Het is wel normaal om te dragen aangezien de Supertrash regenlaars 'in' is. Het is alleen helemaal niet zulke goede kwaliteit. En ik vind het er trouwens wel leuk uitzien, maar ja, slechte kwaliteit. Koop dan mooie zwarte leren laarzen, denk ik altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een verkoopster zoiets zien dragen, gewoon terwijl ze in een kledingwinkel aan het werk was. Ook gewoon als normale laars dus. Die was iets anders, maar wel dit idee. Toen vond ik het eigenlijk ook al wel leuk staan. Vandaar de vraag, ik dacht, misschien is het nu ook wel 'normaal' om dit gewoon te dragen
Dat ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil gewoon niet weten hoe je voeten ruiken als je daar een dagje op hebt gelopen
Ik heb helemaal niks van supertrash dus ik kan niet meepraten over kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat ook.Maar het staat wel leuk zodra het goed gecombineerd is. En ik snap die hele hype rondom Supertrash sowieso niet echt, redelijk dure prijzen maar de kwaliteit is vaak helemaal niet goed.
Denk dat hij je leuk staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef VeerEli het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik deze zal kopen:
[ afbeelding ]
Hij kost 45 euro en ik vind hem op de foto eigenlijk wel heel erg vet.. Wat vinden jullie er van? Do or don't?
Leuk idd!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef kruidkoekje het volgende:
http://www.shoeline.nl/Zwarte-Blink-laars/C1_A157120020
Deze vind ik leuk!
Thanks.quote:
Ik vind dit echt het lelijkste sinds crocs. Vind het ook geen regenlaars maar een paardrijlaars. regenlaars:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:12 schreef VeerEli het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, alleen leuk als regenlaars, of ook als gewone 'fashionable' () laars?
[ afbeelding ]
Ja ze hebben zelfs zo'n blokje aan de achterkant wat je ook bij paardrijlaarzen hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef zazii het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het lelijkste sinds crocs. Vind het ook geen regenlaars maar een paardrijlaars. regenlaars:
[ afbeelding ]
Paardrijlaars: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb onlangs ook nog vanalles besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat witte t-shirts en hempjes....
Zou ik niet dragen als ik jou was. Ziet er in veel gevallen gewoon raar en wanstaltig uit en áls je het wel staat dan ben ik alsnog van mening dat iets anders je honderd keer beter zou staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mag even niks meer kopen; maar ik vind die jumsuits toch wel errrrrg gaaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude post, ik weet. Maar die sticker moet je er gewoon van af halen, ziet er anders toch niet uit? Die hype dat je 't er op moest laten is ook alweer 3 jaar geleden, geloof ik. Ik zie nu genoeg 'stoere' gasten met NE-petjes die de sticker er gewoon vanaf halen. Staat ook minder labiel en je lijkt ook niet op zo'n basisschooljongetje met zo'n bijpassend baseballjack.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Noobvraagje:
[ afbeelding ]
Als je zo'n pet koopt moet je dan die gouden sticker laten zitten of juist niet?
Jep, wat wil je weten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:
Iemand hier ervaring met webshop bonprix?
Wat zijn je ervaringen? Kun je daar veilig een aankoop doen? Of iets makkelijk retour sturen als het niet past oid?quote:
Hier liggen broeken van de H&M al 6 jaar in de kast en nog steeds niet kapotquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb er een aantal jeans gekocht en vond het eik wel prima. Maar ik verwacht ook niet dat ik veel langer dan 1 jaar kan met een jeansbroek die maar 20 euro kost
Ik heb uiteindelijk niks besteld overigens. Had een bestelling van ruim 100 euro, komen er nog verzendkosten overheen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Kwaliteit echt bagger ja. Heb nog nooit wat van bonprix gehouden. Leek ook altijd zo anders dan op de foto's, veel lelijker. Erg jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |