Platte laarzen/enkellaarsjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Vice. het volgende:
Ik ben op zoek naar nette, platte schoenen. Ik draag wel gympen (Vans en All Stars) maar zoek wat netters. Heb alleen geen idee wat! Help, iemand?
Ik bedoelde eigenlijk ook geen laarsjes. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik wel bedoel.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Platte laarzen/enkellaarsjes.
Ik kom zulke mooie kleding tegen... alleen is het vaak best duur.
![]()
Bijvoorbeeld 80 euro voor een vest. Ik wil eigenlijk maximaal 50 euro betalen voor een kledingstuk, tenzij het echt heel mooi is.
Was ik maar rijk.
Ah joh, trakteer jezelf lekker. Als hij het echt waard is, krijg je er geen spijt vanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Bijvoorbeeld 80 euro voor een vest. Ik wil eigenlijk maximaal 50 euro betalen voor een kledingstuk, tenzij het echt heel mooi is.
Was ik maar rijk.
Ik heb deze, maar dan met klittenbandsluiting zoals de foto die eronder staat en bij mij zijn ze helemaal van leer (dus niet met een stukje suede).quote:Op donderdag 6 september 2012 17:01 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook geen laarsjes. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik wel bedoel.
Al geef je mij 10.000 euro dan NOG vind ik niks leuk. Ik heb ook een hekel aan kleren kopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Was ik maar rijk.
Dan raad ik je aan om die van 80 te kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Die reacties boeien mij niet, maar ik heb voor dit najaar al 3 kledingstukken gekocht die 50 euro kostten.
Ik koop voor 70 euro liever 2 kledingstukken dan 1, tenzij het écht heel mooi is.
Zo heb ik al jaren een jurkje van Modström dat 80 euro kostte. Maar hij is echt heel mooi.
Ik zoek nóg iets netters. Iets wat ik bijvoorbeeld ook onder een nette rok of colbertje aan kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze, maar dan met klittenbandsluiting zoals de foto die eronder staat en bij mij zijn ze helemaal van leer (dus niet met een stukje suede).
Ook? Ik heb geen hekel aan kleren kopen. Ik zou alleen graag wat meer geld willen (en een kleinere kledingmaatquote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Karina het volgende:
Al geef je mij 10.000 euro dan NOG vind ik niks leuk. Ik heb ook een hekel aan kleren kopen.
Ik heb nog niks gezien wat ik echt zó mooi vind, dat ik er 80 euro voor wil betalen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om die van 80 te kopen
Ballerina's?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik zoek nóg iets netters. Iets wat ik bijvoorbeeld ook onder een nette rok of colbertje aan kan.
80 euro is toch helemaal niet veel? Ik geef gemiddled 150-200 euro uit voor een paar schoenen, 80-100 euro voor een trui en 89-140 euro voor een broek.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook? Ik heb geen hekel aan kleren kopen. Ik zou alleen graag wat meer geld willen (en een kleinere kledingmaat).
[..]
Ik heb nog niks gezien wat ik echt zó mooi vind, dat ik er 80 euro voor wil betalen.
[..]
Ballerina's?
Of zoiets:
[ afbeelding ]
?
Zoiets?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik zoek nóg iets netters. Iets wat ik bijvoorbeeld ook onder een nette rok of colbertje aan kan.
Ik heb niet zo veel te besteden.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
80 euro is toch helemaal niet veel? Ik geef gemiddled 150-200 euro uit voor een paar schoenen, 80-100 euro voor een trui en 89-140 euro voor een broek.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ballerina's?
Of zoiets:
[ afbeelding ]
?
Vind dit iets te truttig.quote:
ligt eraan waaronder je het aandoet. Onder een jurkje kan dit echt heel leuk uitzien denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Vice. het volgende:
[..]
[..]
Vind dit iets te truttig.
Ballerina's zijn wel leuk trouwens. Hebben jullie ideeën voor dichte schoenen?
Oh ja, dat ook sloeg nergens opquote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook? Ik heb geen hekel aan kleren kopen. Ik zou alleen graag wat meer geld willen (en een kleinere kledingmaat).
[..]
Ik heb nog niks gezien wat ik echt zó mooi vind, dat ik er 80 euro voor wil betalen.
[..]
Ballerina's?
Of zoiets:
[ afbeelding ]
?
Dichte schoenen zou ik onder een rokje oid niet doen..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:53 schreef Vice. het volgende:
[..]
[..]
Vind dit iets te truttig.
Ballerina's zijn wel leuk trouwens. Hebben jullie ideeën voor dichte schoenen?
Die zijn wel leuk.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze zelf ook, de bovenkant is van leer.
[..]
Dichte schoenen zou ik onder een rokje oid niet doen..
Naar mijn mening is/wordt dat juist truttig![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:07 schreef Vice. het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk.
Ik bedoelde dichte schoenen onder een nette broek.
mijn toonbeeld van smaak, wat doe jequote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik weer deze voor!
Geloof me, deze zitten zo fijn en lekker dat je niet door hebt dat je ze aan hebt !
Ik weetquote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn toonbeeld van smaak, wat doe je
Zijn zon soort lakschoentjes nix voor je? Zien er een beetje uit als herenschoenen (lak, spitse neus) maar vaak wel in verschillende kleuren...sasha heeft ze. Kga proberen een foto te zoeken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:49 schreef Vice. het volgende:
Hihi, ik zoek wat 'hippers' inderdaad. Heb jij suggesties, Stormqueen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |