooi, maar als er een vlek op komt of als het regent ziet het er niet meer uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er staat bij "protect with anti suede" dus ik neem aan suede.
Ik heb zelf een paar suède pumps, en die zijn prima schoon te houden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Wat voor materiaal is die eerste? Ik zou zelf geen suede of stof nemen (als het dat is), lastig schoon te maken.
Ik had ooit zo een steentje waar je suede mee kon "boenen", het gaat wel, maar ik vond het wel altijd een gedoequote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb zelf een paar suède pumps, en die zijn prima schoon te houden.
Een tijdje geleden heb ik zelfs een suèdeborsteltje gekocht, en dat gaat heel erg goed!
Dat het goed moet worden onderhouden, dat klopt!
Ik impregneer ze eens in de zoveel tijd en gebruik dan ook het borsteltje
Steentje?! Nooit gezien oid..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had ooit zo een steentje waar je suede mee kon "boenen", het gaat wel, maar ik vond het wel altijd een gedoe
Ik draag zeker 4 dagen in de week pumps..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Je pumps zul je niet elke dag aanhebben denk ik? Als je schoenen elke dag aanhebt worden ze wel sneller vies, vooral als het regent, dan komen er altijd van die witte kringen op.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik draag zeker 4 dagen in de week pumps..![]()
En van die witte kringen heb ik geen last eigenlijk, omdat ik ze inspray!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]OK als hij het geen probleem vindt om het vaak schoon te borstelen, zou ik voor de suede gaan, die zien er wel altijd mooier uit vind ik.
Bij de skateshops vragen. Sevenply (Rotterdam) en manus (den haag) zouden misschien wat kunnen hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef JohanBoskamp het volgende:
Iemand ervaring met het merk Clae? Ben aan het overwegen deze te bestellen vanuit Amerika, omdat ik ze verder nergens kan vinden. Weet iemand of ze in de fysieke winkels in de buurt van Rotterdam/Den Haag verkrijgbaar zijn?
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie! Zal eerdaags kijken!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij de skateshops vragen. Sevenply (Rotterdam) en manus (den haag) zouden misschien wat kunnen hebben.
Platte laarzen/enkellaarsjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Vice. het volgende:
Ik ben op zoek naar nette, platte schoenen. Ik draag wel gympen (Vans en All Stars) maar zoek wat netters. Heb alleen geen idee wat! Help, iemand?
Ik bedoelde eigenlijk ook geen laarsjes. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik wel bedoel.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Platte laarzen/enkellaarsjes.
Ik kom zulke mooie kleding tegen... alleen is het vaak best duur.
![]()
Bijvoorbeeld 80 euro voor een vest. Ik wil eigenlijk maximaal 50 euro betalen voor een kledingstuk, tenzij het echt heel mooi is.
Was ik maar rijk.
Ah joh, trakteer jezelf lekker. Als hij het echt waard is, krijg je er geen spijt vanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Platte laarzen/enkellaarsjes.
Ik kom zulke mooie kleding tegen... alleen is het vaak best duur.
![]()
Bijvoorbeeld 80 euro voor een vest. Ik wil eigenlijk maximaal 50 euro betalen voor een kledingstuk, tenzij het echt heel mooi is.
Was ik maar rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |