Oh fijn, toch nog iemand die het tof vindquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woh, dat ding is vernieuwend zeg, leuk juist!
precies die jacket kan je niet kopen, die hebben ze speciaal gemaakt voor het yellow claw team. vergelijkbare heb je van american college en nike nswquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke jas deze dude van Yellow Claw in het midden draagt en waar ik die kan kopen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welke jas deze dude van Yellow Claw in het midden draagt en waar ik die kan kopen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:11 schreef nexusje het volgende:
[..]
precies die jacket kan je niet kopen, die hebben ze speciaal gemaakt voor het yellow claw team. vergelijkbare heb je van american college en nike nsw
rustig.. Dacht dat 't yc crew only was,quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een Northskull Varsity Jacket (in de sale op hun site)
[..]Dit jack hierboven is nep?
Vorm en alles vind ik wel leuk, maar de kleur is wat minder. Het had meer roze moeten zijn, of is dat ook het geval in het echt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef VeerEli het volgende:
Heb deze oorwarmers gekocht, maar ik twijfel of het wel leuk is..
Mijn vriend vond het niet geweldig namelijkBen benieuwd naar jullie mening:
[ afbeelding ]
Ja, dit is denk ik leuker bij donker bruin haar. Maar ze hadden dit, zwart (en dat was te heftig vond ik) en paars.. Zou voor mij juist beter zijn als deze wat bruin was geweest, en die ik nu heb is meer beige/zandkleur.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vorm en alles vind ik wel leuk, maar de kleur is wat minder. Het had meer roze moeten zijn, of is dat ook het geval in het echt?
Het is meer afgeleidt van zo'n indianen band oid denk ik.. Ik vind het zelf eigenlijk wel tof staan, maar je moet er wel het hoofd voor hebben. Maar dat is met een muts ook zo natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef ArnosL het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met exact dezelfde oorwarmers, ook in beige. Het zag er niet echt mooi uit, alsof er een stuk van een muts geknipt was
Picquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij de Promiss hebben ze nu zó'n heerlijke broek. In meerdere kleuren en van maat 36 t/m 48. Het voelt net als fluweel en hij zit echt heerlijk.![]()
Ik heb een inktblauwe gekocht. Ik wil 'm de hele dag wel strelen.
respecteer mijn sokken die ik op mijn oren zet waarmee ik morgen naar school ga.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef rapelsen het volgende:
Ik vind die oorwarmers ook wel tof staan. Vind het sowieso wel leuk als iemand een eigen stijl heeft.
Er valt niet echt veel aan te zien. Het is gewoon een normale broek, maar hij is gewoon heerlijk zacht en hij zit heerlijk en dat zie je natuurlijk niet op een foto.quote:
Dat kan veel makkelijker: http://www.hoedshop.nl/Jumbo-Earbags-Oorwarmers.html?partner=106quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:38 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
respecteer mijn sokken die ik op mijn oren zet waarmee ik morgen naar school ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brand New.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Combinatie staat je goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
Hier ook oorwarmersEn nieuwe schoenen.
[ afbeelding ]
Ook nog een nieuwe panty maar die is met motief dus dat zie je niet zo goed. Zal er een andere keer wel eens hier een foto van plaatsen op in het wat draag je vandaag-topic.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ha, die schoenen zijn vet!
En moet eerlijk zeggen dat die oorwarmers je wel staan, VeerEli ook trouwens, maar je moet er idd het hoofd voor hebben.
Dankjequote:
Dat is echt niets van mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft er hier iemand als eens van de 30x30 challenge gehoord? daarbij moet je met 30 kleding stukken 30 verschillende kledingcombi's maken. ik kwam het hier tegen
http://www.puttingmetogether.com/2011/06/30-for-30.html
ik ben er nog over aant denken om ook zoiets te gaan doen, al zou ik echt niet weten met welke kleding stukken.
Je moet volgens mij ook best tactisch kiezen, anders lukt het volgens mij nooit om aan die 30 outfits te komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is echt niets van mijHeb nu al zo vaak het idee dat ik hetzelfde draag met de keuze uit al mijn kleding.
Knap als je dat vol zou kunnen houden. Zou dan misschien een tactische keuze maken door ook maar 1 of 2 paar schoenen te kiezen die wel overal bij passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |